zondag 28 mei 2023

Ik ben ines de la haye ã freiburg dankbaar en waardeer haar enorm, na 4 jaar voelde ik eindelijk weer liefde en verliefdheid, maart 2019 voor het laatst voor Astrid Neff.. Van nep figuur Ines (nep pen pen nep) voelde ik geen enkele seksuele aantrekkingskracht, NUL, EN IK HAD BIJNA VANAF HET BEGIN EEN HUNCH (intuïtie, ingeving) DAT ZE FAKE WAS (barbara keek ook met een schuin oog naar haar in de health spa yoga en zo club, (pas op menno, fakie, dankie aan barbie) maar ja, barbie heppie altijdie enie schuinie ogie, wantrouwend en wantrouwig is haar aard), terwijl ines een schitterend lichaam heeft, wel elegante uitstraling, geen sex uitstraling en ook alsof ze het zelf zo stuurt, licht preuts hoogstaand .... En dan haar vervloekte toneelstukje van eerst aantrekken en flirten en het idee geven dat vrijen er eigen lijk wel bij hoort (see and feel my strong open mind) en dan, pats, alleen maar platonisch, kijk mij es, ines, met mijn gleuvige preutse "voorname" bek en fotze superieur wezen, ook naar mijn vriendinnen ben ik zo nummer 1 of 2, ist mir eigentlich scheiss~egal, binnen die ex pat jettie settie community, waar ik me zo elegant, wijs en verheven kakelend voort beweeg, i get enough adulation, admiration and attention, me, me, me, inessie katolikkie gelofie stikkie


~~~~

          ~~~~

             

Ines is een hooghartige preutse en zogenaamd hoogstaand moreel en moraal hoog gevoelige exklusive superior Fotze, es waere die o o o o - ton .... met bekrompen verblind preuts kortzichtig katolikkie gelofie.....ook die foto met zwaard was een duidelijke waarschuwing, dit is een lyme regis kouwe kak klein kliekie roddel frautje ines inessie.

Ines' exklusive superior Fotze, ines waere die o o o o ton....

ooooh, i will never regret, the day that we met, fog thought machine hvob 


en ooooh 😱🙀 wat finde se sichself dramatisch goed, faken faaker wel dan niet, ik heb twee Ines orgasmes gehad, bij inname van wiet/truffels kun je dat echt voelen, de waarheid, dat je piemel en ballen door het zadel van de fiets/het paard zo geweldig samen trekken, een orgasme naar binnen bij de frauen, 1 seconde bij ines, 10 secondes bij Astrid en Margreet, ja, dat maakt ze toch meer dan Ines, Astrid en Margreet zijn wel in staat tot gulle royale liefde, maar  ik ken eT dus wete, vervloekte ellendige slachtoffer gekwetste drama queens 🤮🤮



Of je het nou acteert of niet, zo met verliefdheid en liefde manipuleren of spelen, eT is allebei even erg. Ja, het is briljant fout en die godvergeten krrrrengen moeten ook 1 keer zien dat er godverdomde grenzen zijn met dat kwetsen, kwellen en krengen .... en ja, het is ook zo dat als ik Ines niet op de narcislaan 263 durf uit te nodigen, dat zij dan de geschikte vrouw gewoonweg niet voor me is, dat zie ik nu pas in (nu zou ik dat dankzij mijn kinderen wel durven, het is nu mooi). 

Ben ik dan toch een vrouwen- of mensenhater ? Volgens mij niet, maar als ik al dat gescheld zie.....ik vind 8 van de 10 mensen in het algemeen gewoon ok en bij een praatje vind ik ook de meeste mensen sympathiek.


En dan zo melodramatisch een ines' slachtoffer kutverhaaltje schrijven: i'm trying to get close to you, but everything hurts with you, enough about your broken parts, i'm the one i'm running from, the one who loses control is gonna bleed, dat liedje is ines, the one who loses control is gonna bleed, dat is het, de illusie van controle, de illusie van "godin" of "god" zijn, je/de wereld denken te beheersen met je preutse kuttenmoraal en je bent helemaal niks, een verwaande ijdele preutse liefdeloze roddelende kakelende kut (of lul) op dat piepkleine stikkende luchtbelletje aarde in het waarneembare heelal met 97% dark matter/energy (wat het grootste aanwezige is in het oneindige universum, dark matter/energy, weet niemand) en 0,4% sterren, 

laatste keer dat ik in die thomas schwencke straat te de haag was, heel misschien nog een keer haar "perfecte" voordeur en voortuintje, kutje, onder plassen en sassen, een drol op de "wilkommen" deurmat gaat ook mij te ver, dat vind ik dr niet waard. 

Voelde bij een ook getrouwde Bulgaarse, Lydia, stevige seksuele aantrekkingskracht 8/10, maar zij maakte in het eerste gesprek duidelijk dat ze voor mij (seksueel) trouw zou blijven aan haar Britse man, in tegenstelling tot eigen geile ines die het wel mooi vindt dat mannen haar begeren om dan souverein nee te kunnen zeggen, daar graag op mag sturen, het is haar voornaamste orgasme heden ten dage....momenteel betekent dat, ines, het is oud oubollig gedateerd nederlands.  

Wat een nep weif toch eigenlijk weer, van je hongerig en blij met opengesperde ogen en lenzen aan kijken, van 'jij bent mijn man' en dan opeens stoer gaan doen als hij zegt dat hij verliefd op je is, dat eerst nog even heel scherp vragen met overslaande stem, ben jij verliefd op mij ? want bij ja, dan weet je, nu komt het moment van afscheid en dan triest kijken, als slachtoffer calimero, als hij wat bozig doet over dat hypocriete laffe inluizige 'ik wil me geliefd weten, echt geliefd,' en dan pats, boem, mooi afwijzen, kan ik mijn rancune over mijn preutsheid die ik ook aan anderen wil opleggen weer kwijt, mijn enige ware hoge moraal, terwijl je gewoon een bekrompen preutse verwaande Fotze bent uit talloos veel miljarden met te weinig gulle warme echte liefde en best veel psychische problemen zoals hierboven en hieronder blijkt.  

De vrouw beschreven in het verhaal lyme regis van bob den uyl is 89% Ines thomas schwencke 14 de haag, eerst stiekempjes flirten en willen dat de man zegt dat hij verliefd op je is en ook daarom gezellig menselijk warm met je zou willen vrijen en dan ijskoud het trouwe platonische uitspreken en je ver verheven wanen boven alles en iedereen, want jij bent als enige echt trouw aan jezelf, aan je man, aan je kinderen, aan alles en iedereen en ook een goede les voor menno en alle mannen, ik Inesfotze, ben tenminste niet ontrouw, en daarmee hoogst bereikbare en onbereikbare goddess. 

Ik wist het vanaf het begin dat ze zo was, ook door haar asexuele uitstraling (alleen had barbara die ook, asexuele uitstraling) .... en ze heeft nooit gezegd dat ze mogelijk interesse had in sex, haar lichaamstaal was niet volledig asexueel, af en toe dichtbij en soms sexy gekleed, hm, coltruitjes, nee, haar yoga kleding wel, haar uitstraling was toch op een bepaalde manier "no sex (..butt perhaps)" 

Das waere mein manier fan klaar kome, mannen na 3 maanden illusies en fakie fakie verliefd keikie afwijzen. Must i praise the leaves, where no fruit i find, there is no fruit to be found in my cunt, just cold and vain sour moist rejection, respect was invented to cover the empty space where love should be, well i have no respect for men who think i shall be disloyal although it takes 1 up to 4 months, when they tell me that they love me, then my highest orgasm flows: "no sex, i am loyal to myself, my husband, my religion, my family and find greatest pleasure in my power to reject you, it gives me a true orgasm."

You have your nose so high up your arse, you no longer smell your own shit, which reeks tremendously. 

Toch liep de zo gemakkelijk lijkende verleiding op niets uit. Nadat ik drie dagen de gang van zaken scherp in het oog had gehouden, kwam eindelijk de geschikte gelegenheid - John naar zijn concentratiekamp, Lesley op kantoor, grootmoeder slapend, huishoudster en Helen vrije middag, en mongooltje onzichtbaar. Ik schonk twee glazen sherry in, zette deze op de lage tafel naast de bank, schakelde de televisie uit en ging dicht naast Ann zitten, op een manier die zelfs een in het klooster opgegroeide non niet had kunnen misverstaan. Ik bracht een dronk uit op de liefde in het algemeen. Daar deed Ann nog wel aan mee, maar toen ik trillend van geilheid mijn arm om haar heen sloeg en haar probeerde te zoenen, tegelijk een borst omvattend, stootte ik lelijk mijn neus. Er kwam niets van in. Ze bleef kalm en vriendelijk, ze begreep het allemaal wel, maar hoe had ik ooit kunnen denken dat zij zich tot zo iets zou lenen? Bezat ik dan geen enkel respect voor haar huwelijk, om nog maar niet te spreken over de gastvrijheid? En waarom moest een prettige, vriendschappelijke omgang toch altijd door lichamelijkheden worden ontsierd? Dit was werkelijk een diepe teleurstelling voor haar, die ze even moest verwerken. Maar goed, ze zou sportief blijven. Als ik beloofde alle gekke dingen uit mijn hoofd te zetten, zou ze net doen of er niets was gebeurd, want eerlijk, ondanks alles mocht ze me graag. Beloofde ik dat? Ja, dat beloofde ik, innerlijk vloekend. Dus dat was haar spelletje, de losse juffrouw uithangen, en als iemand er dan op inging, verontwaardigd opspringen en een preek houden. Had ik daarvoor die grootmoeder en John verdragen en me glimlachend heen geworsteld door de grijze hompen gekookt schapevlees die steeds maar weer op tafel kwamen? Ter plaatse besloot ik van Operatie-Ann over te schakelen op Operatie-Helen.

https://www.dbnl.org/tekst/uyl_001quat01_01/uyl_001quat01_01_0023.php



@@@@@@@@@

Als je telkens zo teleurgesteld raakt in "de vrouw", dan dooft het licht ? Te hoge verwachtingen, dat voetstuk waar ze vanaf donderen en je realiseren dat je zelf soms net zo rot bent en vaak stommer, nooit zo vals laf. Het is het vrouwelijke ijdele rechts moralistische bange angstige laffe valse controle gevoel, in combinatie met de oneindige graaiende bezitterigheid en hebzucht van de frau, met veel bezit ga ik niet dood ?: onze ondergang. Niet alle mannen en vrouwen zijn zo, wel teveel. Ines is diep gezonken en me zwaar tegen gevallen en het hoort erbij en ergens wist ik eT, het staat op het blog "het is hier autistisch" in februari of maart al beschreven dat Ines niet klopt, te mooi om waar te zijn (en ik vond haar echt steeds meer roddelen en kakelen). There is not enough love to go round. elke vrouw zou uniek moeten zijn en "de vrouw" bestaat niet, toch is er een "vrouwelijk gevoel" (dominant op deze aardkloot en mogelijk de reden voor de ellende, de russische vrouw is te passief afhankelijk ?, en het mannelijke gevoel, wein, weib und gesang, morsig, rommelig, rotzooi, gezellig (hitler, stalin, mussolini, poetin, trump zijn varkensratmannen).  


Dan hat je dr niet aan moete beginne, ken mij eT schele. 

eT heeft me veel gebracht, liefde gevoel was er toch weer en andere mooie zaken, zoals kennismaken met een erg mooie en knappe dame, ik word dan meer extravert en hypomaan (vind ik op slaapgebrek na prettig), vond de 4 dates met haar geweldig (bij de vierde wist ik eT voordat we op date gingen dat ze aan zou sturen op een breuk of dat ze zou zeggen dat ze slechts platonisch in me geïnteresseerd is/was, i proudly made my chicken mind up, which was already made up from the start, that's me, a vain prudish fake cunt), daarom ook van mijn kant uit gingen we naar die elektrische fiets kijken, cadeau für die verjaardag en andere testen, ik heb ook tegen haar gezegd en geschreven dat ze de vijfde vrouw is waarmee ik samen had kunnen leven (Sabina, Annemieke, een goede warme liefde kennende Barbara en Astrid), ik had geen vliegdromen helaas en ik voel geen verdriet of boosheid meer, zondag 28 mei was ik een (half) uur boos en opgelucht, zo, dat is ook weer duidelijk, ik leer van en door die krrrrrrrrengen en blijf leren/aanvoelen en ik wist en voelde het echt, ines is GEEN zuivere koffie, er klopt teveel niet, haar hart ruist en suist na corona en die fake verliefdheid van dat duitse freiburg weif .... ik blijf een jochie op een mij wat vreemde mensenwereld, zeker bij wiet-truffel gebruik, ines' kotsssssss

Pinksteren is een christelijk feest waarbij de gelovigen vieren dat ze de heilige Geest ontvangen. Het wordt 50 dagen na Pasen gevierd en daarmee heb je ook meteen de betekenis van Pinksteren, er is geen geilige geest in mij gevaren......een vrolijke eventjes boze wiet hasj atlantis (of hollandia) truffels geest, waarin je meer ziet, volgens mij, teveel onaangename waarheid voor eT klootjeskutjesvollek, waar ik deel van uit maak. 

@@@@@@@@

Eline “moet” haar tekenboek bijvoorbeeld op instagram plaatsen; ik zou voor dit talent wel 1266 eur per tekening willen betalen, voor de èèn wat meer, de ander wat minder, en daar vergis je je altijd in. 

Ik vind “the yellow lady alien in blue of la dame jaune alien dans le bleu” en “prière” van Kees van Dongen, zie de blog posts verderop, nu even mooi, soms vind ik de 1 mooier, dan de ander, voor de "lady dame alien" heb ik 1650 eur betaald en voor “prière” 800 eur en ik vind ze allebei mooiere imitaties van Kees van Dongen dan de echte, van Mark Ouwerkerk, zeker 20(0).000 eur ELK waard voor mij, die op karton van Kees van Dongen, mijn derde pochoir fac simile imitatie, vind ik 2(0).000 eur waard en eigenlijk 20(0).000 EUR. Zo mooi en dan echt (na)geschilderd, kunst is nadoen, kunst is imitatie volgens Bob den Uyl. Misschien is nadoen of imiteren nog knapper dan het origineel ? Als dat nadoen of imiteren beter gedaan wordt......

Die tenways vrouwelijke fiets kost 1900 eur en vind ik qua ontwikkeling en 3 jaar vooruit lopen in haar tijd en design (MOOI ! hoogste KUNST !) wel 20.000 EUR waard. De mannelijke zwarte (de vrouwelijke tenways heeft de mooiste kleur blauw en die elektrische fiets ziet er top design 2025 uit) vind ik op het eerste gezicht 12.000 EUR waard, nu eerst uit gaan proberen, ik ga nog steeds teveel op "looks" af, ook bij ines, maar ja, dat is wel de knapste 1% die ik gezien heb, jammer dat ze is zoals ze is, niet goed. Ik ben ook maar een ijdel dommig mensje. 

 “Barbara, me mum,” naakt, tekening van 18 centimeter hoogte en 8 centimeter breedte fan Jessica J. Haitsma (14 jaar....moet toch wel) vind ik 2.000.000 EUR, 2 miljoen EUR, waard. Die is zo uniek knap, en een creatie van haar zelf !!!! Jessica J. Haitsma heeft het origineel geschilderd !!

Kunst cunt van of door Eline Cornelia Hoogeveen : 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten