zaterdag 16 maart 2019

je sjou maar sandra van amsterdam heten

De hele tijd uitleggen "ja, maar dat is mijn naam, ik kom niet uit amsterdam, ik kom uit leiden, dus ik heet sandra van amsterdam, begrijp je ? "

"o, wat leuk, ik ook, ik kom ook uit amsterdam," sei ik bijfoorbeeld.

"Ja, maar ik zeg net, ik HEET sandra van Amsterdam, ik kom uit LEIDEN, daarom zei ik dat."


En dan nog, ondanks haar uitleg, snappen ze het meestal niet, net zoals ik. Als je dat 100.000 maal meegemaakt hebt op 22 jarige leeftijd, naam uitleggen, niet begreipe, dan ga je toch vanzelf aan de mensheid twijfelen, nietwaar ?

expert personenschade zoetermeer FNV MOET NOG KRACHTIGER WORDEN DAN DE 60er jaren

VOOR EENIEDER, A UNIVERSAL BASIC CIVILISED WORLD INCOME 2000 EUR NET PER MONTH, MAX 10.000 EUR NET PER MONTH (dat is al zo belachelijk belachelijk belachelijk veel, dat ik zou willen voorstellen minimum 2000 EUR per maand netto en maximum 8000 EUR netto per maand, bezit van een Tesla model X mag, mits je deelt met 5 tm 10 anderen.  

2000 eur net per maand tot maximum van 8000 eur net per maand met eventueel 13e en 14e maand


ja, bruinzwart haar en zeer blauwe ogen, 1.76 meter, 

goh, wat was ze mooi, nog steeds

maarrrrrrr ook zij, juriste uit leiden, 1993, leefde in haar hoofd, cerebraal, 

dan bedacht ze hoe ze een cadeau aan haar minder hoog opgeleide vader zou geven 

met een tekst erbij waarvan ze wist dat er tranen zouden vloeien, geraffineerd en 

compleet geschift, vrouwen.

Seg dat wel.

So is het maar net.

Na 1993 nog 1 keer gezien in 1995 met haar vader, die inderdaad gehuild had vanwege haar tekst.

Sandra van iAm ster dam 

Sandra van Amsterdam - Jurist letselschade ...





Sinds november 2017, mijn eerste krachtige mind blowing earth changing other world 

experience, ruik ik mezelf beter en dat is geen onverdeeld genoegen, ik ben een stinkerd, 

voor katten al helemaal lijkt me, dat ze mij tolereren. Als musti een wind laat (ratchet laat 

er nauwelijks of niet, die ruikt wel iets meer uit zijn mond, maar hij doet die ook zo vaak 

open vlak in mijn buurt in tegen stelling tot musty, zij zet blijkbaar haar anus open), dan loop 

ik snel weg. Als ik een wind laat, betrekkelijk zelden, dan komt musty en zelfs ratchi aangelopen !


Calimero | Straatbeeld


 Toen al, vanaf het begin, januari 2015, reageerde ze beledigd en verontwaardigd op het laatste hoofdstuk van niet morgen maar nu van wayne dyer, daarin wordt iemand beschreven die vrij is van psychische problemen en die frank en vrij en vrolijk door het leven gaat, zorgen maken heeft toch geen zin, woede en jaloezie zijn erop gebaseerd dat je verwacht dat een ander denkt zoals jij, maar dat is meestal niet zo. Ook is jaloezie een teken van te weinig eigenwaarde. Maar goed, daar kon barbie dus al niet tegen, lezen over de tegengestelde van het achterbakse laffe zwakke bange krrreng dat zij is. 

Bij de eerste afspraak dacht ik 'wat een zielig doenend, calimero achtig, huichelachtig, laf en zwak geval.'  Ik vond haar lachje leuk en dat ze de moed had om mij twee weken later voor tea for two te vragen (en ik was toen nog wild van dr hoofd en bille, dat was snel voorbij, juni 2015 zo akelig en verzuurd dat ik haar meestal niet meer knap vond en november 2015, binnen 9 maanden, compleet voorbij, wat ziet zij er onsmakelijk uit als ze schreeuwt). 

Maar wat ik zeggen wilde, ik had een vlinderstrik met zo een schitterende blauwe vlinder daarop, 
veel mensen vonden die leuk en bijzonder, ik was er ook mee in mijn nopjes. Opeens was die in 2006 verdwenen. Annemieke noemde de strik altijd een homo propeller (haar vader is homo en ik vind haar ook een valse nicht, zij is een 7/10 qua vriendelijk sociaal zijn, Astrid een 8/10, ik was een 5,6/10, barbie vd griend is 1/10, alleen maar eigen belang, bezit, geld, lafheid, angst en altijd gekwetste ijdelheid) en Eline (dochter 8/10) zei dat mama die vlinderstrik had weg gegooid. Rrrot....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten