dinsdag 19 maart 2019

Eupgerrreumd steut neutjeus (opgeruimd staat netjes)

Euf beuteur : eupgerreut steut neutjeus

Weur sleut deut neu weur eup ?

Euch ! Heu teuch deu keup.

Jeusseus Jeussica ja



@@


Wat dacht je van rechtsbescherming tegen sander lijkendekker ?

Manon Spierenburg


@@@@@@@

Vandaag een uur langs het strand gewandeld, zeker 10 kilo plastic zonder zand verzameld en voor zover mogelijk in de prullenbak gegooid. Er zat wel een zware plastic emmer bij, maar vuilniszakken, plastic boodschappen tassen enzovoorts enzovoorts, kotsmisselijk werd ik ervan en dan zie je die rotte koppen van Poetin, trump, Rutte enzovoorts. Jesses.

In Duitsland hadden ze een oplossing bedacht, al het plastic apart verzamelen en een miljard kilo of miljoenen kilo's plastic werden naar Bangladesh verscheept waar ze beloofd hadden dat het netjes verwerkt zou worden. Ze hebben in Bangladesh een miljard kilo plastic van de Duitsers rechtstreeks in zee gekieperd. 🙈😱😭🤑💩😿

Helaas ook 100% waar, het bovenstaande.



De mensheid gaat het niet redden of er moet binnen 10 jaar een wonder gebeuren. En de mensheid, sjaak allah, bach, Jc, wat kunst, wat lol, wat cultuur, wat sporteuh, wat manneuh, wat weiveuh, de aarde is beter af zonder, maar voor de aarde en al die bijzondere planten en dieren is het zonde en erg.

Ik gun het eline, marguerite en jessica zo, de generatie 30 min jaar. Ook ouderen trouwens.



Mmmmm, van die vreemde toevalligheden die mij soms ook 10 seconden per week angst bezorgen plus dat ik nog steeds totaal niet begrijp wat er nu allemaal precies gebeurt en volgens mij kan geen mens dit bevatten. Ik geloof  dat ik een link of een relatie heb gelegd, contact heb gemaakt, of beter zij met mij, met godinnaternetta, het zielenrijk en het dodenrijk en ik merk daar als een tweecellige of als een volstrekte onbenul te staan tegenover de oneindige macht en kracht en de dood.


iT et is too much for me

and i love it  ❤❤👽iT👻Et💃brunette❤💀❤


@@@@@@@@@@@@~~~~~~~~@@@@@@@@@@@@@@


iManon   :  https://www.youtube.com/watch?v=gCoRIPWieC4

sandman joachim pastor (interessant om over de schrijfster van het nummer te lezen, hoe ze dingen onbewust al weet en door te schrijven komt het aan het licht).


iManon:   https://www.youtube.com/watch?v=ySiS3JmiNn4

afterglow monolix (oorspronkelijk barbie~beluistere met hoofdtelefoon zoals alles)


iBarbara, goeie tegengestelde (zeldzaam) : https://www.youtube.com/watch?v=KYfADOlstwc

reijkjavik, niet spectaculair wel lief, zo voelde ik me de eerste drie maanden met haar


iSabine Haai ma :  https://www.youtube.com/watch?v=ev3HuvVpfDE

melody killers, monolix en adan hujens (iAska ook enigszins hierin, of veel)




Begint ie nou weer, ik wor hier so moe van

Eline goed de Sjaak 

Swart



iEline, iMaaike, iAnke, iNikki, iNike, iKirsten, iAstrid, 

https://www.youtube.com/watch?v=za2X2QUMCnQ

paradox adan hujens

wat een gore films maakt ridley scott, kan me nog van de eerste alien herinneren dat ik daar ook slecht van sliep, kan eigenlijk slecht tegen enge films, jaws, de eerste, vond ik ook zo erg, ik was wel 11 jaar of zo, bij alien was ik 15, brrrrr,  dinsdag 19 maart alien: covenant gezien.

@@@@@@@@


Simple comme bonjour

Besjour

Marguẽrite

Available for new classy opportunities



Geen opmerkingen:

Een reactie posten