dinsdag 30 mei 2023

Ines heeft een sensuele mond. Klaske de Jonge, Ines, Diana uit Brussel, België (dikke lippen zoals jessica en margalith ! wow ! misschien toch de beste kusster met de geur van Sabina) en Sabina Cozzi kusten even goed. Annemieke een goede tweede, Astrid en Barbara derde, maar die laatste twee waren in bed het beste .. sabina cozzi is ook nummer 1 in bed, maar dat durfde ik in 1993 of 1994 niet toe te geven

 Vrouwen waar ik ook mee samen had willen wonen of living apart together zijn Anke Sieverink, Aska, Nikki kersten, Eline van bzk woningmarkt (allen (misschien) te krachtig voor me) enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts

Een vrouw heeft twee goede momenten, in bed en bij haar dood (citaat waarmee ik eT 98% oneens ben). 

Zou Ines best graag weer willen zien bij yoga. 

Zonet Misha uit Slovakia ontmoet bij het zwembadje van de health spa, tweede keer dat ik haar zie, very impressive zei ik als understatement van de eeuw, een goddess uit Slovakai. Die 33 jarige gezonde uit de sauna, meer powerfull heb ik niet vaak ontmoet. Haar vriend zei “energy” tegen haar, toen zij vroeg waarom, goede keus gemaakt, zei ik jaloers, want ik vind mezelf te min voor 33 jarige Misha, die power kan ik niet bij houden, dezelfde power als Aska, maar Aska is wel bereid zich in te houden. 

ken me niet schele, waarom zien we aska nooit meer......en stella 💥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten