dinsdag 13 juni 2023

Piece of ass ka ? Peace off Aska ? Piss off by Aska

 Sabine J. Haaitsma's verjaardag on the 14th of june, happy birthday, 24 jaar. 

Sabine is de favoriete van Jc, johan cruijff foundation.....

Toch wel maf, dat ik daar nog woorden aan wijd, komt doordat ik haar en jassesca na 5-8 jaar weer eens samen zag. 

Na het proberen zou ik nu de mannelijke TENWAYS beste elektrische fiets van 2025 kopen. Ik probeerde eerste de vrouwelijke variant, wow, de beste elektrische fiets ooit. Toen de mannelijke CGO 600 Pro, wow, wow, wow, omg, het kan zelfs nog beter ! Net iets strakker, sneller en beter,, de mannelijke TENWAYS, plus 3 kilo lichter, 16 kilo ! De vrouwelijke (800) vond ik er iets mooier uit zien, de mannelijke is net iets beter. Although I am very happy with my three bikes, i long to ride the TENWAYS CGO 600 PRO

You are the fever that i seek

Victoria ? Eigenlijk toch 99,88% .... met stella monolith ….. het gevoel willen krijgen uniek en exclusief te zijn, the only girl in the world, is een universeel vrouwelijk gevoel en verlangen binnen een (toekomstige) relatie voor de vrouw ? De vrouw bestaat niet ? in de betekenis dat elke vrouw uniek is met haar eigen gedachten en verlangens ? Hm, ik denk dat het bovenstaande en verlangen naar privacy en iets valser en laffer en bezitteriger dan een man als mijn vooroordeel mogelijk 56% waar is, geldt niet of anders voor margeurite, anke, aska, anna, victoria, stella, susan, attje, eline (toch vaak een meeloopster met dat zwart-witte moralistische vrouwelijke gevoel, zoals hitler het omschrijft en dat zag hij helaas goed voor die 56% van de fraue, 51% van de manne ? ) enzovoorts

https://m.facebook.com/TVDraaitDoor/videos/buiksprekon/1341734972688574/











Ik fiets nooit meer door de Thomas Schwenckestraat, dat weif ines fotze kotze is me gewoon veel te min, een kakelende roddelende minderwaardige verwaande verstarde doodzieke kotskut, cijfer 4- (4min), eigenlijk een 3. Ze interesseert me geen zak meer, heeft me niets meer te zeggen. En haar dochter is 10plus maar te jong, ze zou wel vaker yoga moeten doen, dan wordt ze daar godin meesteres in. Und dann kann ich Sie beobachten, Anna von 15 jahre meine ich. Ze is al godin meesteres in yoga (15 jaar 🙀), wat is Anna een 10 plus, waar haar mutter een 3 is (3/10 selbstverständlich). 

Door Aska haar straat ben ik volgens mij zaterdagavond voor het laatst gefietst, haar mooie rood zwarte mini Morris stond daar weer te pronken. Niet aangeraakt, ik was weer even (een paar weken) totaal into Aska zonder haar gezien te hebben (februari 2023 een glimp bij de max health club), zou toch bijzonder zijn om met haar een uur sport te doen en dat ze weer haar compleet blote rug laat zien in het openbaar en aan mij na afloop.  WoW !  En ook dankzij aska geen pijn over ines, waarvan ik meteen wist dat het of ze niet klopt, haar hart, haar praatjes, het geleuvige geheel. Aska is zeer bijzonder, 1 van de drie godinnen van het begin, soms denk ik dat zij er echt 1 is, godin heks of so. Als ze op haar best of gewoon goed is, dan charmeert en hypnotiseert ze iedereen. 

Queen Goddess Victoria Polska Groszek (erwten ? Niet bepaald, volle stevige stoere, hoewel ik dus een lichte voorkeur voor erwten of a en b-cup heb) zie ik wel regelmatig. wOw 🤩  25 jaar, toch ga ik eT proberen, nee is prima, ik voel me te oud, bij ja word ik duizelig. En Anke Smallegange, daar val ik ook voor....op. 

Stella en Anna heb ik afgeschreven (op dit moment), janus ook, maar ze was asexueel voor me, net zoals ines dat continu was, op het feit na dat ik haar korte orgasmes gevoeld heb, toen wist ik het, ines is geestelijk gestoord door dr kuttengeleuf. Maar dat roept de essentiële vraag op: hoe krijgen we die stomme mutsen, die ouwe taarten, old tarts, mee ? A hell of a job. Prijzen, stroop smeren, charmeren. 

Anna van 22 jaar en Misha Slovakai van 33 jaar zijn de mooiste vrouwen, maar wel fake, ze kwamen na mij opeens in die health spa club, net zoals ines fotze kotze na 2/3 weken nooit gezien opeens elke dag kwam meedoen (met yoga en fake praatjes). Van Victoria en Anke weet ik gegarandeerd dat ze niet fake zijn. In dat speelveld moet ik me handhaven, met die ellende van cunt fake en cunt nep en dramatisch kut toneel spelen. Cum laudans fraudans, als ze je prijzen, dan bedriegen ze je, toch waren mijn loftuitingen aan ines, anna en misha oprecht en waar, ines niet meer, anna en misha blijven indrukwekkende vrouwen, dames of goddessess. Heb geen lucide dromen met ze gehad, maar ze zijn van zichzelf al buitenaards knap, misha en anna. Duchess Anna van 22 jaar, een schoonheid tot en met, is opeens de grote afwezige, alsof ..... duidelijk werd dat zij fake is, maar zo natuurlijk ontzettend mooi dat ze ook niet fake is; ze zou me afgewezen hebben bij een verzoek om een afspraakje, ook al vindt ze me bijzonder (geloof ik, niet zeker). 

Fraue puber geklets ken me niet schele, sjaak. 


U are a pretentious prick, 

bye, Anke Sieverink 




Neferhotep (scribe of the great enclosure)

From Wikipedia, the free encyclopedia

Neferhotep was an ancient Egyptian official with the title scribe of the great enclosure. He lived during the 13th Dynasty, around 1750 BC. His tomb was found in 1860 by Auguste Mariette in Dra Abu el-Naga and contained an important range of objects, most notably of which was the Papyrus Boulaq 18, which is an account of life in the Theban palace. The papyrus had already been published, but the finds in Neferhotep's tomb have only recently been fully published. The tomb contained the rishi coffin of Neferhotep, which was most likely badly decayed when Mariette found it. So it is only known from Mariette's description. Other finds in the tomb are a walking stick, a head rest, a faïence hippopotamus, wooden pieces of the Hounds and Jackals game, a mace, writing implements, a wooden tray for a mirror, two calcite vessels, a magical wand and a double scarab.

There are few well-preserved tomb groups of this period, giving this find a special importance. Furthermore, this is the earliest tomb group with a rishi coffin that can be dated. Normally rishi coffins are associated with the 17th Dynasty (about 100 years later), but Neferhotep most likely died in the 13th Dynasty, showing that this coffin type was used earlier than normally thought.

See also[edit]

Literature[edit]

  • Gianluca MiniaciStephen QuirkeReconceiving the Tomb in the Late Middle Kingdom, The Burial of the Account of the Main Enclosure Neferhotep at Dra Abu al-Naga, In: Bulletin de l'Institut Francais d'Archaeologie Orientale, 109 (2009), 339-383
  • Gianluca Miniaci, Stephen Quirke: Mariette at Dra Abu el-Naga and the tomb of Neferhotep: a mid-13th dynasty coffin (?), In: Egitto e Vicino Oriente, 31 (2008), 1-25

Nefertiti

Naar navigatie springenNaar zoeken springen
Nefertiti
ca. 13701330 v.Chr.
Buste van Nefertiti, Grote koninklijke vrouwe
Neues Museum
Grote koninklijke vrouwe van Egypte
Periode1352 v.Chr. − 1338 v.Chr.
Samen metAchnaton
GeborenThebeoude Egypte
VaderEje?[1][2][3]
Dynastie18e dynastie van Egypte
(Amarna-periode)
PartnerAchnaton
Kinderenmeerdere dochters, waaronder MeritatonAnchesenamon
Portaal  Portaalicoon  Egyptologie
Nfr nfrw itn · Nfr.t jy.tj
in hiërogliefen
X1
N35
N5
M17F35F35F35F35
 
F35M18X1
Z4
B1

Nefertiti (ook wel Nefertete, Nofretete) was koningin van de 18e dynastie van Egypte en heerste als grote koninklijke vrouwe aan de zijde van Achnaton, de farao die over Egypte regeerde aan het begin van het Nieuwe Rijk, van 1352 v.Chr. tot 1338 v.Chr., tijdens de Amarna-periode. Haar naam Nefertiti betekent De schone is gekomen. Nefertiti dankt een groot deel van haar bekendheid aan haar buste die bewaard wordt in het Neues Museum in Berlijn.

Nefertiti speelde een belangrijke rol zowel in het politieke als in het religieuze leven tijdens de regering van Achnaton. De al algemeen sterke positie van de vrouw in het oude Egypte werd door Achnaton nog verder uitgebreid. Nefertiti werd blijkbaar door hem minstens symbolisch betrokken bij het uitoefenen van de macht. De blauwe kroon die ze draagt op de beroemde buste in het Neues Museum van Berlijn werd voor haar ontwikkeld als een tegenhanger van de chepresch, de overwinningskroon van de farao. Ze werd ook meermaals afgebeeld bij handelingen die normaal voorbehouden waren aan de farao


Nou, Margreet van de Griend op 9 met dr roddel gezanik (heeft me wel 9 maanden gevangenis en andere ellende gekost), Sabine Haaitsma op 18 en 11 (daar woonde ze en zit haar creatieve "bedrijf", jessica en barbie wonen er nog, maar barbie heb ik voor het laatst 8 weken geleden gezien ? hoop dat ze in de gevangenis zit, zou zo terecht zijn), adolf hitler op 12, hu, waar is dat goed voor, astrid op 13, eline op 14 en 19. Kan er niet echt chocola van maken, raar, respectievelijk jammer dat jessica haitsma en anke sieverink weg is/zijn.

Op 22 de dood, museum Gouda van of met Frederique Brinkerink, Sabina Cozzi en op 38 toch Anke Sieverink, gelukkig, jessica blijft de grote afwezige, die ik trouwens wel zag bij de kwalitaria (patat sav plein, waar Eline 3 jaar of langer gewerkt heeft)  rond een uur of 16.30 met vriendje en ik vond haar er bijzonder uit zien, maar echt minder knap dan toen ze met haar zus samen liep, misschien omdat het toen schemerde of donker was. Aha, verderop staan zowel Aska als Jassika, jassika naast a possessed woman with a hunch (dacht toen dat eT barbara was) en een schreeuwende menno en dat klopt wel, ruim twee weken geleden schreeuwde ik ASS KA, PIECE of ASS KA, PEACE OFF ASS KA, PISS OFF, ASKA ! tegen de gevel van nummer 11, pinksterbloemwater, terwijl barbie in et gevangenissie zattie (symboliekie of echtie).  Vandaag toen ik jassika haitsma zag zong ik zacht "(i'm glad we're having fun) you pull all the stopssssssss"







Bij bing (afbeeldings) resultaten is vooral de dood, la bête noire, sterk aanwezig....





Wie kenne die plaatjes ook maar iets schele, 
swart, sjaak. 


I am not that alone in a dolce vita




Het oog van Strepy doet aan de uitbrekende zonnevlieg denken, 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten