zaterdag 2 maart 2024

Hard to move on when you are sstuck in animal farm humanpig sshit of zie past .. moeilijk leven als je je niet bij de waarheid neer kunt leggen : als er alleen maar ijdele hebzuchtige bezitterige egoïstische verwaande verrotte verstarde doodse gore gluiperige mammon gelovige stupiditeit in zit, dat er dan alleen maar ijdele hebzuchtige bezitterige egoïstische verwaande verrotte verstarde doodse gore gluiperige mammon gelovige stupiditeit uit kan komen .. de ware beschrijviengk van zie liegende hypocriete huichelende mensheid


goh, op mijn 11de was er de scheiding van mijn ouders met veel verdriet van mij, op mijn 22ste kwam ik na een zeer matige studietijd, rechten te rotterdam, ik vond de studie en zo niet leuk, na de leukste schooljaren in Varese, Italië en Brussel in of beter bij het europa college te Brugge waar een fascistische dictator de poolse jerzy lukaszewski zat, wat een afgrijselijk domme stupide bazige klootzak die met bruinhemden, roddel en vanuit slechts vooroordelen dacht en "werkte" (deed niks verder met se rotte kopf), op mijn 33ste woonde ik samen in het statenkwartier den haag ! en had ik leuk werk bij Infomil met favoriete leidinggevende natuurkundige André van Alphen en was ik gelukkig te den haag .. net een relatie met Sabina Cozzi, die ik niet goed behandelde, niet fysiek maar anderszins, dat dan weer wel, en had een flut baantje als gemeente ambtenaar te Monster gehad, waar ik wel gelukkig was, toen ik 44 was zelf een rotte scheiding, op mijn 55ste kwam ik 9 maanden in verschillende krrengen gevangenissen door de ijdele verwaande bange laffe valse smerigste schijtweiffies van de rechter lijke onmacht, exemplarisch krrengetje barbara van de griend met haar gore liegende lelijke verwaande rotkop, de viezige miezerige kutkip, openbaar gesloten kut hysterie ministerie en de verrotste verwaandste domste doodste krrrrengetjes van fivoor bv .... 66 moet ik nog worden, oei, maar 33 was ook goed .. 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten