donderdag 28 maart 2019

Marguérite :

AS

as in

Anke Sieverink

Maaike Vermeer, overgrootvader was schilder, heette ook jan, johannes vermeer

huisschilder. Zou Jan Kruif het zo ver geschopt hebben als Johan Cruyff ?

Image result for barbara van de griend




Potverdrie met margreet in je word je de beste skiër,

de beste ceo (alsof dat een verdienste is, nou, vergis je niet),

de beste voetballer Jc (maar ook daar heb je jaloerse krengen als marco van basten, die de beste wilde zijn), dennis bergkamp ook door margreet of een soortgelijk iemand bezield. Ja, mano verschrijver is fout gegaan, die is niet helemaal goed, schertsfiguur, paljas, dat geval is allemaal de schuld van

betere barbie ?

Nee, continu kwam ze weer met een of andere randdebiel aan
zetten, wat werd ik daar moe van,

Margreet.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



O ja toch nog iets meegemaakt, tegen een knappe roodharige Britse zei ik:

"You look like british aristocracy." Dat vond ze heel leuk (vind ik trouwens ook van jes maar die heeft het unieke van een godinn). Dat zei ik tegen haar toen we de cabine skilift uit liepen.

Toen ik haar nogmaals tegen kwam, zei ik :

"How is prince charles and the queen mam, mum ?"

Niet leuk ? Ok, Manon ?

"Pf, ik kom net terug van een wandeling met de hond, kont."

"Miauwie benauwie helpie, eenie duitsie herderie, weggie, weggie, weggie !"

Rrrrratchi errie pijlsnellie vandoorrie net zoals die

Musti

Image result for manon spierenburg




@@@@@@@~~~~Manon Spierenburg schijnt doof te worden _ zijn sterkte 💗

Ik ben bang van aska vanwege dat goddess of death in de andere wereld, in deze wereld omdat ze veel intelligenter is dan ik, maar er is toch iets anders waardoor ik de koude rillingen van haar krijg,
vind haar inderdaad ook super aantrekkelijk, top 5 en als ze binnen 5 cm is, 1 keer gaf ik haar een kus met Valentijn, 14 februari 2016, voelde daarna weerzin bij haar en bij google "Sau nummer 4" en "this is not the man i want" (huilende dame bij afbeebdingsresultaten google !), dan nummer 1, gold ook voor barbie, maar barbie was niet bedreigend, ik was niet bang voor haar, wel voor aska. Is Aska de enige vrouw waar ik bang voor ben ? Ze heeft natuurlijke autoriteit, aska ! Hetzelfde hypnotische als hitler, dat klinkt negatief, maar dat heeft ze echt ! En zij is positief "geladen" !

marleen, daar was ik ook (onterecht) bang van, dus van zo"n 3-5 vrouwen uit talloos veel miljoenen, was ik bang.

Ook lastig voor vrouwen, een leidinggevende positie. Niet denigrerend bedoeld ! Ik accepteer moeilijk "leidinggevenden", zie de rest, maar van mannen, zeker als het behoorlijk en vriendelijk of zelfs in overleg gebeurde, dan was het ok. Kijk, mannen blaffen van nature en de haantjes op school worden dat soms ook later, hoewel, intelligentie kwam er doorheen en andere vreemde zaken, sociale en emotionele intelligentie de afgelopen 100 jaar, weet ik het, ik lul ook maar wat.

Volgens mij is de eerste vrouwelijke directrice of directeur generaal of secretaris generaal iets van 50 jaar ..30..? .. geleden voor het eerst of nog recenter. Kiesrecht voor vrouwen in België vanaf 1949 ! Viel me ook zo op met Klaske, gezellig samen lunchen bij de consumentenbond, ze vertelde dat ze een keer flauw viel toen ze bloederige rosbief zag en toen, na de lunch, 20 minuten later, opeens in haar directrice rol blafte ze twee medewerkers af, waar ik bij was. Vreemd.

Weet niet wat ik wil zeggen, o ja iets van dat hiërarchie en salarishoogte en schalen onnatuurlijk zijn, niet kloppen en corruptie en vals spelen en erger in de hand werken. Bij die uitspraak van barbara "ik zie dat het je raakt dat ik meer verdien dan jij" met een vals lachje erbij, toen was de relatie officieel over, binnen 3 maanden, verder leuter ik maar wat, zoals wel vaker :

Geen opmerkingen:

Een reactie posten