dinsdag 30 mei 2023

Ik heb van Barbara nooit een orgasme gevoeld, wel die van haar dochter Jessica en daarmee zo' n beetje van alle andere vrouwen, Barbara is de enige, geloof ik, van nooit een orgasme, maar ik weet eT niet zeker meer, in deze wereld in ieder geval niet, ze doet het daarna elegant met zichzelf, alleen geloof ik dat dat ook niet lukt. Hè, ze heeft, geloof ik, echt nooit een orgasme gehad, wat dat betreft is ze dood en leeft ze bij het genot van haar (dode ex-) partner(s), zoiets, maar het klopt niet helemaal meer, want al die (ex)partners hebben ook hun eigen werelden, too much information for little barbie mennie brainie

 Nee, in die andere tegengestelde lucide droom wiet wereld heeft Barbara wel een orgasme gehad, het meest kunstzinnige orgasme ever, sorry, nog beter dan marg reet maar die is op alle andere vlakken beter en heeft me gelukkig voor haar nooit “echt” gehad, de langste krachtigste orgasmes ever definitely van Margreet deallerhoogstesuper godin voor mij. Hm, barbara, aska en jessica waren even indrukwekkend, aska elektriciteit overall en jessica de krachtigste brain electricity orgasmy. Van sabine haitsma heb ik geen orgasme gevoeld, van margalith baruch weet ik het niet meer, maar zij is hetzelfde niveau als Margreet gvd, die eerste was voor mij met orgasmes en op 28 maart 2018 in me.....dat ik margreet (letter~lijk) van de griend in me voelde

Mij kenne deese weife praatjes niets schele

Geen opmerkingen:

Een reactie posten