zaterdag 3 juni 2023

The (sound of) silence is deafening~deathening, why walls don't work, warum mauer nicht funzionieren, waarom muren niet werken, vooral ook bij de "overheid". Niet bijna 20 ministeries en 100 adviesraden, commissies and what have you en een veel te grote invloed van het mammon kapitalistische bedrijfslevendood, maar www.1overheid.nl, erikjanvankempen@overheid.nl in samenwerking met een humaan, sociaal, solidair, liberaal, eerlijk, rechtvaardig, non-discriminatoir mens-, dier- en planeetvriendelijk bedrijfsleven met vanaf 2024 de juiste financiële prikkels om een betere wereld te verwerkelijken, gezamenlijk, in harmonie.... WOW, i have a tattood W on my left buttock, left butt cheek and a W on my right butt cheek, so if i bend over it says "wow", par Misha Lioness Goddess Slovakia Slovakai ..... wat ken er me in vredes~godinnennaam gebeure met anke sieverink en sabine haaitsma onder andere, alleen weet ik eT niet zeker, aan me zij (hans boeijen: wat kan er me in godsnaam gebeuren met een vrouw als jij aan mijn zij ..... niet mee eens, wel twee schitterende liedjes van hans boeijen, annabel en deze).

W cunt O W

W butt O W




Inès inessie de la Haye ā Freiburg

dans “prière,” 

par Kees van Dongen








@@@@@@@@

 Eerst echte waanzin, de moordende marktwerking, STOP de waanzin, STOP de mammon kapitalistische moord op (onze) warme vriendelijke menselijkheid en planeet van het bedrijfsleven~dood, ik zag die ellendige krrrrengen ook bij fivoor (reclassering) b.v., dat turkse erdogan dictator zzp-er ingehuurde dikke vette krrrrrreng, kale vent, body builder, dikke baard met zijn protserige gouden horloge, "ik hoop dat trump wint, goed voor turkije en ik verdien als zzp-er 2,5 keer zoveel dan als overheids-medewerker", volgens mij meer dan 50% inhuur bij fivoor parnassia besloten vennootschap en het is in opdracht van het openbaar ministerie 1 van de verrotste godvergete kalere krrrrrrengen van nederland "organisatie" .... en er werken ook "gouden´ mensen, maar NIET in de leiding/lijding, gat en gat en gatverrrrdamme, de krrrrengen bij het openbare ministerie en de meer schuldige rechterlijke macht zijn nog erger, daarna mijn sielige beslommeringen, 

Nanou Beekman, Irene achternaam kwijt, komt later weer, Irene Uitermark en Donné Slangen, jullie zijn niet goed, jullie zijn bijna slecht, eerst moralistisch (ver)oordelen (wat een kwade grove mail van die menno) en een foute manager, jan rosch, in bescherming nemen en mij afsluiten en dood verklaren, dan zijn je prioriteiten en je instelling niet goed (genoeg), schaam je over jezelf (met alle capaciteiten die je misschien mogelijk hebt, ik heb ze niet gezien, behalve een matige zelf verheerlijkende presentatie van verwaande Irene Uitermark, die na 3 maanden eindelijk eens de moeite nam om als directeur kennis te maken met de echte werkers van het team vergunningverlening, God Verdomme

"Ja, we kunnen niet anders binnen de regels en de protocollen van de hierarchisch georganiseerde overheid,"..... ja, dat is jullie grootste en ellendigste probleem. Het is bijna in het extreme door getrokken "wir haben es nicht gewusst." Laat die jan oetlul rosch bij ezk de gaswinning af gaan bouwen, een mooie sterfhuisconstructie voor jan met de korte achternaam. En ga eindelijk eens goed werk doen, want jullie, nanou, irene, jan en donné, directie natuur en visserij, weten wel degelijk hoe fout jullie zitten, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald, vergissen is menselijk, nu met  eerlijkheid en waarheid werken (en inzien dat je ook maar een ijdele kakelende egoïstische mammon hiërarchische kip bent, die nu nog de wereld iets beter kan maken); schone stinkende schijn staan jullie nu voor en de wereld mee naar zijn mallemoer helpen vanuit de directie Natuur en Visserij !!!! Met ruim 250 medewerkers zo het slechte voorbeeld geven, ga je diep schamen. 

G.V. Domme

Beter het goede nastreven, dan het kwaad bestrijden: ik zie nu dat ze te nauw samen hangen. 






en op de derde rij Ass Ka  ⇑⇑⇈⇈⇅⇧⬆⇮⇭⇯⮬⮭⯭🢕🢕with a mouse under her right or left shoe to you (verschrijver: de val) WOW ! another big shift or change with Yahoo images results on my Lenovo yoga N23 lap top, 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten