maandag 26 juni 2023

onze mismaakte medemens .. lots and lots of euphoria .. ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ๐Ÿพ๐Ÿ•บ๐Ÿ•บ๐Ÿพ๐Ÿฆ‹๐ŸŒˆ⚡️⭐️

 raar is dat, rond 4 uur in de ochtend had ik een briljante tekst bedacht, een nieuwe doorbraak en rond een uur of zeven des ochtends, ffffffft, alles vergeten, alles weg (dinsdag, dit blog staat op California time, geloof ik). 

Het was iets van “we can’t let them kill our joy, love is the seventh wave, love and life are the highest wave, we’re gonna change for good and stop oil, coal and gas, we’ll survive our selves and have fun while doing iT, change for good, better, best,” maar dan veel beter en genialer, inclusief uitwerking en hoe een en ander praktisch te realiseren, ondanks onze mismaakte medemens, nanou beekman, jan rosch, irene uitermark, donnรฉ slangen ..  iT takes a man to suffer ignorance and smile .. die namen alleen al (en dan zijn ze nog niet eens de "slechtsten" bij de leiding/lijding van de rijksoverheid, want wat loopt daar een schorriemorrie rond, jan rosch is er wel 1 van, stomme oetlul, een aanfluiting, een schande is het, dat dat stuk ongeluk door nanou beekman geprezen wordt zegt veel, zoniet alles .. er stond wel weer een schitterende prachtige dame bij het oploopje directie natuur (LNV) met haar zijden groene blouse en met fraaie hakken en ze was niet Stella .. van die dingen, ja, van die dingen. 

Cor van der Laak, krities wereld natuur fonds lid .. waarvan prins benard senior, opa van wa knor oranja na ss au, een tiental jaren beschermheer en voorzitter was, die maar al te graag op jacht ging en alle dieren afschoot in Afrika (olifanten, tijgers, zebra's, neushoorns enzovoorts, kots en braken) .. en dan word ik daarna een half uur door een ict jongen/collega geholpen die mij en dat brakke verwaande viertal ruimschoots overtreft qua inzicht en intelligentie .. what the f@ck is going on .. 

 .. door mijn hekel aan anderen krijg ik soms ook een hekel aan mezelf of ik word er toch wat somber van, terwijl ik zoveel heb om vrolijk van te zijn. Ik ben ook 80% van de tijd gelukkig en dat kon ik augustus 2020-mei/november 2022 echt niet of beduidend minder zeggen. Stelletje hansworsten bij elkaar met dat "management" gereutel en dat interne navel gestaar, waarvoor die nitwits gauw 100.000 EUR plus, eerder 120.000 EUR tot 180.000 EUR (directeur generaal) bruto per jaar vangen, de zakken vullen, hebberige kutweive en lulle, plus vele andere voordelen, waardevast pensioen, 10 weken vakantie, vierdaagse "werkweek" (GEEN ENKEL PRODUCTIEF UUR KUNNEN DIE LULLO'S EN KUTTO'S QUA TIJD SCHRIJVEN) and what have you, niet te gleuven, gleuven. Geenszins verbitterd, alleen al die dame met de groene blouse doet wonderen en nog een tweetal dames en leuke heren (geen enkele homosexuele belangstelling heb ik, maar knappe en of leuke mannen kan ik zeer waarderen), wel nog steeds bevreemd dat incompetentie en duf- en dofheid heerst bij de leiding~lijding. Spoelen maar. "nog steeds" hierboven vanwege ruim 30 jaar werken, 10 jaar deugde de leiding (soms die daarboven niet en dan waren er toch problemen), 10 jaar zeer matig, 10 jaar slechte "leiding". 

jan LUL rosch mag nu en nooit meer een management functie vervullen, een volstrekt onbetrouwbaar vadsig voos varken, OPSODEMIETERRRE MET JE ROTTE, LELIJKE, DOMME VARKENSKOP. 

irene uitermark, nanou beekman, jan lul rosch en donne slangen gaan driemaal 4 weken achter de vuilniswagen, bij de fietsenmaker en bij schrรถder recycling werken, en 4 weken tussen gevangenen in een gevangenis en 1 of 2 weekeindes in een politiecel; ze worden terug gezet naar schaal 12 (of maximaal schaal 14), het is beschamend, jullie zijn beschamend, een affront, een schande, a disgrace, a crying shame. Dat geldt trouwens voor meer dan 60% van de plus schaal 14 bij de overheid. irene, nanou en donne zijn sympathiek, vriendelijk en ze laten vrij, maar bij de simpele test case jan lull falen ze en ook op inhoudelijk gebied is het niets, niks, nothing. jan rosch mag dus nooit meer een management functie vervullen, ga de gaswinning maar afbouwen, niet in een management functie, echt werk doen, ellendige voze vadsige dooie varkenskop. 

Goh, wat ben ik vandaag, dinsdag 27 juni vanaf 16.30 uur tot nu, 21.45 uur in een kwade, sombere, negatieve stemming, ondanks yoga en sauna. Komt vooral door dat lege en loze bijna vrolijke gekakel van nanou beekman, onder andere dat jan lul alle p-taken krijgt en dan dat voortdurende geklets over het narratief van die "lijdinggevenden," het lijkt alsof ze weten waar ze het over hebben maar ze hebben het helemaal nergens over, het is ijdele kuttenpraat, op dat gemaakte vrolijke nep toontje uit gesproken. En dat er, na wat er gebeurd is, die jan lul, het gore leugenachtige laffe verrotte verwaande dooie varken gewoon kan blijven zitten ! Niemand zegt er wat van, de aperte leugens en het wangedrag van de zaktabak ! Het is eigenlijk ongelooflijk. Ja, ik maak mijn rol te groot, HET IS NIET TE GELOVEN, DAT STELLETJE NIETSNUTTEN GAAT DOODGEWOON DOOR MET LEEG IJDEL LOOS GEKAKEL ALSOF ER NIETS GEBEURT. WE LEZEN NIETS, WE BEGRIJPEN NIETS, WE HOREN NIETS, WE WETEN NIETS, WE DOEN NIETS, WE KUNNEN NIETS. 

Het is veel ernstiger dan "hear no evil, see no evil, speak no evil" of struisvogelgedrag. Het doet zelfs denken (in het extreme of verlengde) aan 'wir haben es nicht gewusst', terwijl je het wel wist. 

Toch enigszins logisch dat ik dan wat gefrustreerd en teleurgesteld ben. Als je het zo bekijkt, dan valt het eigenlijk reuze mee ! Mijn stemming ! Ik ben een verlicht godinnewonder ? O, ja, ik zou volgens mijn ezk account een negatief verlofsaldo hebben, terwijl ik volgens mij in ieder geval nog 5 weken en eigenlijk 6 weken verlof moet hebben, dat is gewoon feitelijk zo. Daar werd ik ook even boos van, heb je al al dat gedonder met die jan lul en de andere kutten en trouwens ook collega's die uitmunten in lijdelijke passiviteit en dan ook nog gedoe over verlof. Weet niet of ik nou zoveel meer zou doen met een jongen~collega die bijzonder en een beetje vreemd is, maar ja, ze weten wel of zouden moeten weten dat hier en in de e-mail 99% de waarheid staat, een manager die LIEGT en een verrot verwaand doods varken is en hup, we geun deur eup eut deudleupeunde peud (we gaan door op het doodlopende pad) heut raveun eun (het ravijn in). 

En ik heb ruim 500 EUR teveel uit gegeven het afgelopen half jaar (1 hemd van 120 EUR, are you outta your mind, geen hemd is 120 eur waard, ik heb er daarna 3 hele mooie gekocht voor 10 EUR per stuk, staan me mogelijk nog beter, stoerder, twee skins shirts van 100 EUR (wel allebei al gedragen, maar 4 nieuwe skins shirts zijn er twee teveel), 1 paar schoenen van 100 EUR teveel (had al 1 paar bugatti schoenen gekocht, over 1 jaar of 2 wel plezier van), in ieder geval iets teveel bezitterigheid en hebberigheid, dat stopt vanaf nu, 27-6-2023, ik wil niets meer kopen tm december 2023. Ben wel tevreden met (de kwaliteit van) het gekochte en dat is ook belangrijk. Van de gekochte schilderijen heb ik nul spijt, geen enkele spijt dus, hou ervan, vind het (goedkoop geprijsde) cadeaus, net zoals mijn drie fietsen. Ook alle spullen van de kringloop en Ikea vind ik prachtig, net zoals dat leren jack van 65 eur slechts. 

Heavenly, heavenly, heavenly when I saw silk green blouse on heels today......๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป

Maar dan 100 keer mooier, donkerder en chiquer, ze leek vooral op de rechter van ons uit gezien, meer dicht geknoopt .. des te aantrekkelijker, haar hoofd lijkt meer op de linker ๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป

Green Silk Jacket-Style Blouse - TilfiAmazon.com: Green Satin Blouse


and i love(d) iT.

There is a method to my madness, is there ? Not that i know of. 

Nou, nou, record na record met the lady in the Silk green blouse on heels, alsof ik weer 25 was ! WOW, wat een fantastische vrouw, had haar gisteren ook al op het terras gezien met brandalarm bij het ministerie van LNVEZK met Stella, ze doet me denken aan het Italiaanse sax wonder van toen ik 14/15 jaar was te Brussel, Europese school, 1980, en charlyse bella, de ingetogen en daardoor nog mooiere versie ! En haar (lichaams)taal is ook te wow. En dus de vierde erectie, hard bovendien, met gevolg. Heb sinds wiet, truffels en paddestoelen gebruik ook weer erecties zoals toen ik 30 jaar was ! Daar word ik vrolijk van, niet van irene, nanou of donnรฉ en diepe walging over stinkend goor varken jan. Opvallend, zoveel knappe dames en (leuke) heren rond Stella Munninghoff, hoe zou zoiets komen ? 

getver, ken me niet schele, sjaak

Love for her, no regrets, no tears. 

 

Faculty & Staff — Acton School of BalletEn Mouvement | Uside | Dancer photography, Male dancer, Dancer posesHappy Fitness Dancing. Woman Dancer With Arms Raised. Caucasian Dancer  Model On Grey Background. Stock Photo, Picture And Royalty Free Image.  Image 62152922. Dancing girl model with raised leg and arms Vector Image


Freek de Jonge omschreef ballet als figuren die last hadden van een onderbroek die hinderlijk tussen de billen zat, de hele voorstelling met die benen flippen om maar van die onderbroek af te komen. 


My grandpa’s last words were “I’ll see you tomorrow”. Tomorrow never came for him. 




I do not want what i haven't got.

Don't want no dead end job, don't want no dead end life, don't want no dead end love. En toch zijn de laatste twee onvermijdelijk, nietwaar .. de eerste overigens ook .... dat zei paul verhoeven (filmregisseur) heel vaak, "nietwaar ?" 

Weliswaar ben ik hersteld van een week een pittige blafhoest en veel slijm verkoudheid, geen koorts, maar ik heb nog steeds wat geel rondom mijn rode ogen en Esmee (collega op de gang) is er alweer niet, vakantie met dr vriend. De afgelopen week heb ik drie nachten tussen 6 en 9 uur geslapen en dat vind ik prachtig (wel vaak even 10~50 minuten wakker tussendoor), omdat ik meestal maximaal 3 uur per nacht slaap sinds 5 december 2022 ! 

Nou en, ken mij et schele. 

Daar vloekte ik met Wim over in 2001, toen ik bij de raad van state werkte, de reet of state, dat net als je een wind had gelaten, dat dan die knappe van personeelszaken van 1 meter 80 met mini rokje je kamer binnen kwam lopen. Overigens een theoretische vloek of grap, want het is me nooit echt gebeurd, zoveel winden laat ik niet, zal wel door mijn voedingswijze komen (van uien ga ik wel winden laten).

That being written, soms heb ik het idee dat mijn blafhoest waar ik soms bijna in bleef (bijna kotsen) er ook รฉรฉn was om al het kwaad weg te hoesten, onder andere die verrotte vervloekte dooie cda en vvd-ers tot nu (zie het onder- en bovenstaande). Toen ik met barbara was heb ik van 15 december 2015 tot 15 februari 2016 ook zo'n hoest en teveel slijm gehad, waar ik bijna in bleef. Ik had het rare idee dat het door haar kwam, niet dat ik die ziekte van haar gekregen had, maar dat ik totaal verrotte barbara uit mijn systeem probeerde te hoesten. Zo moest ik nu onder andere vlad poetin, balkebekkie,  jezuรฏet creep mini verhagen, snot donner en japie sprinkhaan hopie stront scheffer en jan lul, ines fotze kotze en de huidige staat van hol land eruit hoesten. En iets anders vreemds, integendeel, (vrouwelijke) toekomst bepalende anti godinnen of so, what do i know, als je met de dood te maken hebt.  


Afbeeldingsresultaten voor verschrijver


Russians,   “I’ve only rarely sung this song in the many years since it was written, because I never thought it would be relevant again. But, in the light of one man’s bloody and woefully misguided decision to invade a peaceful, unthreatening neighbor, the song is, once again, a plea for our common humanity. For the brave Ukrainians fighting against this brutal tyranny and also the many Russians who are protesting this outrage despite the threat of arrest and imprisonment - We, all of us, love our children. Stop the war.”  Sting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten