woensdag 7 juni 2023

Betekenis Saqib : Scherpzinnig, he knew he was right, vrouwe motte uit die laffe laffere lafste slachtoffer rol kome, dan worre .... dan redde we eT misschien, en Manne, echte Manne moeten zich niet laten piepelen door die verwaande dooie drama queenkutkrrrrrenge

 

Herkomst en betekenis Malik

Malik is een Arabische jongensnaam die ‘Koning’ betekent. Het is één van de 99 namen van Allah.

In het Groenlands komt het woord ‘malik’ ook voor, hier betekent het ‘golf (van de zee)’.


Saqib Malik werkt "gewoon" dagelijks op de laan van meerdervoort 427 bij Quick Aemen Fietsenzaak 🙀😻


Zo kwam en kom ik (gelukkig) ook Rakesh tegen die op mij over kwam als een geduldige rustige wijze indische man (suriname/indië). Hij vertelde me dat hij homosexueel was en kunst onderwijs geeft waarbij hij de leerlingen na laat denken over het proces van kunst maken (en uitvindingen doen enzovoorts, boven de materie zweven zoals Albert Einstein en Pieter Breughel deden/konden). Was en ben erg onder de indruk van zijn lieve vriendelijke bescheidenheid (zeker vergeleken mijn lawaaiige extraverte praatjes en gedrag de laatste tijd, sinds maart/april 2023 weer). 


Hij vertelde dat Rakesh prins van de maan betekent, "oh, zei ik, daarom voel ik me zo'n hollandse boerelul bij jou in de buurt," hij kan de yoga brug met gestrekte armen twee minuten volhouden ! Zijn armen zijn 4 keer zo sterk als de mijne....


Rakesh is een Hindoestaanse naam voor jongens. De betekenis is ` heerser over volle maan ` De naam Rakesh wordt het vaakst gegeven aan Nederlandse jongens.

Rakesh is een Sanskriete jongensnaam en betekent "Heerser van de volle maan". De naam stamt af van raka isa. Bron: betekenis-babynamen.nl.


Sonny is een zonnige en mooie jongensnaam. Heel soms wordt de naam ook aan een meisje gegeven, vooral door Franse ouders. De naam Sonny is dus zowel een jongensnaam als een meisjesnaam en betekent "zoon".











David had ik het nog niet aan gevraagd, of hij mee wilde naar Denemarken, maar vorig jaar wilde hij dat graag, dus dat lijkt me leuk, een week met 4 naar Denemarken in juli en dan 2 nachten bij opa Kees en Karen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten