dinsdag 16 mei 2023

"Astrid zou ook komen ! Astrid zou ook komen" zei Ines de la Haye ā Freiburg met grote ogen tegen me

Astrid, een andere Duitse dame, is een goede vriendin van Ines, die 16 mei mee zou doen aan de yoga les, maar ze kwam niet. Na afloop van deze yoga les zei ik tegen Ines: "Wat ben jij goed ! jouw yoga houdingen zijn van 9,8 tot 10 en juist die 9,8 maakt het 10plus ! Alweer onderschat, waarom blijf ik toch onderschatten ?"

"Nah, du hast mich angeschaut," zei ze. 

Soms enigszins hippie, vandaag in de perfecte chique snelle zwarte puma nike out fit met zwarte top met col zonder armen in een soort strak zittend zijde, de perfecte parels in haar oren, zo knap en atletisch en mooi, hee, ze heeft die onwaarschijnlijke maten van een barbie pop en een lengte van 1.76 meter en geen barbie gezicht, zeer knap en expressief.

"Moge we eefe oofergeefe ?" Gefeliciteerd op 17 mei aan Wim de Bie , maxie-ma o ranja na ss au zorgequieta, past wel tussen die hervormde ss erwten, fin ik 1 van de mammon animal farm pigs, gedoogd door de sullige suffige moralistische mammon lijers. 

You are the fever that I see(k) : “Das war magie, wie du dass gemacht hat !”, glunderde Menno in “zijn” magische gevoelige zilveren zwarte bumpers Hyundai tucson tegen Astrid in Bergen op weg naar dat goede restaurant jacobsstraat, toen zij hem in het mooie hotel pijpte terwijl haar vagina boven zijn ogen met hetzelfde ritme heen en weer ging, zij zat dus gehurkt omgekeerd bovenop hem, wat bij de oplettende lezertjes als genoegzaam bekend verondersteld mag worden. 

Astrid: “Wann kommst du endlich ?,” licht verontwaardigd, in de auto met zwart leren stoelen met geperforeerde gaatjes en rugverwarming voor in de winter. Ik was toen (nog) niet klaar gekomen, geestelijk wel. 

Well getferdemme, sjaak swart 


Die laatste twee jaren met haar in neder land van (relatie was 2011 begonnen) januari 2017 tot en met maart 2019 waren (ook) de mooiste van mijn leven, daarna werd het te heftig en nu, sinds november 2022, is de parabolisch stijgende lijn opmerkelijk. En af en toe angst, dat de opgaande lijn breekt.



Bij yahoo verschijnt er bij astrid nu opeens een vervaarlijke dame in leren pak met een scherp en groot zwaard, blij dat yahoo het leuke van google overneemt ! 


Je weet je wel populair te maken. Je weet je wel geliefd. Loving the alien, love quirky people, eigenzinnige mensen, love eccentrics, excentrieken, hou van alles wat anders en divers is. 

Iemand wordt excentriek genoemd als hij gedrag vertoont dat door de communis opinio (gemeenschappelijke mening) als ongewoon, vreemd, abnormaal of onbehoorlijk wordt beschouwd.

Ines’ haar gezicht lijkt zo op barbara dat ik twee keer dacht barbara te zien, toen ik haar zag. Wel op een afstand van 10-20 meter en bij die 10 meter zonder bril en ik heb min 1 brilsterkte. Haar ogen zijn compleet anders, de mooiste ogen waar ik ooit in gekeken heb, zachtmoedig lief, begripvol, grappig, intelligent, charmant en gevoelig, bijna teveel. En ze kan zo welgemeend echt om me lachen, het uitproesten, "zo'n malle figuur en toch wel leuk...soms wat too much (ego)" en dan vertelt ze me innemend en empathisch hoe ze Vincenzo, hoogbegaafd italiaans jongetje van 12 jaar, op de europese school van den haag begeleidt dat ik het me helemaal kan voorstellen, ze is lerares hoogbegaafden op de europese school voor 12 jarigen. Mijn vader vond 12-14 jarigen het leukste in de klas, en dan denk ik terug aan mijn wonderlijke jaren op de mooiste europese scholen van varese, italië en ukkel, brussel 1 europese school.... Als ze dat mooiste Engels van haar met me spreekt, dan krijgt ze nog steeds bescheiden zacht dominante queen of England ogen. Groen (heel licht bruinig) bovendien. En hoe ze haar halflange haar telkens zo perfect weet te presenteren, blond met donker bruin in et begin, schitterend. 

Mooier dan astrid en barbara en die waren al zo mooi. 

"Dat was de lekkerste eerste keer ooit," naïeve menno tegen barbara in de mooie citroën picasso 2003 met stoelen met jeans bekleding !, zijn eerste droom auto, van brussel naar den haag op 15 februari 2015. De tweede droomauto is de hyundai tucson zilver zwart leer met geperforeerde gaatjes en rugverwarming en een iphone afspeler en mysterieuze radio die viermaal "barbara" van u2 zomaar ging afspelen in 2018, van 2005. Ik luister niet naar u2, vind de muziek wat bombastisch, in 1984 gebruikte ik u2 muziek voor sport, daarna niet meer. En waarin de hyundai tucson me liet aanvoelen hoe Eline, dochter, haar bereed, toet, toet, boing, boing, handrempokie vergetie, stomme mutsie, broemmmie, brroemmmie, daar gaatie, wat een feestie ! Waarop ik de hyundai tucson schaterend bij de paarden manege van vroeger Jessica parkeerde, bosjes van Pex te den haag, en even over de stoel rolde van het lachen. "Ha, ha, zoals jij auto rijdt !" schaterde ik een dag later tegen Eline, die dat niet ontkende. 

You are the fever that I see(k)

I'm trying to get closer to you, but everything hurts with you 

in athens, this summer 

Met dank aan me broer en Ewout kunstBreda van Kooten fine arts nog een mooie Kees van Dongen, nu “heb” ik er twee, de andere onderstaande kocht ik op de laan van Meerdervoort 435 bij Mark Ouwerkerk, kunstenaarrrr, the yellow alien lady in blue, 1918, ik bezit niets, every body is gonna die on their own, their own 






in athens, this summer, the guy has not been identified, the lady, world renowned star Margalith A.E. Baruch, has obviously been identified, most beautiful goddess aphrodite on the planet, specially if you see her live



Geen opmerkingen:

Een reactie posten