dinsdag 20 juni 2023

ER VLIEGT EEN VLEERMUIS IN MIJN APPARTEMENT ROND ! AAAAH ! ECHT WAAR EN NIET ZO'N KLEINTJE OOK, FORMAAT MEREL ! Mijn balkondeur staat bijna altijd open sinds begin mei en waarschijnlijk aangetrokken door het licht van de lap top, binnen een minuut weer naar buiten gevlogen. . Eindelijk weer eens rond de 7 uur geslapen, eerste keer sinds maart 2023 (gosh, het is al het jaar 2023 !), sinds eind maart sliep ik gemiddeld 3 uur per nacht en dat is 100% waar, net zoals het onder staande 98% de waarheid is (voor mij, dat dan weer wel)

 nou en, ken mij et schele, nee, et ken me werkeluk niks schele

Absichtlich, er hat es absichtlich gemacht, op een roddelende fluistertoon uitgesproken. 




Duits woordenboek (DU-NL)

DR. H. W. J. KROES (1951)

Ferndrucker

vèrschrijver, telex.

Duits woordenboek (DU-NL)

DR. H. W. J. KROES (1951)

Fernschreiber

vèrschrijver, telex, tikker.


der Fernschreiberde telex (m) telextoestel (znw.)
Fernschreibertelegraaf ; telegrafiezender ; verreschrijver ; telex (Afkorting) ; teletypist ; telexist ; telegrafische ponseenheed


@@@@@@@@@~~~~~~~~@@@@@@@@


One wet cat, een enorme hoosbui in de haag, rond 16.30-17.00 uur, nu dus ook een koude douche voor lady Strepy ….

en dan niet zwaarmoedig denken aan wat ik haar, mollo (die vooral, het gaafste en mooiste katertje ever) en kruisssie (andere poezin) heb aangedaan. Musty, Blacky (nu Barry, mijn broer woont in de Bijlmer) en Sjakie zijn goed terecht gekomen bij me brother. 

Lady Strepy is nu gelukkig, daarvoor ook wel, met het yin Yang ☯️ geduld van een mooie poezin, moet haar nu wel regelmatig behandelen tegen vlooien en een keer voor inentingen naar de dierenarts, we begrijpen elkaar best goed ! Heb haar droog gewreven met handdoek en dat kon ze zeer waarderen ! 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten