vrijdag 29 maart 2019

miauwie nouwie eefie stoppie met schreifie weifie

by rrrratchi and musty: jie moettie beterie schreifie, menni, of dussie nie meer schreiffie

Ti

Even serieus, dat die debiele oerdomme laffe slaafse gore smerige bebaarde mn ex,

annemieke en de kinderen, eline, stijn en david hoogeveen lastig valt met zijn stomme praatjes

over mij, je bent een DOM HANGBUIKZWIJN. SODEMIETERRRR OP hOP !

Van die moralistiese nazistiese censuur ijdele praatjes bovendien, wat ben je toch een

achter lijke stupide rand debiel, rrrrot toch op naar rusland. Je denkt toch

niet dat er iemand luistert naar je dombo nazi gekwaak, oetlul, vreetzak.

En die carel van haeften (buurmannetje) is een vies nsb bruinhempie met se laffe schijtkop.


Ghosts will haunt you down and rip you up, jullie verdienen zo'n gigantisch

pak slaag, om te voelen wat je anderen, echte mensen, aandoet. Stupide stommelingen.



Eloquently put. I must say, i am impressed with your articulate and refined vocabulary. 

Something quite remarkable, the way you paint with beautiful balanced and educated words.

Delicate. Sensitive. Loving. Warm. Charming. Bemusing. Breath taking. Sincere. Divine. 

You nailed it and you nail it everytime, over and over and over again, i am a woman 

in love. And i would do anything to get you into my arms. And hold you within. 


@@@@~~~~


Weet je wat eng is en me zojuist gebeurde, van achteren een schitterende ass,
slank middel, sexy strakke zwarte skihose, lekker voze in je renn hose, glimmend rood jack, sexy kleding kortom, 1.78 meter, voor mij de ideale lengte van een dame en van voren blijkt het een man !

Griezelie ommie mettie rratchi te sprekie

Dus Eline Cornelia Hoogeveen heeft haar mooie assie 

aan mij, MANO VERSCHRIJVER,  te danken !!!!!

https://flauwidee.blogspot.com/

Image result for camargueImage result for boze katImage result for boze katImage result for boze katImage result for boze kat



IK VLUG
ik vlucht, ja  Map of Camargue

"Heb je dan wel verschoning bij je, jongen ?"

zegt Cato ~het leven is een kadootje catootje~ Lünemann,  118 jaar in me graf weliswaar op die chique begraafplaats in amsterdam, de chiqste, Zorgvlied, daar zorgde opa herman schlüter met zijn 2 miljoen gulden
in 2001 (en niet eens een taxi nemen van het centraal station naar de ceintuurbaan 360 -met koffers !!!- geen openbaar vervoer, te laat, dus met twee te voet met koffers ongeveer 7 kilometer lopen) dan weer wel voor, lig ik voor de eeuwigheid naast hem, 
alsof een huwelijk van ruim 60 jaar niet voldoende wass !!!

of wordt dat graf ontruimd na 20~50 jaar, zal toch wel, mag ik hopen. 5 kinderen hadden ze, heel vaak riep ze "en nou wegwezen, varkentjes", en toen ze wat ouder waren "en nou opruimen, varkens".

pig Donald trump to be seen below

Geen opmerkingen:

Een reactie posten