zaterdag 30 maart 2019

Bless my he art, it was a close call. Is dit nu beeldende cunts, kunst bedoel ik ? PUT IN A PRISON CELL AT ONCE, HE ONCE WOULD BE THE TELEGRAPH OF THE OTHER WORLD, THE SOUL OF THE MOON/THE DEAD, something we cannot allow : total exposure, he finds out what we really are ---> DEAD

Abolitionisme van L.C. Hulsman. Toen dacht ik nog, de beste man spoort niet helemaal, 
of, interessant, gaat u vooral verder (weg). Hij heeft voor 95% gelijk gehad. 
Geen hersens maar zaagsel in die lelijke gestapo kop geprogram meerd door mammon om maar

te vreten, te vreten, te vreten, dikke pens, vette buik, rolmops, bebaarde KUTaap en dat is

inderdaad een belediging voor elke rechtgeaarde aap.

Wist je dat met de vvd sinds 1960 de politie verTIENvoudigd is, vandaar die blinde paniek

. Zooooooooveel crimi neelies, we zien alleen nog maar zoooooveel criminaliteit, 1% tot

maximaal 3% in sociaal onrustige tijden van de mensen heeft echt kwaad in de zin, in hol land

(1940-1945 --> meer dan 120.000 nederlandse joden vermoord door hollandse ambtenaren)

waarschijnlijk minder dan 1% en vaak/altijd een gevolg van toenemende ongelijkheid, 

gevangenschap en gebrek aan solidariteit.

Neelie Smit Kroes had vriendjes werken bij een bedrijf waar vooral aan hoerenhandel werd

gedaan, tanker cleaning rotterdam, alles wat de leiding van dat bedrijf fout kon doen deden ze 

fout, het was uitschot, het waren schurken, schoftentuig. Neelie zocht de foute mannen op.


Na overleg van Neelie met minister korthals (zeg dat wel, van zijn romp meteen die kraaloogjes) 

werd elk onderzoek door de politie stil gelegd: ziedaar de vvd in al haar pracht en praal. 

En de domme schapen maar juichen over crimi neelie smit kroes.

En dan heb ik nog niet gehad over die vieze fascistenbolle diarreekop van wiegel die doodleuk

tweemaal zijn vrouw vermoordde (zussen bovendien) door de auto op dezelfde manier onklaar te

maken. Fredje Teeven, openbaar ha ha vvd ministerie, ooit wel es gehoord hoe die te werk

ging, de domste bolle beer in hol~land. DIE OERDOMSTE OETLUL HEEFT MET DE

BONNETJES ZAAK ( WAT IS DIE MAN DOM DOMMER DOMST) nederland, als je toch

in mammon termen spreekt niet 5 miljoen EUR gekost, maar 190.000 uur werk en +20 miljoen

EUR aan alle tijd die door ambtenaren, onderzoekscommissies en de tweede kamer hieraan

besteed is....EN DAT VVD ONBENUL NUL NUL wordt minister bij justitie !!!!!!

En zeeeer begrijpelijk dat hij van het openbare ministerie komt, daar werken dergelijke 1

dimensionale lichten die het woord stupiditeit uitgevonden hebben. Elk kind ziet dat:

fred teeven, de stupiditeit en domheid in persoon.

EN NU ZOGENAAMD BUSCHAUFFEUR EN LOBBYEN VOOR 100.000 EUR per jaar voor gaswinning, maar voor dat buschauffeur, als het waar is, geloof van niet, respect, et was 
maar eventjes voor de show, en nu wordt hij als prominent vvd lid neer gezet, poep, stront 
als uithangbord voor de vvd 

zou vrese lijke mammon pigs henkie bleeker en fred teeven 

en goorste smerigste griezel politie verrot kreng danny van 

mariahoeve, eT liefst wissen uit mijn geheugen 


Hoe vreselijk lachwekkend om niet te huilen is dit alles.


https://nl.wikipedia.org/wiki/Abolitionisme_(strafrecht)



Hoe meer politie, des te meer criminelen,

oeh i like the way you talk i like the way you move i like the way you stare i like the way you dare

Met stijgende verbazing namen wij kennis van uw epistel waarin u een aantal zaken benoemt die het daglicht niet kunnen verdragen, nu pas, nu pas, begrijpen wij waarom barbie hitler zich zo weinig en eigenlijk nooit in het openbaar vertoond. Zij is de reïncarnatie van het kwaad en zaait willens en wetens overal dood en verderf. Ook plagen en ziekte zijn hiervan afkomstig. Wij danken u 
hartelijk voor deze gouden tip en zullen u ruimschoots belonen.

Hm, ik weet niet zeker of dit nu toegevoegde waarde heeft. Doel en de strekking waren ons al geruime tijd duidelijk en eigen lijk plus feitelijk zien wij sinds december 2018 een 38voudige herhaling van het gestelde. 
Omstandigheden en feiten zijn ons duidelijk; 

Stoere kerel, ferme vent, opgeruimd staat netjes, sie war wieder da, aber jetzt endlich korte metten mee
gemaakt. 

DIAL 911 FOR MURDER


💀 awaits, do not waste time with anger and hate

fill it up with love, warmth and happiness

even when the darkest clouds are in the sky

you mustn't cry and you mustn't sigh

spread a little happiness as you go by

please try

what's the use of worrying and feeling blue when dreams come true

just keep on smiling through

Spread a little happiness till dreams come true

the song:   https://www.youtube.com/watch?v=qJ8ahL8LsEQ


De ene vrouw (duitse hannover of hamburg ? met spannende broek en mooie ogen) nog schitterender dan de anderen (twee poolse dames, dutch ok, germans we don't like, wel met vriendjes) en wie zit er weer moederziel alleen gelukkig met se sstiegl grapefruit radler en lekkere pizza te wezen. Juist. 
In ssskie oord st Anton am arlberg, toen was ik in Zürs. 

Moet je naast je oppervlakkige getet met ze eens een keer commitment tonen. 
Geen zin meer in, ik ben te vaak het gelukkigste alleen, in gedachten met margreet en de andere 4. 

Me me me me me me me, ikkie ikkie pikkie wil ook weer s . Do shut up stink prick. 

As i always say "another prick, another kick".


terry callier, i am a drifter : https://www.youtube.com/watch?v=XOl5SBp3Gk8

Met hem zou ik heeeel graag contact maken, een volgende keer, when ever....
Time and peace, lof, pies ❤️❤️ and happiness. Please godinn@internatt@, 
ofcourse i thank and love you. Even uitleggen, iT weigerde 20 minuten te publiceren, kan 
ook aan de bergen gelegen hebben, nadat ik dit ↖↗ schreef lukte het binnen 1 minuut. 


Vroeger, voor eind november 2017, dacht ik 2 keer per dag "tjezis, ik ben echt dom".
I have a bone to pik with u, cos u are lazy like a bone, u pull all the stops. I feel u
in my bones and make me bounce about. Jes. Stom zeg, als ik dat liedje hoor, 
hopeloos verliefd op jessica. Helemaal niet stom, leuk, en platonisch ! Echt niet echt.  

Potver, ze telegrafeert me dat dikke domme donald trump, pig by nature, een 
superwit kunstgebit in se aars heeft laten monteren. 

Ik kan het zonder wiet. 

Gohinne, veel dames vinden het fantastisch als ik over spirit en soul begin. 

Nu denk ik 20 keer per dag "tjezis stoepid ass" over mezelf en misschien wel continu.

En niet om mezelf neer te halen, dat anderen zeggen "ach, dat valt wel mee".

Ik weet nu dingen die ik voor november 2017 niet wist, het is 100% de waarheid, niets op af te dingen, mijn stupiditeit. Een octopus, zonder hiërarchie en andere ziekelijke mens dingen, een slang, een tijger, een kat, een poes, die is/zijn intelligent met zoveeel gevoel (meer dan een mens).

En met mijn domheid is 95% van de mensheid zo oneindig dom en bang

Wel voel ik tijdens wiet gebruik bj vdg anders aan, dan is ze wel ok en fout, vreemd is dat, want de 
andere genoemden blijven dan wel rot of eigenlijk denk ik nooit aan die stumperds tijdens wiet gebruik. Heel soms, 0,0001 % van de tijd probeer ik ze positief te zien, maar ze komen eigenlijk niet voor in mijn lucide dromen. De tegengestelde barbara wel, she started it this et. De walging oofer de "echte" barbara is hiervoor en hierna beschreven. 

 loving ❤️❤️ is the truest wisdom.

 (these habits koletzki, marguërite---> margalith, oei, wat is ze top of the top). 

Gohinne, wat zit er een lieve bedeesde mooie jongen tegenover me in de cabine skilift, zo esoterisch wil ik ook zijn.


Gohinne, zag Kees van Kooten ongeveer een jaar geleden bij de wijn staan in de albert heijn op het savornin lohman plein, ik ben snel stug doorgelopen, kon het niet geloven, de eerste man die mij met schrijven (de gestranden) liet schateren zomaar daar in de albert heijn met veel aura. Had hem al 1 keer eerder in het statenkwartier gezien met leren jack, wat bozig, moest iets voor zijn moeder halen en ook dat had ik terug gelezen in een verhaal van hem. 

Er zijn gelukkig uitzonderingen op bovengenoemde stupiditeit bij die 90% van de schapen, 
margreet, marguérite, jessica, aska, anke ook geloof ik, ik ken haar niet genoeg, maar ik weet 
zeker van wel, nikki kersten, maaike vermeer, Ines de la Haye ā Freiburg, larry page, bill gates, nico bel (brussel), hans hoogeveen (washington), ernst Ferdinandusse, Wim van Hardeveld, Hein Stobbelaar, takvor avedissian (kleine letters omdat ik hem eigenlijk nauwelijks/niet ken, 1 keer rechtstreeks gesproken, wel 4 jaar dezelfde studie min of meer mee gedaan, ik bedrijfsrecht met 7min, hij staats en strafrecht met 8plus), Niels Bohr, Albert Einstein, George dantzig, Nikola tesla, Piet Zegers, Ragnar, Rene de Meij, enzovoorts .....

Met vrolijke groet !


A rose can never be a sunflower. And a sunflower can never be a rose. All flowers are beautiful in their own way. And that's like women too. 
Miranda Kerr

Love is the flower you've got to let grow..
John Lennon

Klinkt mooi, ik ken geen (echt)paar met onvoorwaardelijke liefde, maar ik weet dat ze wel bestaan.
Ik geloof nu eerder in het helaas cynische "love is a bourgeois construct" en ook dat als je er doorheen kijkt en 10 relaties hebt gehad van langer dan 2 maanden en liever nog wat langer, dat je dan inziet hoe mensen (in relaties) zijn. Niet te best. Maar ik heb de hoop niet opgegeven ! 
Eerst stond er overigens verschreven: love is the flower you've got to let go 😁

Woman should be like a single flower, not a whole bouquet.
Anna Held 


I like flowers. I also like children. But I do not chop their heads off and keep them in bowls of water around the house.
George Bernard Shaw

When I walk with you I feel as if I had a flower in my button hole. 
William Makepeace Thackeray

Butt hole ? telegrafeert je sis ca vanitas haai ts ma: 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten