donderdag 28 maart 2019

al tijd voor een nieuw plaatje

een nieuwe lente en een nieuw geluid

Met barbie krijg je een solide industrie die betonnen reddingsvesten vervaardigt voor de titanic. 

Ik ben ook door gegaan met het blog vanwege het schateren van Jan bij het ministerie van binnenlandse zaken, de (glim)lach van Kirsten, het uitproesten van Maaike en het gelach van 
Sabine H. plus dat iT en Et mij zo enorm hebben laten lachen.  

Het vreemde is dat ik sinds november 2017 gelukkiger dan ooit ben, ik zing en fluit en jubel het uit, maar dat wat ik hieronder en hierboven opschrijf vaak 90% de waarheid is, zo is het echt, die waarheid uit de andere wereld is ook in deze wereld waar. Vooral door de krengen van dat zogenaamde "justitie en veiligheid" en de valse roddels van het laffe angstige verrotte verzuurde doodzieke kreng bgvd kreeg ik door gevangenis een slechte moeilijke zware tijd van augustus 2020 tot maart-november 2022. Gevangenis vanwege het onderdrukken van het vrije woord, censuur, omdat een deel van "de vrouw" er als een ijdel verwaand bezitterig kreng door mij werd verschreven, vooral bij het "openbaar ministerie", de rechterlijke (on)macht, fivoor reclassering b.v. en de politie. Van mei 2014 tot juli 2020 was ik zeer gelukkig met iets teveel door justitie en bgvd opgejaagde wiet waanzin of gekkigheid van 2018 tot juli 2020. Valse laffe rotte krrrrengen van de dood, ze moesten die vrouwen (rechters, openbaar ministerie, politie, fivoor reclassering b.v. KOTS emoticon) eens zo 9 maanden in gevangenissen duwen en vooral 12 dagen/nachten in een isolatie politie cel met teveel geüniformeerde mammon animal farm pigdograts.  

Ze zien niet meer wat een verwaande bezitterige hebberige doodzieke krengen ze geworden zijn, die metaalachtige stemmen met die ijdele geprevelde juridiese autistische kotswoordjes, ga je in de gevangenis diep schamen voor de verwording tot een fascistisch ijdel mammon animal farm kreng. 

En toch hou ik vol dat ik ook psychisch sterker dan ooit ben. Vroeger zou ik mezelf als manisch depressief beschreven hebben, maar ik zie nu ook de relativiteit van psychobabble en psychologen en psychiaters in, tis allemaal geklets van de oppervlakte en het gaat niet over de oneindig veel diepere onderwereld en het zielenrijk en het dodenrijk waarmee ik sinds november 2017 zo vaak contact heb.

En depressief ben ik ook niet, wel licht manisch, sinds november 2017 heb ik kracht en energie voor twee. Het wordt alleen maar sterker en meer, ik groei nog steeds. Mijn hersenen veranderen ook, maar ik word helaas niet intelligenter. Tenzij, ik voel steeds meer en meer en als je dat als intelligentie ziet, dan ben ik op een schaal van 100 van 10 op 100 naar 50 op 100 gegaan, waarbij ik ook merk dat het gevoel in de helft van de gevallen niet klopt of dat er iets anders aan de hand is.

ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik ik i i i i ik ik ik ik

Nee, ik voel me niet superieur. 

En tegelijkertijd verwacht ik dat het van vrouwen moet komen, de bevrijding van de vrouwelijke ziel. Ook of juist vooral in de man ! En als het pas in 2400 zou gaan gebeuren, dan is dat veel te laat. Dus hebben we een wonder nodig.

Al dat leed en verdriet en ziekte en dood en verderf in de wereld. En ook het inzicht dat in 1 van de prettigste landen om in te leven van de wereld, nederland, eigenlijk alles precies andersom gaat van wat wel goed zou zijn:

streven naar vrijheid, gelijk waardig heid en solidariteit waar mogelijk. Als ik soms een varken in de cabine skilift bezig zie, dan weet ik dat ik daarmee nooit solidair kan zijn....en toch....het gaat dan over die 5% doodzieke narcisten..
hiërarchie afschaffen, schone energie, stop op plastic productie, oplossingen zoeken tegen die vervuiling, schone energie en ik weet zeker dat maxwells two-multi demonen engine bestaat (oneindige energie zonder....) ..en dat dat meteen ook .... iets van oneindigheid en .... ook het gevaar van te snel oplossingen bedenken, al het plastic, een miljard kilo van duitsland naar bangladesh verschepen waar het ecologisch verwerkt zou worden. Het is in de oceaan gekieperd (daarvan ook weer zo'n droge snik, of voor voeding nijlbaarzen uitzetten in de nijl, waardoor de hele nijl leeggevreten en doods is, ook echt gebeurd door de mens) ....en dat ik soms verlang naar een relatie met een vrouw als marguerite, jacintha of margreet, (met zo iemand als aska zou ik ook heel nieuwsgierig zijn hoe dat zou gaan) maar dat ik momenteel wat losgeslagen en vervreemd ben en alleen zo ontzettend gelukkig, misschien wel het gelukkigste..... ..

....iets van dansen aan de rand van de afgrond....en ook weer een mogelijk misplaatst vertrouwen, juist door dat contact met het doden~ en of zielenrijk (denk soms dat ze hetzelfde zijn, dat ze in elkaar over vloeien in time and space) dat het allemaal wel goed komt.


Humort houdt me overeind ?


GOVERNMENT IS A BURDEN ON THE PEOPLE

there is no political solution to our troubled evolution

we are spirits in a material world 

a so called leader speaks, ha ha

they try to jail you, but it's the rhetoric of failure 

we are spirits in a material world

iT and Et 


MORITURI TE SALUTANT

MEMENTO MORI MANO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten