zaterdag 16 maart 2019

maar er klopt niks van

Nee, hè, eT ken niet schele, hoe faak moet ik eT nog segge     ~~


Toen barbara in mei 2015  (binnen 3 maanden) 1 op 1 het commentaar van jessica doorgaf van

"hè, komt menno nou alweer koken" , was het klaar voor mij, want ze bracht het veel negatiever,

"menno komt er niet meer in " of zo. Koken voor haar en de kinderen had ik gedaan omdat 

sabine haar terecht zo vaak sloeg en omdat ik verliefd was op jessica  en daardoor 5 maal 30 eur

uitgegeven, 150 eur aan dat valse kreng, 1657,78 EUR inclusief rente heb ik meer

aan die vogelverschrikker uit gegeven dan zij aan mij, de eerste keer samen uit eten, ik betalen, 

net zoals de 10 keer daarna, "alle mannen hebben altijd zo veel aan mij verdiend " zei die gierige

barbie. Ongelooflijk, ik wilde echt na die eerste slachtoffer avond uit met haar (ruim twee

uur was ze slachtoffer van tim en van jan en van alles en iedereen) niks meer met r te maken 

hebben, maar ik had die mooie billah en wangen gezien. Se deed de hele avond sielig ! In plaats 

van blij te zijn over dr mooie billah. Het echte einde was in juni/juli 2015 een film bij haar thuis. 

Wat een akelig verzuurd krreng zat er naast me op de bank. 

En in 1,5 jaar tijd heeft ze me dus nooit aangeraakt, nooit warmte of liefde. 

Het definitieve einde was er voor mij in november/december 2015 toen ze schreeuwde:

"JE WEET  NIET HOE ERG HET WAS" (redactie: haar relatie met tim, vader van jessica, 

sabine en Olaf) ze was er diep gekrenkt over - voelde zich zeer zwaar slachtoffer - dat ik haar 

niet voldoende als slachtoffer erkende, of erger nog, zo zout had ze het nog nooit meegemaakt,

dat ik haar verweet dat ze continu de slachtoffer rol speelde. Kenmerk van de foute mensen bij de 
MENSA, altijd beledigd, altijd slachtoffer, altijd gekwetst, daar je status aan ontlenen, en ze wist
echt niet wat liefde was, echt, echt niet, ze dacht dat het met medelijden voor haar te maken had, 
dat medelijden voor haar liefde was, of dat bezit van de ander liefde was, gestoord, verkeerd
bedraad, ijdel, achterbaks, geniepig, vals, laf, bang kreng 


De belangrijkste fout die jullie maken, ik niet, 

is andere mensen als manipuleerbaar bezit zien, 

"Ach, die ander, een ding dat ik bezit, dat me altijd moet prijzen, 

kritiek en de waarheid zijn NIET toegestaan !"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten