zondag 25 juni 2023

Sunday funday

 heppie die nicht weer die me niet ken schele, sjaak Swart


At the time of his execution John Wayne Gacy was asked if he had any last words. He looked up and said, KISS MY ASS !  Ik ga ines fotze kotze steeds walgelijker vinden met dr geëxalteerde (bid) gebaartjes tijdens yoga 🤮🤮,  dat stomme kutweif vindt zichzelf nog steeds heel wat, je bent een stupide lege laffe holle preutse vreume geleuvige achter~lijke ijdele roddelende verwaande verwende verrotte bekrompen bevooroordeelde kleinzielige kleinburgerlijke domme conforme (dat is vaak het ergste, dat laffe mee lopen, dat laffe en daardoor valse mee buigen, mee doen, erbij horen, dazu gehören, das leben der anderen, das meine ist Tod) kakel kut, ik vond haar handen en gebit lelijk, zo is ze, als haar handen en tanden. 

Wat je zegt ben je zelf, wat je verschrijft ben je zelf ? 


jezis gristus, dat ik daar bij de Health spa sav Lohman plein toch zulke volmaakte (ja, echt) vrouwen, trotse dames als Irina uit Oekraïne, tegen kom, ze is godin van mooiheid en goedheid, yoga instructrice, ph.d. in sociologie en statistiek en criminele gegevens (of so, daarin werkzaam bij het CBS), 14 jaar in Maastricht gewoond, nu in Den Haag, mocht een uur naast haar yoga doen, erg mooi gezicht, zij, haar bewegingen en kleding en stijl (alle 20 nagels prachtig gelakt), wel met goede vriend/man en gezin, daardoor straalt ze mogelijk zo, ondanks alle diepe ellende in Oekraïne, "ik was uit gehuild, je moet wel door, zo goed mogelijk", zei ze daarover. 


.... ik zou haar meteen verwelkomen voor een week tot misschien wel een jaar of 10 bij me thuis. Een Dirk de zwerver (Wim Philippe de Bie in disguise) voor nog geen dag, helaas all too me .... Wim de Bie wel voor drie dagen, misschien of mogelijk of waarschijnlijk leeft hij in me voort, alle zoete herinneringen ..


























Raise the yellow lantern hieronder. Raise the red lantern was die film waar een Japanse macht hebber (land heer of zo) verschillende vrouwen had en elke avond of elke week zijn favoriete (sex) partner koos. De vier (en aan het einde van de film vijf) vrouwen strijden om de aandacht van warlord Chen, want wie hij kiest van de vier krijgt alle privileges, voetmassages, cadeautjes, goede gezonde smaakvolle spijzen. De niet gekozenen lijden een leven in gevangenschap zonder veel plezier of luxe; de hoofdrolspeelster lijkt uiteindelijk gek te worden, de film schijnt naar de realiteit gemaakt te zijn, in 1920 speelt deze. Ik meen me vaag te herinneren, ik heb de film 1 keer in het filmhuis gezien in 1992, dat de warlord, de "heer" des huizes ook nog een keer flink te grazen wordt genomen door de hoofdrolspeelster, die vervolgens verstoten en verguisd wordt, maar dat weet ik niet zeker meer, als het zo was, dan vond ik dat wel goed, dat die ijdele bazige bezitterige war lord te grazen wordt genomen, niet dat de hoofdrolspeelster gek wordt. 



Mijn Kalkhoff iMage 3 is trouwens op zijn eigen manier (veel soul en humor en wat anders dan anderen) de beste elektrische fiets. 




Er stond een prachtige grote magistrale dennen boom tussen mij en die lelijke gevel hieronder, het domme, dommere, domste collectief van de vereniging van eige~naren besluit om die boom weg te halen (zoveel schaduw, jammer, jammer, klaag, klaag). Het komt echt niet meer goed met de domste mensheid, zodra het om meer dan 10 mensen gaat, stommer en dommer dan kippen in een hok met een vos in hun midden. Ik denk dat foute leiders/lijders daar misbruik van maken, de oneindige stupiditeit van het collectief van de "mensheid" (en de grens tussen goed en fout is niet altijd duidelijk, integendeel) : 








Waarom eigenlijk van die plastic doppen op semi karton (haver)melk verpakkingen, vroeger nam je de zijkant van een kartonnen pak en maakte je daar een mooie schenktuit van. Door de olie- en plastic lobby nu overal plastic doppen, wat verzinnen die weive dan (van fivoor beslotenkut vennootschap), doppen inzamelen, waarom zo volharden in het verkeerde en blind, doof en stom (ijdel gekakel) het ravijn of de afgrond in rennen, ook voor onze kinderen, izznogoed.




 Hebbe, hebbe, hebbe, volgens mij ben ik nu echt uit gekocht, tenzij ik nog 2 pagodes van 22 centimeter hoogte of so vind; kringloop, alles wat ik gekocht heb afgelopen maanden daar, zonder bank (200 EUR slechts, schitterende hummel bank), was maximaal 100 eur bij elkaar, de mooiste dingen voor 1 tot 14 EUR, maar het is wel hebberig en bezitterig, waar ik eigen lijk niet (meer) van hou. 








Elke dag vrijheid, niet meer in die afgrijselijke rotte gevangenis, is sinds november 2022 (uit die ellende in maart 2021) een dubbel feestje 🎈 🥳 voor me, nu. 
Maar nog steeds moeten die veroordelende krrrrengen, in de eerste plaats barbara van de griend, 9 maanden de gevangenis in en 6 weekeindes in een politiecel, niet gezamenlijk maar tussen de mannen die die godvergeten laffe valse smerige verwaande verrotte dooie krrrengen veroordeeld hebben (tot de gevangenis). 



Lady Strepy is sinds begin mei 2023 gemiddeld nog zo’n 2-8 uur per dag, 6 op 24 uur, in da house, maar ze ziet "thuis" volgens mij niet als een gevangenis, 










Wohl zu dem fern schreibende Künstler und Weltstar. Wer dies kann, hat dann noch mehr im Repertoire. Wie er startete und damit die Zuleserinnen und Zulesern begeistert. In der Folge bejubelten sie Ihnen, der Ferndrucker. Aber er druckt kein Scheisse, oh nee, vielleicht über einige frauen, wie ines fotze kotze aus Freiburg, jetzt leider im Den Haag, diese "fraue" fotze kotze verdienen eine Lektion. 


Dennoch feierten Zuleserinnen und Zuleser ein herausragendes Fernschreiberei, der keine Eitelkeit benötigt, um sich in Szene zu setzen. Er fernschreibt seit 20 Jahre, immer besser sagen die Kenner, sogar bestätigt von Kritiker. Und seine Tochter und Sohne fern schreiben sogar im Duett oder Quattro mit ihrem Vater, immer mehr und mehr menschen partizipieren im fernschreiberei.


Dieser 58-jährige fern schreibt routiniert, aber mit sichtliche Freude, im knallenden outfit, eine öde oldieshow wurde dadurch verhindert, so wirkt die Ferndruckerei mit teilweise 20 Jahre alten Fernschreiberei frisch. Hei Elei Kuck Elei.   


Damit verabschiedet sich verschreiber. Doch schon kurz darauf fragte der Weltstar das lesende Publikum : "Was wollt ihr?" Um sofort etwas neues zu verschreiben, spielerei Schreiberei. Mit ruhigen, berührenden Wörtern beendete er diese tag in die laue Sommernacht.


                                 @@@@~~~~~~~~@@@@




'Hei Elei Kuck Elei' is een zinnetje uit een Luxemburgse opera, genaamd 'D'Mum Séiss'. Deze opera gaat over een heksenmeester. In één van de liedjes uit de opera komt de zin 'Hei Elei Kuck Elei' voor. Het betekent 'kijk hier eens'.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten