zaterdag 20 mei 2023

Je zou maar Sandra van Amsterdam heten

De hele tijd uitleggen "ja, maar dat is mijn naam, ik kom niet uit amsterdam, ik kom uit leiden, dus ik heet sandra van amsterdam, begrijp je ? "

"o, wat leuk, ik ook, ik kom ook uit amsterdam," sei ik bijfoorbeeld.

"Ja, maar ik zeg net, ik HEET sandra van Amsterdam, ik kom uit LEIDEN, daarom zei ik dat."

En dan nog, ondanks haar uitleg, snappen ze het meestal niet, net zoals ik. Als je dat 10.000 maal meegemaakt hebt op 22 jarige leeftijd, naam uitleggen, niet begreipe, dan ga je toch vanzelf aan de mensheid twijfelen, nietwaar ?


Goh, de parterre bij aska staat te koop, zou best ook wel onder haar willen wonen, maar nog liever boven Marcia ? Aska was en is 1000 keer sterker in mij dan Marcia, maar dan is het juist goed om bij Marcia te wonen......zoiets ?? Ze vindt me echt leuk, aska, maar ze wil geen relatie, of.....nee. Marcia ook niet, maar dat vind ik prima. Top zelfs, dat ik wel met haar wilde maar zij niet met mij. En Marcia is net zoals aska een "superieure" vrouw, duchessa, regina dell' Italia.......Ines heeft twee keer gezegd dat ze graag wil dat ik boven Marcia ga wonen, zij wil het liefste op de hoogste verdieping en niet een parterre en ze vindt het een mooie woning en dat is het ook. 

Eupgerrreumd steut neutjeus (opgeruimd staat netjes)

Euf beuteur : eupgerreut steut neutjeus

Weur sleut deut neu weur eup ?

Euch ! Heu teuch deu keup.

Jeusseus Jeussica ja

En iedereen die een auto nodig heeft minimaal een Toyota Prius of soortgelijks vanaf nu, die 1 liter op 30 kilometer rijdt en nauwelijks CO2 uitstoot heeft, windmolentjes voor de elektriciteit op je tesla model x, lekker voze in je renn hose !







Ze lijkt echt op de tegengestelde Ines de la Haye ā Fribourg
Dr ogen vooral, perfecte overeenkomst als tegengestelde
en eT zelfde, āïTeT getting strenger, stranger and stronger again, 
en haar handen ook al (zo mooi groot) 😱🙀



HOGE HAKKEN, WARE LIEFDE ? Dan hep se een lange vent, want Margalith is 1.75 meter, dan is hij dus ongeveer 2.00 meter plus. Astrid ook een keer in een hotel, naakt op 15 centimeter hakken, was ze 3 cm groter dan ik met haar 1.75 meter, dus toen was ze 1.90 meter.. 

Nee hè, wil ik niet wete, ken me niet schele, 

Swarte Sjaak 

you know what they say: big feet

big shoes 

barbie r@t griend 1.75 meter
margalith baruch 1.75 meter
astrid neff 1.75 meter
ines de la haye ā freiburg 1.75 meter met knappe dochter Anne van 1.88 meter
nicolas sarkozy 1.64 meter (liep op hakken in zijn schoenen !)
adolf hitler 1.75 meter
benito mussolini 1.69 meter
silvio berlusconi 1.63 meter, net zoals pig trump goeie vrienden met
vladimir poetin 1.63 meter
napoleon 1.61 meter
mano verschrijver 1.86,5 net soals se geboortejaar 65, wilde eigen lijk 1.88 meter zijn 
Alleen donald trump is een groot vet vadsig varken. 

Van die lengte vinden Ines de la Haye ā Fribourg (1.76 meter) en Anne de la Haye ā Freiburg een STOM vooroordeel en daarmee ben ik het eens (15 jarige dochter in maart, ook vissen, Ines heeft me niet haar verjaardag verteld, ik feliciteerde haar met dr dochter op haar dochter's verjaardag,   "immer speziell, eine gebürtstag für die Mütter, als ob Mann selbst Gebürtstag hat," misschien was het wel echt so, ontzettend knap, 1.88 meter, een karakter en ambitie en pit, teveel, oppassen für die burn out tussen 25 en 30 jahre, 4 keer yoga met Ramon Roelofs en zen leraar Charly Low Noise, voor iedereen een aanrader, ook voor David, Eline en bijna iedereen, Stijn weet ik niet, interessant experiment, ja, lijkt me erg goed, Stijn vier keer yoga met Ramon zen master Roelofs) 

Das waere eine Fürürteil, du brauchst nicht überall eine ümlaut zu setzen, maar ja, Ines viel het meest op Gerard Depardieu, als ze mocht kiezen tussen Brad Pitt en George Clooney, hoewel ze George Clooney met dat grijze baardje nu de aantrekkelijkste vindt, gelet op het totale verval van Gerard, die het zelfs met mammon putain poetin het top kon (en kan ?) vinden. Zei dat ik george clooney nu ook leuker vond dan brad pitt.....    

Ik zei maar Charlize Theron toen ze mijn favoriete vroeg, het is hopeloos Ines de la Haye ā Freiburg, natuur lijk 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten