zaterdag 30 maart 2019

Wat een stom verhaal joh


wij, iT en Et, adviseren jou, mano verschrijver (menno vv staat iets te ver weg van ons en is, zo mogelijk, nog onnozeler) om daarop te focussen, a loving heart is the truest wisdom en zo haat en woede te verbannen, 


Steeds meer voel ik dieren (waaronder mensen) aan. Soms schiet ik in de lach bij honden...er zitten ook valse rotte bij.... Verontrustend is Ratchet Anubis, die is als kat intelligenter dan ik ! Vroeger zou ik luchtig gezegd of geschreven hebben "zo vreemd is dat niet", maar nu dat echt zo is, slik ik toch even wat weg.

Wat een doodziek zielig miezerig laf zwak figuurtje, niksje, prulletje, ben je, als je 1,5 jaar een relatie hebt gehad met 1 van de aardigste jongens die je ooit bent tegen gekomen, eindelijk even wederzijdse onvoorwaardelijke liefde gevoeld hebt (heeeel soms plaagde hij je een beetje met je zwakke punt, narcisme, na 6 maanden, uit verbazing dat iemand zo kortzichtig, vooringenomen, zelfgenoegzaam en zelfvoldaan alleen maar met zichzelf als een kind, een gemankeerd meisje, bezig kan zijn), dat je dan weigert te praten, telefonisch of hoe dan ook, maar naar de politie stapt met de grofste leugens, zelfs je kind een leugenachtige verklaring laat afleggen om hem in de gevangenis te krijgen, barbie van de griend, gvd. Dat schold ze ook keihard als ze geplaagd werd door olaf, godverdomme. Ook tegen mij, toen ik zei dat ik geen relatie meer met dat kreng wilde, begin februari 2016....uit nieuwsgierigheid toch maar door gegaan tot en met mei 2016, ik wilde zien of ze echt zo'n verrot kreng was. Ja. 
Erger nog, je belooft continu, ja, we spreken af, en je belt zelfs drie keer anoniem en je legt neer, december 2017 en januari 2018, zelfs op mijn verjaardag presteerde dat kr dat. Toen jessica haar ook een soort waarheid vertelde, nu heb je niet iemand meer om ons of jou te transporteren in die citroën Picasso van hem, gaf ze zelfs haar hoogst gewaardeerde dochter een harde duw. 

Eigenlijk heb ik geen relatie gehad, je kunt geen relatie hebben met een scheldende duwende mossel.



Let"s get out of here : tales from the birdhut

Image result for margreet van de griend
The Criminalization of Dissent by Law Enforcement Agencies in the Netherlands

Begrijp ik. Succes !

Related image


Vision ist die Kunst, Unsichtbares zu sehen.

Vision is the art of seeing what is invisible to others.

grapje van een Portugees in de zomer van 1988 (Europa College Brugge) in Coimbra, Portugal:

Een oud kromgetrokken vrouwtje van rond de 80 komt bij de dokter en zegt voor de 38e keer "ik heb er zo genoeg van, ik had al geen geliefden en al mijn kennissen zijn dood, dokter, alstublieft, ik wil er een einde aan maken, kijk, ik heb een oud geladen pistool op zolder gevonden."
"Nou goed, ik behandel u 20 jaar en in Portugal is euthanasie op geen enkele manier toegestaan, maar ik heb begrip voor uw wens. U moet onder uw linkerborst schieten."
Eén dag later wordt deze vriendelijke dokter door het ziekenhuis gebeld dat een 80 jarig geheel krom vrouwtje, zijn patiënte, in haar linkerknie heeft geschoten.

Tegen mijn moeder: "Charles Swietert is verdronken." "NEE !" "Ja, hij dacht dat hij zijn zwemdiploma had." Goede grap van Wim van Hardeveld gehoord (uitleg, Charles swietert, journalist te Den Haag, was staatssecretaris geworden dankzij vvd vriendje ed Nijpels, maar hij had gelogen dat hij drs. doctorandus was, dat hij een academische studie had gedaan, maar dat was niet zo, toen moest hij aftreden en hij had ook over andere zaken gelogen, zijn cv opgetuigd met diensttijd in het leger en zo, was niet in het leger geweest, als ik het me goed herinner). 

Goh, ik sta best vaak naast anke bij afbeeldingen, hoewel haar commentaar "zelfvoldane prick" er
ook bij staat. Zou toch wel heel graag...misschien is een relatie teveel gevraagd..maar 1 keer sport samen, of 1 keer naar de film, ja, nee, het moet helaas bij de gedachte blijven, zij wil niet 

En bovendien sta ik ook vaak naast Jessica. Nou, als ik van iemand meen te weten dat ze een hekel aan me heeft, met heel soms iets van heeee, maar voor 90 % ongeïnteresseerde hekel, dan is het Jessica wel. Tjonge, eerste keer met Barbara naar paardrijden Jessica kijken (begin 2015), elke keer kwam ze voorbij en dan keek ze met de meest boze blik die ik ooit gezien heb, ik schoot er zelfs van in de lach, dat komt nooit meer goed tussen barbie en mij, die lach was het.



NOU, ME DUNKT

HAD IK ZIN IN

MET GROOOOTE LETTERS

"NOU, ME DUNKT"

SCHREIFE 


Image result for margreet van de griend




Mots maudits, mots mentis, mots qui manquent le fruit d'esprit.

Comme les jugements juridiques.

Je viens te dire qu'il y a des choses dont on ne parle pas et certainement pas en plein public.

Je te l'ai dis il-y-a un demi an et je te l'ai dis au moins douze fois, tu es con. Un grand conard.

Bavard.

Marguérite



https://www.youtube.com/watch?v=RTKIup9B9FA

wordy rappinghood, by tom tom club


What are words worth?
What are words worth? Words
Words in papers, words in books
Words on TV, words for crooks
Words of comfort, words of peace
Words to make the fighting cease
Words to tell you what to do
Words are working hard for you
Eat your words but don't go hungry
Words have always nearly hung me
Ram sam sam, a ram sam sam
Guli guli guli guli guli ram sam sam
Haykayay yipi yaykayé
Ahou ahou a nikichi
What are words worth?
What are words worth? Words
Words of nuance, words of skill
And words of romance are a thrill
Words are stupid, words are fun
Words can put you on the run
Mots pressé, Mots sensé
Mots qui disent la verité
Mots maudits, mots mentis
Mots qui manquent le fruit d'esprit
Ram sam sam, a ram sam sam
Guli guli guli guli guli ram sam sam
Haykayay yipi yaykayé
Ahou ahou a nikichi
What are words worth?
What are words worth? Words
It's a rap race, with a fast pace
Concrete words, abstract words
Crazy words and lying words
Hazy words and dying words
Words of faith and tell me straight
Rare words and swear words
Good words and bad words
Ram sam sam, a ram sam sam
Guli guli guli guli guli ram sam sam
Haykayay yipi yaykayé
Ahou ahou a nikichi
What are words worth?
What are words worth? Words
Ram sam sam, a ram sam sam
Guli guli guli guli guli ram sam sam
Haykayay yipi yaykayé
Ahou ahou a nikichi
What are words worth?
What are words worth? Words
Words can make you pay and pay
Four-letter words I cannot say
Panty, toilet, dirty devil
Words are trouble, words are subtle
Words of anger, words of hate
Words over here, words out there
In the air and everywhere
Words of wisdom, words of strife
Words that write the book I like
Words won't find no right solution
To the planet earth's pollution
Say the right word, make a million
Words are like a certain person
Who can't say what they mean
Don't mean what they say
With a rap rap here and a rap rap there
Here a rap, there a rap
Everywhere a rap rap
Rap it up for the common good
Let us enlist the neighbourhood
It's okay, I've overstood
This is a wordy rappinghood, okay, bye
Ram sam sam, a ram sam sam
Guli guli guli guli guli ram sam sam
Haykayay yipi yaykayé
Ahou ahou a nikichi
What are words worth?
What are words worth? Words
What are words worth?
What are words worth? Words
He don't stop, he don't stop
He don't stop and he don't stop
He don't stop, he don't stop
He don't stop and he don't stop


Máxima drinkt uit pul tijdens bezoek aan brouwerij Bavaria
wat hep max weer een potsierlijke hoed op dr kop, by rratchi anubis bis bis

beter dan die malle pruik van bea, by musti chickie mais non chique yin yang

Image result for katharina senkImage result for katharina senk

katharina senk, slangenmens en danser, zoals ik


Marguérite is ook een slangenmens, ze kon het onderstaande, wat was dat mooi om te zien:

Image result for yoga cobra pose


almaar toenemende ifq, i feel quotient, volgens mij ben ik zonder wiet gebruik van 30/100 naar inmiddels 60/100 gegaan. Als ik wiet gebruik dan is mijn ifq 70/100 en soms zelfs 90/100, voor een mens extreem hoog. Overigens is "dat gevoel" (alle gedachtes zijn gevoelens, alle gevoelens zijn gedachtes) niet altijd juist.

Een octopus en een slang hebben verhoudingsgewijs mens/octopus een ifq van 100/10.000 en mens/slang een ifq van 100/5.000.

Overigens is het ifq van Marguërite en Margreet zonder gebruik van wiet 80/100 en soms 90/100.

Dat geldt ook voor Jessica, Anke en Aska. Oliver koletzki, these habits met pyur, puur, dat vond ik het mooiste nummer met Margalith en nu Ines. Ook bij smoke in mirror dj bim, (barbie ines men) neelix voel ik margalith en ines nu. 

https://www.youtube.com/watch?v=xA-59ytnVjA


....@@@@~~~~@@@@~~~~@@~~@@@@~~~~👽❤💃brunette👻💀💓

Geen opmerkingen:

Een reactie posten