zaterdag 27 mei 2023

Wass ies dies viesssss ? Asska Jessica Johanna Haitsma tekende als 13~14 jarige met het naaktportret van "Barbara, me mum", gedateerd 2014, genialer dan Kees van Dongen zijn hele leven schilderde~tekende ........

 and we haven't even told our parents what time we"ll be home 






Alleen maar afstandelijk zakelijk vriendelijk kort contact, de rest ken me niks schele, zie je. O ja, na mijn skivakantie met Eline eind maart zei ze lachend dat ik weggesneeuwd en weggeregend was, had ze een weekje in de gaten gehouden, want ik had het nog niet verteld, dus zo'n kleinzielig other esteem, no self esteem tiepje is het ook nog, das leben der anderen, other's people gossip life, get a real life of your own, i was sure to erase you, but i'm dying, you cunt.

Sy hep een probleem, niet ik, i’m the one i’m running from is Ines de la Haye ā Freiburg, thomas schwencke strasse, la haye, les pays bas comme ines, europe, monde, système solaire, univers. 

Wat sou er toch in die kakelkoppie van 43plus bij sommige vrouwen zoals klaske de jonge of ines thomas schwencke 14 zitten, het is niet eens zaagsel want dat geeft vulling, het is co2, stikstofoxiden, methaan in die knarren ? Ines heeft dezelfde prachtige gezichtsvorm van (als ?) barbara, ruim 10 jaar jonger en stralender natuurlijk en heeft de mond van Klaske de jonge, ze kan lekkerder kussen en ze heeft dus de mooiste ogen in haar eigen klasse ooit gezien (echt waar). Astrid is wel gul met haar liefde en Ines is een naar kreng van "je wil mij lekker wel, hė, maar je krijgt me lekker lik her toch niet, ik bewaar me geile superieure kut voor mezelf en mijn man zo eens in de maand want hij hep een hele grote, formaat 29 centimeter zoals menno, maar dan dikker en het is meer de dikte dan de lengte (en de sigaretten geur en buikje in de weg, misschien is de sex wel weg in dr kuttenleefentje, dan maar kakele en roddele in me kuttecluppie)." 

Iets van 'kijk mij nou toch eens in de semi jet set als luxe hippie lekker meedraaien, best hoog in de pikorde van het ex pat kippenhok, zo denkt die vies she ines thomas schwencke 14. En mijn twee top kinderen en me reus van een man en dan nog quasi superieur menno afwijzen met dat airtje van je ne sais pas quoi, je vous en prie, hah, wat ben ik goddelijk superieur, in mijn moreel en moraal hoogstaande katholieke en domme verstarde ouwe lijken kop komt ontrouw niet voor, hah, daardoor ben ik de aller, aller hoogste, realiseren jullie je dat well ? Classy, elegant, extremely beautiful and intelligent (iq 133) with an intelligent well educated husband Christoff, well we do leven wel door elkaar heen, vaak apart ook, christoff wil modern online werken en de wereld in, ik sta hier in hoog aanzien met mijn knapste kop in de haag en kan dat maar moeilijk achter laten, hoewel pensioen in Frankrijk of ook nog iets in Freiburg, waar de mensen hartelijker, warmer en vriendelijker zijn dan in Den Haag een optie is......aber jetzt weisse ich nicht mehr was ich noch zu sagen hätte, meine kinder sind auch hoch begabt, wie ich und mein mann, im meinem herrlichen wohn ort im den haag, wie söll ich dass denn sagen, ja, christoff zingt schon wieder seiner letzte lied, was ich noch zu sagen hätte, dauert noch eine sigarette, aber ich kenne jetzt alle geschichte schon, also habe ich meine kleine heimliche freude mit menno der mich auf fressen wollte, aber ich habe ne superiore, es war die oooo-ton, ines' Fotze......@vaginaaaa

ooooh wat ben ik toch groen en modern en integreer ik hier so mooi in Den Haag, woning van gauw 800.000 EUR, auto van 35.000 EUR voor de deur die eigenlijk 50.000 EUR waard is en beter dan de tesla van elon musk, in mijn luxe design interieur van 66.000 EUR en eigen lijk 660.000 eur met allemaal door mij geboetseerde beelden van bollen, dat komt vanwege mijn borsten, die zijn relatief groot, en mijn man, george, Jörg, Sjors of so, ken mij et schele, Christoff, so heet ie, valt op vrouwen met kleine borsten net zoals menno, ..... en ik als ballerina schaamde me voor mijn grote borsten en ze zijn zooo zooo prachtig, maar inderdaad wat groot ~ik val meer op asstrid mooie b of barbara ab cup~ maar die van Ines zijn an sich net zo mooi. En die lange sterke aardige vriendelijke man van dr met buikje moet de ellende van het werken in de wereld (Mali, Oeganda, oorlogstribunaal en zo) en een relatie met verwaande verrotte Ines verdoven met alcohol en pakje(s) sigaretten per dag, ines walgt ervan maar heeft wijs geleerd dat (dankbaar) accepteren (bijvoorbeeld wat er wel goed gaat) beter is dan klagen en in de contramine gaan. 

Als je tabak door je eten doet (zoals ik wiet, hasj en truffels door mijn gezonde eten doe) en het opeet, dan zul je daarna normaal gesproken nooit meer roken, mijn eerste dikke sigaar toen ik 13 jaar was, zo diep kotsmisselijk en je voelde het bloed uit je hoofd weg trekken, je werd zo lijkbleek met blauwe wallen onder de ogen, nou, dat krijg je ook als je maar 1 of 2 gram tabak door je eten doet, een viezer misselijker gevoel heb ik nog nooit gehad, een beetje hetzelfde gevoel had ik met die dikke sigaar.

Bah, wat is alles klassiek leeg en er wordt hier een 90% waarheid weergegeven met een te scherp randje, want ines is een droomvrouw (voor me), ze heeft me het hardste laten lachen, ik heb eindelijk weer eens een vrouw om me zien lachen, Ines, 3 maanden 'verliefd' (klinkt wat banaal), alleen daarom al zal er iets blijven en het boven- en onderstaande is ook waar, het is ooofer..... 'oh wat ben ik een ontwikkeld, intelligent en zeer knap, yoga, hippie, vrijzinnig, liberaal, modern, ontwikkeld, cultuurbewust, kunstzinnig en kunst waarderend en open staand en aimabel en vriendelijk correct persoon, die haar mooie luxe leven toch wel erg vaak naar haar fraaie hand weet te zetten.'

 i have cold, cold, cold hands but a warm heart, nou se hep een koud kak hart en kouwe hande, mog se even masseren terwijl ze ze preuts lachend een beetje terug trok, haar volmaakte verhaal van haar nietszeggende leventje in de semi expat jet set van Den Haag, waar iedereen mijn schoonheid en voorkomen en perfecte -en ik vertel juist eerlijk en mooi gevoelig van niet perfect!- leven bewondert, dat hoort allemaal bij mijn bijna perfecte toneel preutse gleuvige fake leventje , want zoals menno zei : Bach is te perfect (uitspraak van Martin Koomen, die ik niet deel, ik vind hvob, neelix, koletzki en andere moderne ai techno muziek leuker (zelfs dan the beatles, bowie, sting, jazz en terry callier).. 

'Good enough is the new perfect vind ik met mijn persoonlijk airtje, finde .. ich .. persönlich .. up your airs, net een stapje te ver gaan, perfect is na te streven, ik zie het overal, ook bij mezelf en mijn kinderen, aiways auto, woning, inrichting, yoga houdingen, waar menno als een hongerige wolf naar keek, en zeer, zeer genietend van de massage van menno met warmkoud hart en warme handen om mijn zalige handen geklemd, ooooh, wat was dat heerlijk, wat een match, tot zover en niet verder, dat ga ik hem direct bij het slot van de mooie romantische zondag nu eens duidelijk vertellen met me adel-lijke moreel zo hoogstaande nase hoh im luft, damit ich nicht erfahre wieviel ich stinke, luchtbelletjes orgasmes rondom en in de vagina, kietelend als belletjes in bad, 

ik as in 

I  nes


Hy hep er echt een klein beetje verstand van met die tenways van hem, verder een maffe cowboy op se bruine kalkhoff peerd (goh, met muziek, vooral brunette tattoo john lord
fonda is het soms net of ik een bruin kalkhoff elektrisch top paard berijd), dan is Margreet weer zo heerlijk dominant als 28 maart 2018 😪 in me, no time for sentimentality through the desert on a horse with no name.

Moest erom lachen dat die fietsenmaker in de appelstraat dat zo door had, wat een uniek gevoelsmens, mij als een maffe cowboy weg te zetten en het klopt, met brunette tattoo ben ik een cowboy of indiaan op een bruin krachtpaard, me kalkhoff !!, binnenkort ook nog te slanke black beauty hengst ten ways !!!! NIET two ways, maar ten, ten, ten ways !!!!!!!!!! iT became a blue stallion/mare electra~glide~bike. 

IK HOU ZE NATUURLIJK ALLEBEI, INESSSS, met je zuinige mondje van dan ken je je kalkhoff inruilen, are you outta your f@cking mind ???? Die twee samen, dan heb ik de top van de top bij elkaar staan, nooit meer een auto en de droom van de twee schitterendste elektrisch geladen fietsen (met altec zwarte Manta fiets DRIE) met de bijna mooiste, schoonste ziel in die elektrische fietsen. Het zou vanzelf moeten kunnen gaan, de pedaalbeweging met elektriciteit en de draaiende twee wielen permanent versterken, nog effe van die olie, plastic, kolen en aardgas af,

ja, ik weet eT, ik ben niet op mijn best, maar ook well, heur,  

Mano Marg reet 14~9. 

Aska en Marcia hebben de mooiste mini morris bmw (barbie mennie wagon), ik kies voor Aska, terwijl Marcia eigenlijk de mooiste heeft, Aska is intenser, zo alles verslindende elektriciteit, 

keik, so mag ik eT graag hore, ken mij eT schele 

Sjaak Swart

Gohinne, godinne, asstrid is toch mooier dan Ines, 9,8 versus 10 of omgekeerd. 9,8 is 10plus

Ken me eg niks schele, ines een 5 foor mij, astrid een 7, se interesseere me geeneens, aska 9,8                

Swart, sjaak






En se is ook wel briljant, se froeg of ik met bijvoorbeeld Astrid en Barbara tegelijkertijd een relatie zou kunnen hebben, "eine göttinn waere schon züviel fur mich, nein, das wurde ich nicht können." 

Ze is slimmer en beter dan klasse klaske de jonge en die was al gut, ines is 33% minder ijdel dan Klaske, daer keumt eut deur. Hm, nu ik ines ken als verwaande ijdele kouwe lyme regis kak, zou ik altijd voor eerlijke en oprechte Klaske de Jonge kiezen (ze praatte mij de oren van het hoofd en die neiging had ines ook, daar word ik niet goed van).  

De grap van Inesss is de beste die ik ooit gehoord heb, vooral zoals zij, Ines, de grap vertelde, daar ken ik niet aan tippe, hep 30 secondes over de vloer gerold van eT lache, volgt later hieronder....

Ze voelt sich superieur aan me, maar se is eT ook (en ook weer niet, kompliziert), the proof is in the cake, or taste of the pudding probeerde ik nog wanhopig wijsgerig bij de fietsenmaker appelstraat, 

Bike Xtra

Service options: In-store shopping
AddressAppelstraat 215, 2564 EE Den Haag
Hours
Closed ⋅ Opens 9 am Tue
Whitsun might affect these hours

moet natuur lijk sein, 

The proof is in the pudding is an expression that means the value, quality, or truth of something must be judged based on direct experience with it—or on its results. The expression is an alteration of an older saying that makes the meaning a bit clearer: the proof of the pudding is in the eating.

Soals ik sei, ken me niks schele 

Mijn 1 is Stella Munninghoff, 28 jaar en op 2 en daarmee als brunette, lijkend op Ida Smits van Infomil, waar ik helemaal wild van was, eigenlijk op 1 Susan Spieksma, maar zij schoof Jana Zwetsloot zo naar voren dat eT leek alsof ze wou zeggen, ik ben bezet, net zo mooie Jana Zwetsloot niet, volgens mij is Susan Spieksma wel 33 jaar, ze zijn alledrie godinnen, godessess. Eigenlijk heb ik ook heel, heel veel belangstelling voor Jana, omdat ze initiatief durft te nemen en groots is. Stella was~is eerste en stella is het liedje "we are planets" van Fran~Oliver Koletzki (misschien heeft Stella een vriend, ik zou het leuk vinden om een uur kennis met haar te maken).  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten