maandag 22 mei 2023

Fragie oofer plastikkie vannie wimmie die bie rrratchie....outie offie death trappie, tikkie tokkie tikkie tokkie klokkie tikkie....symboliekie ontgatie mie niettie

Well, i'm not blue, 'cause everybody left, butt you, 'cause everybody laughed and you. Goh, de eerste keer voor mij samen wonen met Annemieke op de van beuningenstraat nummer 14 Statenkwartier Den Haag, huis, dubbele bovenwoning, gekocht november 1995, toen kon dat nog voor 290.000 gulden of 136.000 EUR, nu 600.000 EUR (al die mammon mensen kots, zo verblind door hebzucht en bezit), daar 5 jaar met haar samen gewoond, David werd er geboren (moeizaam in het ziekenhuis), daarvoor 3 jaar Adriaan pauwstraat 39, vlakbij de moeder van Kees van Kooten, Anna, en vlakbij waar nu ASKA woont, waar ik vandaag 5 keer als flamenco 💃 voorbij gefietst ben met dj bim smoke in mirrors muziek (zomaar, wilde haar power en het statenkwartier mee maken, geen stalker, als ze laat weten dat ze dat niet wilt, dan fiets ik niet meer door haar straat en ik heb momenteel echte (exclusieve) belangstelling voor Ines en aska vindt me leuk, maar wil geen relatie), ze lag blind uitgeteld op de vloer bij de max sport club, body pump, Aska, in 2011/2012, dat het zo erg was, zelfs of juist in hol land, die bureaucratie en alles !!!! En nu heb ik haar leren kennen als the goddess witch, mistress (highest authority) of Poland and the whole of eastern europe: Aska Schuhholz (ze lijkt qua uiterlijk op barbie en Ines, maar weer heel anders, compacte koele krachtige bijna venijnig felle powerrr, als ze dat wilt). 

Maar goed, door Annemieke gingen we uit mijn droomwijk weg, het Statenkwartier, ik wilde daar oud worden, naar de haag suid, en nu woont Annemieke weer op nummer 14, vlak bij mij binnen 4 maanden (hopelijk voor mij, ik wil daar dolgraag wonen), Bohemen rechts of links, De Haag, ken se niet uit elkaar houwe. 

Krijge we dat weer ! Ken me werkeluk niks schele, behalfe Aska. Sjaak 

Goh ! Mijn elektrische kalkhoff fiets is bezield en speelde met mij door uit te gaan en weer te starten ! 98,9% de waarheid en dat getal of percentage heeft āïTeT zelf ingevuld 🙀😻! 

Ik raad iedereen een (elektrische) fiets aan, bijvoorbeeld via Saqib Quick aemen laan van Meerdervoort 427, op de hoek met de fahrenheitstraat, ook Stijn (geen berghok) en Eline (geen zin om die fiets telkens naar het berghok te brengen, dan later weer, David heeft er al 1, zijn mooiste elektrische fiets is gestolen 😡. ) Garant, laan van Meerdervoort 612, is ook erg goed, top ! Dure goede elektrische Garant fiets (vanaf 2500 EUR), goedkope goede gewone fiets Quick Aemen (vanaf 250 EUR), ook mooie tweedehandse voor een redelijke prijs. Swap fietsen is ook een erg goed idee, maar wel (te) duur, misschien is dat idee wel de toekomst. Jammer, zie hieronder, het idee is top, is Swapfiets winstgevend ? Het Swapfiets concept verdelen onder fietsenmakers, volgens Maarten 't Hart de aardigste mensen op wereld en het winstgevend maken ? De mammon bedrijfsdood :                         In de afgelopen twee jaar heeft Swapfiets vooral door investeringen in e-bikes flink verlies geleden. In zowel 2021 als 2022 bedroeg het verlies rond de €29 mln tegen ruim €14 mln in 2020. Daarmee komt het totale verlies van het bedrijf over de afgelopen acht jaar uit op circa €106 mln.

De bike x tra in de appelstraat heeft de allerbeste elektrische fiets van TENways, die van de dames is nog mooier blauw dan de zwarte heren, 800 watt batterij, 80 kilometer op sport stand en dat is heerlijk, precies goed, 1 versnelling !, state of the art, loopt als een trein voor 1899 EUR, is eigenlijk 6000 EUR waard. Maar mijn ouwe trouwe Kalkhoff is het bruine krachtpaard, de zwarte tenways is de iets te slanke perfecte black beauty. 


Goh, Ines de la Haye to Freeborough is (voor mij) echt meer goddess als ze engels spreekt als de highest aristocracy, dan is ze geen queen maar goddess of the united kingdom~Queendom. De afwisseling duits, engels, nederlands is het mooiste en naar haar gezicht of het geheel van haar lichaamstaal in haar omgeving kijken.....voelen......ervaren.

Ja, NU MOET zo'n André Kuipers ingrijpen en zeggen wat de waarheid is, die is echt te vertrouwen, als ik bij 3 zoekopdrachten als zwerver babbelaar naast André Kuipers sta, dan is het niet waar dat alleen maar vanaf de aarde, Jupiter (waarschijnlijk), lagrangepunten (waar dus de zwaartekracht van de zon en de aarde elkaar opheffen, "doorkijkgaten" in het zwarte gat naar de sterren) en planeten en manen in ons zonnestelsel met magnetisch veld (en voldoende zwaartekracht) de sterren en melkwegstelsel en de rest zichtbaar zijn (zoals vanaf de aarde, NIET vanaf de maan en mars, geen magnetisch veld op mars en de maan, of te beperkt). Fog thought machine.  

Ik heb gelijk, het is zoals het hierboven verschreven staat, bewezen door 3 zoekopdrachten via lenovo en Hewlett Packard en via Yahoo en Bing waar André Kuipers laat zien dat het is zoals het hierboven verschreven staat met hulp van  ãïTeT en EtItart~iFissial intelligence. 

Het meest verontrustende is dat zeer waarschijnlijk ook in de interstellaire ruimte geen sterren zichtbaar zijn.

Dat betekent dat we echt in het zwarte gat zitten, dat dat meer de waarheid is, aarde, jupiter, lagrange punten en planeten en manen met een even sterk magnetisch veld als de aarde zijn de uitzonderingen, in de rest van ons zonnestelsel zijn geen sterren zichtbaar. 100 biljoen jaar sterrenstelsels is 100 secondes op de eeuwigheid. Of er is een kans dat de werkelijkheid van de aarde uit gezien ook eeuwig, voor altijd is, het verleden en toekomst van een "botsende", "verenigende" andromeda nevel en ons melkwegstelsel over 4 miljard jaar waarbij er 2-16 nieuwe melkwegstels gevormd worden is ook waar.


Hee, vreemd, Yahoo via hewlett packard is binnen 2/3 uur veranderd, eerst stond André Kuipers prominent op de tweede plaats naast verschrijver, bing is volgens mij wel hetzelfde gebleven. Nu zou ik het liefste willen weten of de auto, truck, schip met windmolens/schoepen/wielen voor een bijna permanente elektriciteit energie (die windmolens/schoepen/wielen zijn krachtige dynamo's of elektriseersmachines van wimshurst), volvo betekent ik beweeg mezelf, dus bijna geen energie extra meer nodig ook het beste haalbare is momenteel, ik denk namelijk van wel, of er moet een doorbraak komen met rotating (anti)magnetic wheels/fields van Nikola Tesla, zijn voorspelling, of een maxwell"s two or multi demoned engine of nog iets anders, kernfusie of so. Electric relays met ãïTeT & EtItart-iFissial two demoned engine, dus telkens een relay een milli seconde eerder of later open zetten, waardoor permanente elektriciteit opwekking mogelijk is of so, met twee quantum computer gestuurde relays zou zoiets misschien mogelijk zijn of anders hetzelfde met waterstof(gas) en elektriciteit, twee perfect computer gestuurde demons die voor permanente energie zorgen, perpetuum mobile, krijgt toch Nikola Tesla gelijk en Leonardo da Vinci ongelijk (perpetuum mobile is for (vain) alchemists). Die foto over roddels van haters is van margreet vd griend op nummer 24 en 3, vereerd ben ik. Die foto op 9 is Ines, daar spraken we af voor de derde date, simonis, hm, staat ook op 13, daar geloof ik dan maar niet in, dat 13 een ongeluksgetal zou zijn (en in mijn ervaring is dat ook niet zo, omgekeerd 31, samen 4, de helft van 8, jaja, je ken niet rekene en niet telle, swart). 

Kijk, bij Lenovo N23 yoga had ik de yahoo pagina van 2/3 uur geleden, 18.15 uur op dinsdag 23 mei nog open staan, eT is nu 22.28 uur in De Haag. André Kuipers prominent op de 2e plaats (wk 74 werd Jc, johan cruijff met een top team met onder andere van hanegem tweede en qua tournooi en verrassend nieuw voetbalspel eigenlijk nummer 1) naast een zogenaamd slim kijkende wat loensende verschrijver, hieronder. Internet was bij mij weg toen ik dit wereldnieuws bekend maakte, de aarde zit in een zwart gat met wat kleine doorkijkgaten in ons zonnestelsel (aarde, jupiter, lagrange punten, planeten en manen met een sterk genoeg magnetisch veld en zwaartekracht) naar het universum met 0,4% sterren, volgens de maan en mars zitten we dus (vast) in et zwarte gat, forever, maar aan de aarde en de maan komt toch een einde als de zon opzwelt over 4~5 miljard jaar. Ook het moment waarop de andromeda nevel en ons melkwegstelsel botsen of verenigen om wellicht 2 tot 16 nieuwe melkwegstel sterren wielen te vormen met een zwart gat in het midden waarin wij feitelijk zitten, het magnetisch veld laat ons het andere universum met 0,4 % sterren, 2,6% gas en 97% dark matter/energy zien. Zo is het. 

Nou en, ken mij eT schele, hep nog maximaal 20 jaar en raak al me friende kwijt, sjaak
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten