woensdag 24 mei 2023

apple and Hewlett Packard symbolisch screen shot, iT seems the man is on some kind of ego trip, āïTeT eTiTai ..... and I'm coming for you ..... heaven can wait .....

We did not find any results for "verschrijver", bye Google (business death), Yahoo & Bing. Fan green choice electricity, alternatiefe maxwellie energie, krijgie positievie energie, nie olie, kolie, gassie !!

Wat ben ik toch een onnozelaar, na zo'n 30 jaar heb ik me pas bedacht 1 fruit mesje voor knoflook te gebruiken en 1 voor fruit, hoe stom kun je zijn. En dan vertel ik het ergste nog niet, ik kan niet het verschil tussen 10 en 6 eieren in een doosje van respectievelijk 3,89 EUR en 1,99 EUR berekenen, terwijl ik dan wel intuïtief zeg, 6 eieren zijn goed koper ! 

iT's tough, being strange. iT's lonely, being strange, eT. Eenzaam, maar niet alleen. Alleen, maar niet eenzaam. Veel pratende vrouwen (en mannen), de grootste ramp ? Gedachteloos door tetteren, kletsen, miepen, babbelen, praten. Met de veertien dames waarmee ik een relatie had, was er 1 continu aan het tetteren, alle gedachtes sprak ze uit. Binnen 3 maanden, eigenlijk twee maanden, want ik zag haar maar eens per week, was die relatie voorbij. Eens 4 maanden met een dame op leeftijd samen gewoond die ook continu "aan" stond, continu praten, babbelen, kletsen, ik werd er helemaal gek van. Naturheilzentrum herr doctor Jacobo und vergangene herrn doctor Vonn Escher. https://www.youtube.com/watch?v=zPReGLgOMyE

https://www.dbnl.org/tekst/bie_003groo01_01/bie_003groo01_01_0160.php

Briljant. Parels voor de mammon animal farm zwijnen. En toch.....weet ik dat maximaal 1 gram wiet en hasj en 2 gram Hollandia of Atlantis truffels 1 of tweemaal per week de mensheid geneese kenne, net zoals extra vitamines en mineralen, voor add en adhd-ers VM 75 van solgar (erg duur, ik gebruik er 2 per week, ik heb geen add, Annemieke en David Hoogeveen wel) en 2 omega 3 capsules van kruidvat of trekpleister per dag, ik gebruik ook nog extra kauwbare magnesium, reservatrol, kurkuma met peper, q10 en de kauwbare (goedkope) multi vitamines van trekpleister/kruidvat plus 1000 milligram of 1 gram time released vitamine c. En/of je gaat in ieder geval vrolijker en gezonder dood. 

Eerste screen shot van mijn apple Mac book op 24 Mei 2023. Ons zonnestelsel bevindt zich in het zwarte gat, alleen de aarde, Jupiter, lagrange punten (waar de zwaartekracht van de zon en de aarde even sterk is of zoiets, balans) en planeten en manen met magnetisch veld laten de 0,4% sterren in het voor ons, de aarde en mensheid, zichtbare heelal zien. 

Zelfs in de interstellaire ruimte zijn volgens Voyager 1 en Voyager 2 geen sterren zichtbaar, dat laat André Kuipers als een bewijs zien op nummer 3 en meer bewijs verder op dit blog e.a.. Margreet van de Griend steunt me, wow, op nummer 6. Het werk heeft me op een of andere manier gered (en ik was er ontslagen 2019/2020, ook aan mezelf te wijten, ik was zo kwaad en woedend), staat op nummer 7. Ines de la Haye ā Freibourg, de knapste dame die ik (nu) ken staat op 8, oneindigheid (met o.a. Margalith Baruch). Op 10 staat dat vrouwen altijd gelijk hebben (mijn ervaring is het niet bepaald, sommige vrouwen wel, ik heb teveel akelige verwaande ijdele laffe bange bezitterige hebberige mammon krengen gezien de afgelopen 5 jaar bij de rechterlijke (on)macht, "openbaar ministerie", politie en fivoor reclassering b.v., besloten vennootschap). 

Op 11 staat Astrid, een grote liefde, vooral van januari 2017 tot april 2019. Op 12 staat Eline Cornelia Hoogeveen, zeer geliefde dochter. Op 14 staat weer Ines de la Haye ā Freiburg, dubbel geluk en Jc, Johan Cruijff, je zus krijst. Op 15 staat een possessed Woman with a hunch, ik hou het er nu maar op dat dat barbie gvd is. Op nummer 18, ook oneindigheid, net zoals 8 en 108, staat jessica j. Haitsma (en met haar Sabine, Olaf en misschien zelfs barbie Haitsma, ze is zo door en door verrot, dus nee, zij hoort in dit rijtje echt niet thuis .. deT eus bleug peust 11 in mei, heur heus neummeur, zeu preut jeusseus jeussiceuh, haar huisnummer, zo praat jessica binnesmonds). Op nummer 19 en 21 de zonnevlieg, mogelijk iets levendigs (op andere wijze levendig dan we ons op aarde kunnen voorstellen) van onze eigen zon. Op 22, saamhorigheid, samenwerking, gezamenlijk, de tesla coil, ik geloof dat ik Nikola Tesla en Albert Einstein het meest bewonder, Nikola Tesla werd me iets te excentriek, hoewel ik dat ook heb (ik waag het niet mezelf te vergelijken met Nikola Tesla, ik heb een alfa iq van 100, Nikola Tesla een praktisch ingenieur iq van zeker 150 en meer). 



Rond 2001 tot 2003 of so, weet eT niet precies meer, ging ik elke week een avond squash spelen met Wim fan Hartefielt, allebei een zeer matig niveau, na 1 jaar begon het ons allebei te verfeele, dus toen maakten we er een sport van om in die drie kwartier dat de squash baan ons ter beschikking stond zo vaak mogelijk GODVERDOMME te zeggen. Moet toch een rare indruk gemaakt hebben bij de chique squash klup bij de vogelwijk, twee op het oog nette jongens die 1000 maal GODVERDOMME brullen, god ver domme, godver, godver, godverdomme ! Maar, maar godverdomme ! God Verdomme ! Godver, godver, godver, godverdomme ! Maar, maar, maar goooood ver domme ! NEE, maar, godverdomme ! Gooooohod verdomme nou, god god god gooooohod verrrr domme, gooooohod verrr domme verrrdomme, verrrrdomme, verrrrrdomme, verrrrrdome, GOHOD VERRRR DOMME  ! Tegen dat kleine stuiterende squash balletje natuur lijk. 

@@@@@@@@

Beter het goede nastreven, dan het kwaad bestrijden, via Joanna Schuhholz een positief geluid: 

erg goed, het bovenstaande, van Aska ! 


He is probably a little over 6′ since he appears similar to Obama in height. Teenage boys are often a bit obsessed with height, but Trump is over 70. Trump wears lifts to look taller and that kind of vanity is silly. Barack Obama is 1.87 meter, vet vadsig varrekeuh donald trump is < 1.86 meter en heeft 2,5 miljard dollar bezit (oranja na ss au mammon animal farm pigs bezitten 4 miljard eur, van shell aandelen tot 600 miljoen eur "vast goed" voor prinsje lulletje benard van vollenhoven) en trumpie hep over 1 belastingjaar 650 EUR betaald, ook zijn er herhaalde geruchten dat zijn bezit enorm opgepimpt is en dat hij bijna failliet was, vlad mammon putain poetin heeft hem met olie en gas dollars "gered". melania trump heeft onderhandeld dat ze niet van hem, donald, zal scheiden zolang ze de helft krijgt van die 2,5 miljard dollar, opdat dikke donald weer president wordt in 2026. Ongelooflijk ? Het is de waarheid. 

Dat bezoek van Barack Obama aan Flint in de documentaire van Michael Moore, over giftig drinkwater daar, toen zag je Barack Obama als arrogante nare patjepeeër, ook hij......verder wel meestal goed, en toch......https://eu.freep.com/story/news/local/michigan/flint-water-crisis/2016/05/04/flint-water-crisis-michael-moore-barack-obama/83940370/

Des avonds leuk uit gegeten bij Djojo, surinaams-javaans, op de Beeklaan met Saqib, Radja en Ronald van de Quick fietsenwinkel aemen op de laan van Meerdervoort 427, aardige levendige echte mensen, waarbij het schittert in de ogen, Saqib en Radja uit Pakistan, 15 jaar beste vrienden en Ronald uit Suriname, hij vond niet dat de Nederlanders Suriname vernield hadden; toen de Hollanders weg gingen, ging het mis. Ik vind dat het ook komt doordat de Nederlandse kolonel Hans Valk Desi Bouterse en zo'n 40-100 mannen getraind heeft om een moordend legertje te vormen en dat is de waarheid, de december moorden vonden plaats door ellendeling bruut desi bouterse door training van die kolonel hans valk, et krrrreng van de dood. Enorm knappe Poolse dame met vijfjarig kind in het restaurant, ze zei nog bye, toen ze weg ging. Dat Radja en Saqib zo goed Nederlands geleerd hebben ! Ik had als 18-20 jarige nooit zo goed hindu, Pakistaans, kunnen leren spreken, dan moeten ze wel heel knap en intelligent zijn ! En dat zijn ze ook ! En een humor(t) ! 


maart 2019 en daarna: Het vreemde is dat ik sinds november 2017 gelukkiger dan ooit ben, ik zing en fluit en jubel het uit, maar dat wat ik hieronder en hierboven verschrijf vaak 90% de waarheid is, zo is het echt, die waarheid uit de andere wereld is ook in deze wereld waar. Vooral door de krengen van dat zogenaamde "justitie en veiligheid" en de valse roddels van het laffe angstige verrotte verzuurde doodzieke kreng bgvd kreeg ik door gevangenis een slechte moeilijke zware tijd van augustus 2020 tot maart-november 2022. Gevangenis vanwege het onderdrukken van het vrije woord, censuur, omdat een deel van "de vrouw" als een ijdel verwaand bezitterig kreng door mij werd verschreven, vooral bij het "openbaar ministerie", de rechterlijke (on)macht, fivoor reclassering b.v. en de politie. Van mei 2014 tot juli 2020 was ik zeer gelukkig. Van 2018 tot juli 2020 iets teveel door justitie en bgvd opgejaagde wiet waanzin of gekkigheid. Valse laffe rotte krrrrengen van de dood, ze moe(s)ten die vrouwen (rechters, openbaar ministerie, politie, fivoor reclassering b.v. KOTS emoticon) zo 9 maanden in gevangenissen duwen en vooral 6 week eindes in een isolatie politie cel met teveel geüniformeerde mammon animal farm pig-dog-rats. Dan weten die godverrrrdomde ellendige laffe valse veroordelende dooie bange kalerekrengen wat ze echte mensen aan doen. God Verdomme ! 

Ze zien niet meer wat een verwaande verblinde bezitterige hebberige egoïstische egocentrische doodzieke krengen ze geworden zijn, die metaalachtige stemmen met die ijdele geprevelde juridiese of psychologische autistische kotswoordjes, ga je in de gevangenis diep schamen voor de verwording tot een fascistisch ijdel mammon animal farm kreng. 

I crash down to earth, nursed my roots, cause I am the one, and I'm coming for you, first
I found you, heaven can wait, dj bim smoke in mirrors, so I can breathe, Clara capa Sofie en Dittany !! De drie favoriete momenteel plus love can break your heart, coco sumner en love is darkness, sander van doorn, love is death, eT slachtoffer mennie barbie blijffie so sieligie allenie achter hie, immerie gekwetst sie slachtofferie  ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten