zaterdag 27 mei 2023

i’nn so tyred tired of the way, eerste bijdrage fan duchess Ines, koude douche empress of the uk und ach jah mach mal auch die verei nigte Staten des Americaas dabei, from both ends, north and south america .... al so herrn Fernschreiber, die letzte beitrag. Ik zal Ines niet meer (echt) zien, maar ik wil niet zijn zoals barbie, vergeven en verzoenen is een optie die elk (goed en slecht) mens hebben moet.



Ach ja, ken mij eT schele: Menno ging naar de ijzerzaak de Zwager in de sneeuwbalstraat, omdat hij voor Ines' haar swap fiets een soort velcro klittenband wilde kopen, toch al onnozel, omdat Ines zei dat de batterij 2 keer uit haar swap fiets was gevallen en dat was helemaal niet zo, of misschien vanwege sleutel onhandigheid van Ines, en toen zei hij tegen de olijke 'eigenaar' of zoiets: "ken jij ook meneer Kotsie, of meneer Cozzi bedoel ik, ha ha, een italiaan die hier zeker 25 jaar in de sneeuwbalstraat heeft gewoond ?"  Omdat hij wist dat mijn ouders in de sneeuwbalstraat woonden. 

Ha, ha, zo zette hij mijn pa voor gek en zichzelf. Mijn pa, die uuuuuuuren kon praten over een luciferdoosje (met grote ogen ๐Ÿ˜ณ door Sabina verteld die deed alsof se ook nog een luciferdoosje in dr linkerhand hield) in dat Italiaans van hem, ik werd er moe en soms bijna gek van, 

Sabina sjaak swart Cozzi

Ik moest enorm lachen en hoesten, beste grap dit jaar, hoewel Ines er even veel van kan: "ja, mijn andere buurman is altijd bang en voelt zich altijd bedreigd",  "oh, dat is niet goed, wat vervelend, want je andere buurman was wel aardig,",  "ja, die buurman is wel echt raar, continu sluipt hij bangig en angstig door de straat, en dan kijkt hij zo vreemd om zich heen, alsof hij achtervolgd wordt, argwanend en wantrouwig, ja ....  er ist 1 messer 40, 1 meter 40 centimeter", "o ja, dan pffffwahhahahah," ik kon mijn lachen niet meer houden, want dat samenzweerderige roddeltoontje waarop ze het vertelde met onderdrukte geheimzinnige stem en toegeknepen ogen, de tweede beste grap van de avond en omdat deze zo briljant live verteld werd eigenlijk de nummer 1! 

Ja, van Ines, wat jammer nou dat aan dat verhaal een einde moet komen en toch.......is ze ook fout, eerst geven "maar ik hou toch van jou" "vlinders in mijn buik" en andere liefde lichaamstaal en bij een liefde verklaring: het moet nu platonisch bleife, kijk mij eens superieur moralistisch hoogstaand verkild wezen, zie hier boven en van onderen, zoals mijn goede vriend Wim van Hardeveld alteit sei: "vrouwe, je ken beter kippe houwe." "Hypocriete cock teasers," vulde Menno begrijpend aan met hun interessant doende verwaande preut slachtofferige kut ferhaale oofer (slachtoffer van of vanwege huwelijk rijmt op gruwelijk) onbereikbare liefde ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ

en oooooh ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ™€ wat finde se sichself dramatisch goed, faken faaker wel dan niet, ik heb twee Ines orgasmes gehad, bij inname van wiet/truffels kun je dat echt voelen, de waarheid, dat je piemel en ballen door het zadel van de fiets/het paard zo geweldig samen trekken, een orgasme naar binnen bij de frauen, 1 seconde bij ines, 10 secondes bij Astrid en Margreet, ja, dat maakt ze toch meer dan Ines, Astrid en Margreet zijn wel in staat tot gulle royale liefde, maar  ik ken eT dus wete, vervloekte ellendige slachtoffer gekwetste drama queens ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ

Wat een lul verhaal van Dinant Dekker ook over witte eieren en witte kippen, het maak geen lor uit, bruine of witte kippen. Voor voeding zijn kippenvlees en eieren zoveel beter dan varkens en runderen, alles diervriendelijk en ecologisch verantwoord houden, daar wordt voor betaald en gecompenseerd, minimaal dezelfde inkomens zekerheid als ambtenaren voor diervriendelijk en ecologisch verantwoord werken, we laten het aan de agrariรซrs en provinciale en gemeentelijke ambtenaren en LNV en de WUR oofer om eT met artificial intelligence iTeT EtiT te regelen verder, dat kunnen we best.  

Al die liegende en huichelende mense, wat hep dat nou foor sin, puke ๐Ÿ’€๐Ÿ‘ป๐Ÿ‘ฝ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ™๐Ÿ˜ป by Menno, en Strepy, mooie lieve elegante poes is ook weer weg gelopen en aan het vermageren en dat laatste is mooi en goed.  

O ja, wat ik ook nog een keer of vier, vijf meemaakte was dat een dame of frau veel belangstelling voor me had, maar toen ze hoorde dat ik ook belangstelling had voor een andere dame, toen hoefde het (totaal) niet meer voor haar. Ik heb dat niet, als een dame of frau met anderen date (liever met afspraken zodra er een relatie is), dan vind ik dat helemaal niet erg, des te beter als we dan (toch) voor elkaar kiezen. 

En au au au, wat zijn aska schuhholz and queen Victoria, Polish goddesses waanzinnig goed, niet te geloven, de wereld waar ik nu verzeild in ben geraakt and i love it. 

Eraser hvob and dj bim smoke in mirrors neelix, mijn YouTube playlist……๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ‘ฟ☠️๐Ÿ’€๐Ÿ˜ป๐Ÿ˜ป๐Ÿ‘️๐Ÿ‘€๐Ÿ™…‍♂️๐Ÿ™†๐Ÿฝ‍♂️๐Ÿ’ƒ๐Ÿป๐Ÿ’ƒ๐Ÿฆ‹๐Ÿธ๐Ÿฆ†๐Ÿท๐Ÿ•ท️๐Ÿ•ธ️๐Ÿ™๐Ÿชผ๐Ÿฆ€๐Ÿฆ•๐Ÿฆ๐ŸŠsnake๐Ÿฆญ๐Ÿฌ๐Ÿ‹๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ“๐Ÿฆœ๐Ÿฆฉ๐Ÿ€๐ŸŒฒ๐ŸŒด๐Ÿชด๐Ÿ„๐ŸŒž๐ŸŒ•๐ŸŒš๐ŸŒป๐ŸŒˆ๐ŸŒ๐ŸŒ๐ŸŒŽ and so on and so forth, etcetera en zo voorts, juist wat ik vergeet is het grootste, 97% black matter & energy.....death staat erbij, maar, en, of dat black matter~energy is......en wat is die 2,6% andere niet sterren 0,4% materie, baryonen, houden die als een soort lijm vast of sein se juist fan verwijdering versnellen.......it' s not easy ........ how the universe is concocted....... there's so much that we don't know, there is more we don't know than we do know. 





The Evening is far away- 21st Century Contemporary Painting
Maria Kiesner Figurative Painting - North - Modern Architectural Painting, Modernism, Sea View, Large FormatThe Evening is far away- 21st Century Contemporary Painting  1






Jeusseuss Jeusseuceuh hieronder op nummer 14 vind ik de meest opvallende, ik zag haar en Sabine gisteren en vroeg "hoe gaat het ?" ja, wel goed", zei Sabine met wie ik echt contact maakte, jeusseuss jeussiceuh had ik daarvoor al gezien bij de bushalte 23, wat is ze toch wanstaltig knap, en toen draaide ik me om, keek Sabine aan en brulde een beetje vreemd en onnatuurlijk; "ass ka !" "Ja !", zei Sabine. 

En nog tweemaal zei ik met wat vreemd verwrongen bek op mijn kalkhoff stoerste bruine peerd "ass ka!", "ass ka!" en toen fietste ik de pinksterbloemplein in en brulde "ASSSSS KA !", "ASSSSSS KA !"  PIECE OF ASS KA !", dat heb ik zo'n 2-4 maal gedaan, ook nog zwaar kuchend en luid fluitend langs nummer 11 gefietst. Toen pakte ik de te mooie elektrische fiets van Olaf (zelfs Olaf is bezit dat dat kreng barbie moet kopen, liefde kun je alleen maar kopen is haar verwrongen gestoorde idee fixe) en zette die 1 muur verderop, ik wilde die fiets twee muren verderop zetten, maar een pussy brulde uit het raam "hee, wat doe jij daar ?" , "ik verplaats Olaf zijn fiets, ik ben geen dief, flauw grapje", "wil je dat wel heel gauw laten !" ,  "okee, ik ga ervan door," "wat denk jij wel niet dat je aan het doen bent, en ook dat geschreeuw, pas op of we bellen de politie",  "HEE, IK HAD HET NET VRIENDELIJK UITGELEGD EN NOU KOM JIJ MET JE DREIGEMENTEN, had net gezegd dat ik geen dief ben, BEETJE STOER DOEN MET JE MOEDER ERBIJ, WATJE, MIETJE !!"

Nog 2 rondjes pinksterbloemplein en toen fietste ik weg, kwam er een politie auto voorbij. Ik richting narcislaan, werd ik rechts achterop het fietspad ingehaald, stapten er twee indrukwekkende krachtpatsers van agenten uit, vroegen beleefd om mijn identiteitsbewijs, ik gaf beleefd eerst mijn rijkspas, o, sorry, hier mijn rijbewijs en toen "we kregen klachten over geschreeuw" , "ja, sorry, ik schreeuwde mijn frustratie eruit over 9 maanden onrechtvaardig gevongenis en 6 weekeindes in een politiecel." "O ja, goed, maar dat willen we niet meer."

"Nee, begrijp ik, was de eerste keer (sinds ik uit de gevangenis ben) dat ik door die straat fietste en de laatste keer, ik fiets daar de komende 10-20-30 jaar niet meer (en ook niet wandelen), ik kom daar helemaal nooit meer, ik wil nooit meer een politiecel of de gevangenis in, je kunt het nalezen op "verschrijver", een blog."

"Sinds wanneer bent u uit de gevangenis ?"

"Maart 2021, de laatste 3~4 maanden zat ik in Parnassia, dat vond ik misschien nog wel erger dan gevangenis op een of andere manier, alsof die hele kliek bij parnassia gevangen was (onder andere zo'n onsmakelijke turk bewaker gezien met zijn prots gouden horloge, gore smerige klootzak, ga maar in een gevangenis in turkije werken, laffe vette erdogan aanhanger, een beetje de vrije sfeer in holland verpesten met je arrogante domme narcistische kutkop en zo'n lang onecht wijf met dr dikke reet, smerig stinkend vals verrot doods weif, en eentje die kaal werd, die ook niet wist wat liefde was en de mensen die daar als patiรซnten waren ging treiteren, er liepen ook gouden tussen, bij die weive leiding bijna geen 1 goede, gat verdamme, 1 of 2 van die psychiaters, dokters, psychologen was wel ok, 1 of 2 van de 10/20๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ™€๐Ÿ™€)"

"Okee, ik geloof u, ik ken "Verschrijver", heeft u gebruikt."   

"Ja, 1 gram wiet en 2 gram truffels, 0,5 hasj en 0,5 wiet (het was eigenlijk 3 gram truffels en 0,4 gram hasj en 0,3 gram wiet)."

"Zo, dat is heel wat, gaat u rustig naar huis, we willen geen belletje meer over u en we moeten dit wel registreren."

"Begrijp ik, bedankt voor jullie correcte optreden, ik wou dat dat zo bij mij de eerste keer ook zo gegaan was, met correcte agenten, en ik reageerde toen, in 2019, ook zo overdreven (en als een betrapt jochie, dat niet echt de waarheid wilde spreken heb ik niet gezegd maar wel achteraf bedacht dat dat waar is)."

Toen via de mooie kroeg in de straat van aska, ik heb overal mijn plak(k)erige handen over haar net gewassen rood zwarte mini morris achter gelaten en de drie ruitewissers omhoog gezet, alsof ik haar vuurroodzwarte trots, haar mini BMW en het is inderdaad de mooiste, samen met die van Marcia, verkracht heb. 

Bij marcia had ik in 2019 dit achter gelaten, ๐Ÿ’™arcia op het autoraam getekend, maar ik weet niet zeker of ze het gezien heeft, toen ik net uit de gevangenis van alphen aan den rijn kwam, tweede keer ooit in een gevangenis (zaanstad was een vijfdaags uitje, nu met kerst en nieuwjaar 2019-2020 in een verdrietig huis van bewaring te alphen aan den rijn, 2,5 week was ik daar, geloof ik, ik had daarvoor kippenbotten op de stoep gegooid van barbie g.v.d. en een bordje "verboden toegang, artikel 461 wetboek van starfrecht" in een plastic boterhammen zak verpakt in dr brievenbus-gleuf gegooid, maar ik moest woedend de gevangenis in vanwege opruiing tegen de rechterlijke macht, die smerige ellendige zelfvoldane verwaande cuntss in law), vond het heftig, zoveel onrecht, heeft ze, marcia, na twee keer aanbellen de deur niet voor me open gedaan, ze ging in haar hemd met haar dochter in de voorkamer zitten, duidelijk zichtbaar voor me, maar deed niet open. Haar knappe, leuke, lieve dochter nog vragen: "mama, waarom doe je niet open ?" Kon het antwoord niet horen, ze had wel een brief of briefing gehad. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten