dinsdag 30 mei 2023

Inwendig huilend als een wolf van blijdschap heb ik de BLAUWE heren tenways elektrische CGO 600 s pro gekocht 😻😻🚴‍♂️🚴‍♀️πŸ’ƒπŸ»πŸ’ƒπŸ‘½πŸ‘»πŸ€πŸ˜»πŸ˜» eigen lijk heel mooi van ines de la Haye ā blΓ¨rcourt om me zo op het juiste moment vrijheid te gunnen, dubbel dankbaar nu, 2 dagen laterrrrrr

Nou en ? Ken me werkeluk niks schele 


Wat is dat een droom, om daarop te mogen fietsen, de vrouwelijke 800 en de mannelijke 600, de mannelijke fietst iets strakker omdat deze geen vering in het voorwiel heeft. Koop die fiets bij een vriendelijke fietsenmaker, niet via internet !!!! In Den Haag bijvoorbeeld via BikeXtra bij Peter en Glenn, appelstraat 215, daar kun je ze ook uit proberen en dat scheelt ! Dan weet je dat dat gevoel van die elektrische fiets ook voor jou gemaakt is. Het is zo ongelooflijk die fietsen, de beste uit 2025 !! Echt !! 

1900 EUR VOOR EEN FIETS DIE IK 8.000plus EUR WAARD VIND 

seg joh, doe g.v.d. die capslock uit, ken mij eT schele 

GARANT, ken de namen helaas niet, enorm aardige, vriendelijke en behulpzame mensen uit Afghanistan, dus ook zo'n topper, laan van Meerdervoort, 612  (huisnummer) en Quick Aemen, laan van Meerdervoort 427 met goede vriend Saqib, vraag aan ze of ze deze TENWAYS voor jou bestellen !! 


ECHT ALLEEN MAAR VIA DE (GOEDE AARDIGE) FIETSENMAKER !!!!! GOD VERDOMME 

dan betaal je maar 100 EUR meer, dan krijg je de beste service van de aardigste mensen

https://www.tenways.com/?gclid=CjwKCAjwvdajBhBEEiwAeMh1Uzk_L0Cd0EeP7CnXupwAKr56vg6MrF_t1urWFFs1_tlHp3PuydqChhoCa7IQAvD_BwE













Geen opmerkingen:

Een reactie posten