vrijdag 16 juni 2023

Herummachen mit Anna : Eerste les van of met Göttinn Anna Freiburg, yoga les, het bijzondere was, soms was haar moeder ines 10 plus, soms was Anna 10 plus, overall is Anna Freiburg Göttin en 10 plus .... ines is 33,88% waarbij ik haar dank dat ik mogelijk 4-10 yoga en houding lessen van haar dochter krijg, 1 brok energie en kracht van 1 van de mooiste dames van de wereld en Bulgaarse Lydia was er ook nog bij, ook al 10 plus onder de uitstekende begeleiding van Mexicaanse Omar Pliego Trejo, daarvoor ook nog body pump met Anke smallegange, ik sport veel, zeker 2 uur per dag

net geen orgasme, ook heel speciaal, dan hou je al die sexuele energie vast, en dat is mogelijk de krachtigste energiebron, o my goddess Anna Freiburg.....derde spontane (weer harde) erectie binnen 1 week en weer Anna, funfzehn jahre, als hoofdrolspeel~ster

"Een boek ? Maar ik hep al een boek," zei Johan Cruijff toen hij een boek cadeau kreeg. 


with yoga on friday i looked a little bit like sting in spread a little happiness .. as you go by, please try


Wat ben ik kleinzielig rancuneus, had het niet verwacht en toch wel, ik hoop (en smeek zelfs !) dat brabara johanna van de griend 9 maanden in de gevangenis zit en 6 weekeindes in een politiecel, tussen de mannen, niet een speciaal makkelijker regime voor dat gore smerige laffe valse verwaande doodzieke kutkreng. Dat heeft ze mij met leugens, gehuichel en geroddel aangedaan en ook indirect ontslag (als ambtenaar) en mijn huis verloren (dat ik mijn appartement verloren ben komt voor 65% door mij, ik moest weg uit "politiestaat~stad holland~den haag", opgejaagd door kreng barbara g.v.d., het "openbaar" ministerie, justitie en veiligheid, de politie en reclassering fivoor b.v. id est besloten vrouwenkut). 

En ik voel me, na een moeilijk somber mei 2020 tot februari 2022 wel enorm goed, misschien beter dan ooit, sinds begin 2023. Dat dan weer wel, elke dag niet in de gevangenis of bij die afschuwelijke valse laffe weive van fivoor besloten vrouwenkut is een droom. 

God Verdomme 



There is one enduring quote by Winston Churchill that you should ingrain into your cerebral cortex and remind yourself of every single day:

"I no longer listen to what people say, I just watch what they do." 

Here's a good one by Germany's first post war chancellor, Konrad Adenauer:

"Was interessiert mich mein Geschwätz von gestern?"

Translation: "Why would I care about my babble from yesterday?"


Ik stink zo naar jungle repulsion met deet dat geen mug mij bezoeken wil, mooi zo, hoorde twee keer dat gezoem rond mijn hoofd, akelig geluid. It's not healthy to run at this pace, the blood runs so red to my face. Volgens mij slaap ik sinds 2 weken 5 uur per nacht vergeleken 3 uur per nacht de weken daarvoor en dat is echt waar (ik lig wel zo'n 6 uur op bed, toch ook een vorm van uit rusten). Zou het mooi vinden als ik weer 6 tm 8 uur per nacht goed slaap, ik neem valeriaan en zo. En ik sport 2-5 uur per dag, yoga, body pump, sauna, zwembad, yoga dans fietsen (vooral als ik wiet-truffels-paddo's heb genomen, die paddo's waren weer een nieuwe sensatie, jammer dat ze zo snel op zijn (growth kit) en duur, 32.50 EUR voor 1 growth kit). 



 Bogini Victoria Polska Piekna bleek zeer verrast met mijn indirecte huwelijksaanzoek 😽😻, ik vroeg aan een andere dame in de supermarkt groszek waaraan ik mijn google zoekopdracht liet zien "Bogini Victoria Polska Piekna" en vroeg waar ik haar kon vinden, daar kwam een glimlachende Victoria tevoor schijn en breed lachend toen ik haar die google zoekopdracht liet zien en dat ik haar collega had gevraagd waar ik haar kon vinden, Goddess Victoria Polska Beauty, 1 klein probleem is dat ik net zo lief met Stella wil daten en ines zeer dankbaar ben (ik vind haar nog steeds hypocriet en schijnheilig en verstard verrot in dr eigen verzinsels kattollieke geleuf) dat ik waarschijnlijk 4-10 yoga lessen van of met Anna krijg. Een mooie bonus zou zijn 1 tot 10 keer body pump met Anna van 15 jaar, 1.88 goddelijke schoonheid met net zo stoere en zeer zeeer knappe Debbie (28 jaar). Of body pump met Anna (15) en nog vrijere en warme Anke Smallegange, ook top de la top, Anna Freiburg, tochter' Ines, some mothers do ave them, a true goddess Anna, 15 jahre, in eine andere wirklichheit 28 jahre und schon 'besser' oder 'anderes neu evolviert' wie ihre Mutter, ines fotze kotze 

eT is te snel, Victoria Bogini Polska Piekna, zo sprak ik gister Aisha, half Marrokaanse, WOW, wat een vrouw, body pump en yoga doet ze zo mooi, origineel, leuk en lief, de bekende 10 plus, zucht, zielig mennootje, et is wel waar

Nou en, et ken niemand schele, sjakus swartus

Als ik alles eerlijk uitleg, dan kan het misschien, daten met Goddess Victoria Polska Piekna ? Als ze maar geen brief of briefing krijgt dat ze met mij niet verder mag daten, of viermaal daten en dan genoeg zeggen of dat het alleen maar platonisch ken sein met ook sex goddess Victoria (hij mot alleen bleife, te druk in se hoof, 2 jaar en misschien de rest van mijn leven solo, ken ik beina niet geleuve dat et so rot gaat .. dat is paranoïa omdat je nu 4 jaar alleen bent ...... ik ben al 58 jaar alleen (en minimaal 48 jaar overwegend gelukkig zonder anderen te schaden, dat laatste 80% en 10% komt voor eigen rekening, sielig slachtoffer spele van de weife, de krrrrenge) .. < 10 % Sabina Cozzi, Caroline Geelen en Ida Smildiger, mascha jansen in Brussel, heb ik fout gedaan....

..nog belangrijker, ik voel me 50% van de tijd niet goed genoeg voor Bogini Victoria, omdat ze echt Bogini, goddess, is. En ik ken haar onvoldoende, direct kletst ze me bijna 24/7 de oren van het hoofd, ook al is het in het Pools en klinkt haar stem nu nog heerlijk, binnen 2 maanden kan ik daar niet meer tegen en ik ben 58 jaar en zij 25. In het begin wil ik een maand met haar dansen, wandelen, fietsen en vrijen, maar over een jaar niet meer, normaal gesproken, en zij kent Van Kooten en de Bie niet, ze heeft Johan Cruijff nooit zien spelen (vind ik niet erg), nooit Maarten 't Hart of Tom Poes, Marten Toonder, of Bob den Uyl of Remco Campert gelezen, ook niet erg, menno is een verwaande snob met se lectuur en literatuur, "moeilijke" of voor hem onleesbare boeken legt hij binnen 10 bladzijdes weg om ze nooit meer te lezen (alleen maar maarten t hart, dick hillenius, f.b. hotz, willem frederik hermans, remco campert, bob den uyl, frans pointl, simon carmiggelt, rentes de carvalho, levi weemoedt, leesbaar en humor, het zijn er toch wel veel, op rascha peper, anna enquist en patricia highsmith na, nauwelijks vrouwen, GEEN connie palmen, adriaan van dis, tommy wieringa, hugo claus, arthur japin, vind ik onleesbaar of niet goed, eerste 10 bladzijdes van 2 boeken gelezen, van adriaan van dis en connie palmen twee boeken geheel, beviel niet, en alle andere namen die ik vergeet). 

Victoria is sterker, slimmer en krachtiger dan ik, ook echt waar, ik heb ook iets, gespierde slangen dansers' pezigheid, maar Victoria is sterker en krachtiger dan ik en zowel slang als leeuw en vooral dat 25-58 jaar .... met Stella zou ik me, denk ik, meer op mijn gemak voelen, ook zij is 99,88%, Stella, maar laat dat verschil (me 66,88%) minder blijken, en ik meen te weten dat ze een rustige, stille, koele en coole dame is, te knap voor me en ik ben te oud .. Stel A laat de verschillen minder duidelijk blijken. Stella en ik zouden misschien 2 maanden-18 jaar goed zijn samen en ik zou me niet schuldig voelen omdat Stella vanuit eigen overtuiging lijkt te leven (ik ken Stella helemaal niet, het is alleen maar gevoel bij haar lichaamstaal en hoe ik haar 50 keer gezien heb, misschien heeft ze al een leuke partner)..58+18 jaar = 76 jaar en zij is dan 46 jaar 🙀😱, hopeloos ? 

En Anna Freiburg is met 15 jaar net zo sexy en meer voor mij, niet omdat ze maagd is, integendeel .. en de kans op sex met haar is 0,00000001 procent omdat een 15 jarige (vaak terecht) niet met een 58 jarige wil en omdat ze göttin is, over dat soort zaken legt ze haar wil op, een man wikt, de vrouw beschikt en dat is bij Anna zeker zo. 

In sommige gevallen, beginnend fotomodel, die muziekshow van john de mol, studio sport, topsport, enzovoorts zijn er foute mannen die misbruik maken van hun positie. Meer weerbaarheidstraining bij meisjes en zorgen dat meisjes en dames minder ambitieus en ijdel worden of zijn ? Want dat wordt bij die slachtoffer verhalen (van onder andere me too) vaak vergeten, vrouwen bepalen vaak meer dan mannen en dat gejammer is gekwetste ijdelheid en gefrustreerde ambitie bij die verwaande kutkrengen, die nooit achter een vuilniswagen lopen, zeker niet twee jaar, en die nooit in een verstikkende gevangenis hebben gezeten.  

Maar Anna Freiburg is dus 1 van 8 dames die ik ontmoet heb van 10 plus, Aska, Margreet, Margalith, Anke, Nikki ? Maaike ? Stella, Misha, Anna 22 jaar, Anna 15 jaar , Victoria .. en ik vergeet er een paar, zoals Marcia. Als jessica gemeende excuses uit spreekt of beschrijft over haar verwaande leugens en vrijwillig een bepaalde straf onder gaat, dan is of wordt zij misschien ook 10, barbie g.v.d. en ines kutkots hebben toch teveel stuk gemaakt, fout gedaan of so, ik weet et niet sekers, se waren ook belangrijk foor me, maar ik mag ze principieel niet meer (zie hierboven en hieronder). 

Als Anna aan zou bellen en segt dat se met me freie wil, of kennis maken, dan freien we of dan maake we kennis, ook leuk, wandelen of fietsen met 15 jarige Anna lijkt me ook voor 1 tot 4 keer het einde ! Soo'n göttin of godin is se .. en daarom zal de eerste keer sex de komende zes-8 jaar met een lieve, aardige, intelligente knappe 16-28 jarige vriend zijn,  

goh we zouden 1 maand-4 jaar top samen kunnen zijn, ook door haar moeder "ines kutkots" kan eT niet......en zij wil begreipelijk niet met een weliswaar aparte te grofgebekte man die ouder is dan haar vader, 5-10 jaar ouder 🙀🙀, zelfs ik zou daaraan denkend toch niet kunnen, hm, dat is hypocriet en geloof ik niet ..... ik zou het echt moeilijk vinden een 15 jarige te kussen, ook al ziet ze eruit als 28 jaar, brrrrrrr, nu moet ik denken aan victoria of stelle a kussen 🙀😱, hu, van haar uit gezien, maar ook van mij ..

astrid bijna en omdat ze zo echt was voor mij ook 10 plus, ze had mooie geile enorm samen trekkende orgasmes van 10 secondes, sex dream lady astrid neff, mooie gezicht en mooie borsten en billen en vriendelijk, aardig, sexy en lief en warm en mooi Duits, Nederlands en Engels sprekend .... de beste sex, bovendien geleidelijk aan, en dat is heel veel waard ....


mei ken dat pubertje achter se toetse bordje van se lap toppie niks schele, 
geef mij maar Aska 


 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten