dinsdag 30 mei 2023

Niet meer te koop voor 250.000 EUR, ik vind het geen koopje, in de huidige markt is het redelijk geprijsd, maar het is er (h)eerlijk, de meubels blijven achter op de le Corbusier imitatie stoel en de ligstoel na, de lamp waar nu de eetkamertafel staat ken je self kiese, een top huis met balkon op het noordoosten en zuidwesten, vlakbij strand, zee, duinen en het mooie parkje met veel bomen, duin en Bosch, in de buurt

 De koelkast koelt matig, voor mij precies goed, kan er maximaal 3 dagen zaken in bewaren die bederfelijk zijn, 1 keer was de melk te snel bedorven (binnen 5 dagen), dus ik kan me voorstellen dat de koelkast vervangen moet worden en de douche is 2 minuten warm en dan een halve minuut koud. Ik vind het wel prettig, maar misschien moet daar ook iets gebeuren. Verder een droomhuis, het spijt me bijna dat ik vertrekken moet naar een mooier, 40-50.000 EUR duurder pand. Doe ik dus niet, het bovenstaande en onderstaande kan als niet geschreven worden beschouwd. 

Death doth come, death doth come, death doth come, death doth come. 

De dotterbloemlaan 63 is prachtig, schitterend, maar de fietsberging is via een steile trap en ik heb nu twee schitterende elektrische fietsen, kalkhoff en tenways 600pro men, maar de kalkhoff is te zwaar daarvoor, verder is de dotterbloemlaan 63 schitterend, ik vind dankzij eline de narcislaan 263 nu meer mijn stijl en karakter hebben en blijf hier liever wonen (plus niet 50-60.000 hypotheek extra).  


https://www.funda.nl/koop/verkocht/den-haag/appartement-42631407-narcislaan-263/


NEEN, VERKOCHT, ik laat eT staan:    Voor 245.000 EUR verkoop ik dit fijne veilige mooie appartement met aardige buren, de onderburen zijn van 8.00-9.00 uur soms een beetje lawaaiig, uit India, dus wel logisch dat je je familie op 14.000 kilometer even een uurtje alles wil vertellen over het leven in hol land, meld je bij Daphne Lutz, makelaar,  NEE, VERKOCHT, je kunt haar bellen voor de dotterbloemlaan 63, 290.000 EUR is een redelijke prijs, de kopers moeten wel rustige mensen zijn voor Marcia.......280.000 is ook een mooi bedrag trouwens voor dit fraaie pand dotterbloemlaan 63 met mooi interieur (2000 EUR slechts ! voor het interieur, de mooie meubels). 

 Daphne

  

Lutz Real Estate B.V.

O: +31(0)70 415 88 84 or M: +31(0)6 53 4914 53E: info@lutzrealestate.nl | W: www.lutzrealestate.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten