dinsdag 30 mei 2023

Ik vind die elon musk bijna net zo’n stomme klootzak als donald trump, ik blijf op de narcislaan 263 wonen dankzij de hulp van Eline, Stijn en David plus grote bonus Annemieke Hoogeveen met vriend ALEX van der Berg en zijn zoon Olivier, stoere sterke kerel. En geef die paarden in de randstad (en overal) ook meer vrijheid …. Als jij wilt, dan willen zij ook, kijk maar naar mijn fraaie elegante lieve poes Strepy die miauwend vanaf het balkon erom vroeg weer vrij te worden gelaten, wat heb ik dat fraaie pelsdier weer weer weer onderschat schat schat, nee, geen gevaar voor vogels, die hoeft strepy niet, gestoorde regelaars regeltjes regelneven en regelnichten in neder land

 Margreet "bony ass" met dr dikke reet (vanwege dat bony ass mag ze wel paard rijde, mij ontzegd, maar ik vind het niet erg) 


Nee, toch niet, elon musk is geen racist, sexist of zo, dus hij is redelijk goed, niet voor zijn personeel, geloof ik, was dat nou ook een tv leugen, zou best eens kunnen, maar hij pakt de zaken te pimpeus pompeus en verkeerd aan en met teveel wanhopig geld smijten, net zoals thomas edison doet ie maar wat en denkt te klassiek.......vooral teveel op opgeblazen mammon geldsmytery gebaseerd.... bombastisch hol ?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten