dinsdag 12 maart 2024

i feel the earth move under my feet, whenever you are around .. however .. het schurende scharniertje .. moet femke halsema blij zijn met “de steun” van verrotte verwaande domme doodsse mark kutte huichel lieg rutte “tegen” greet wilders, se mentor, NEEN, alles voor de bühne, het toneel, met se lachende gore gluiperige gelovige huichel mammon kanker kutbek opdat vvd, pvv, bbb en nsc straks doorgaan met liegen, huichelen en bedonderen zoals dat stuk ongeluk lachend 30 jaar deed .. rotte vaders zoals die van elon musk en de pa van barbara van de griend brengen de verrotsten voort .. en een strikte net zo ijdele verrotte verwaande doodzieke moeder, die van elon musk maakte deze indruk

dat onder andere melania trump en ludmilla poetin kinderen van zo'n lelijk smerig varkenskrengetje wilden geeft inderdaad te denken, het zijn walgelijke mammon hoerenkrrrengen die eigen lijk geen kinderen zouden mogen krijgen..

een vrouw die auschwitz had overleefd vertelde dat ze zich genezen voelde door hitler, mengele (die haar gemarteld had) en de nazi's te vergeven .. ik heb alleen maar 4 relatief luxe gevangenissen 9 maanden meegemaakt, het ergste is 22 uur van de 24 uur in een cel zitten en leven tussen 10 tot 20 meter hoge muren en ik ben 9 maanden vergiftigd met olanzapine waardoor ik tot november 2022 en eigenlijk maart 2023 somber en ongelukkig en ziek was (ik kon me niet goed meer bewegen, mijn armen en benen zaten vast en voelde me versuft, kon niet meer denken door olanzapine, een gif) en vooral zelden of nooit hoop gevende figuren te zien (Victoria, Margalith, Stella, la Brunette, Silk Green Shirt, Nicole, Regina, Indra, Mahsa, Elena, Elène, Joyce, iRyna, ik vergeet de belangrijkste(n), verlicht(t)en me, stimuleerden me, gaven me hoop dat er nog wel knappe leuke echte dames, godinnen, bestaan en grappige vriendelijke aardige echte mannen) ..

.. ik vergeef ijdele verwaande verrotte doodse gore gluiperige gelovige smerig stupide lelijke rotkop barbara van de griend en zwijnereet jessica haitsma en die walgelijke krrengetjes van de rechter lijke vrouwe lijke onmacht, het openbare gesloten kut hysterie ministerie en fivoor besloten kut vennootschap nooit, ik vervloek ze en hoop dat demonen en lijken en nog naardere geesten dan zij, zoals vlad poetin en donald trump, ze martelen en vergiftigen .. overigens de "mensen" om me heen van 2019-2022, die het passief lijdzaam lieten gebeuren met die hypocriete huichelende laffe liegende kutbekkies zoals kinderen eline en david wil ik ook nooit meer zien en die vergeef ik ook niet, beetje mijn poes vermoorden met je rotte kanker kut bek en de hele rest, tyfus tering lijerss ..

Vind deze blog post en de volgende 2 niet goed, even piekeren wat ik hiermee moet, ik ben sinds 9 maart veel rustiger geworden, alsof ik ergens klaar mee ben en klaar ben voor het nieuwe ? Hm, dat is weer teveel, wel iets anders, ik dans minder en zo, doe minder gek en voel me minder gek .. en ben ook kwader en bozer dan ooit op die sstupide ssmerige mammon kanker krengetjes met die liegende laffe rottende bekkies, nee, geen wraak, hoewel, als ik als een "god" met aids besmette kots en diarree over barbara van de griend en de andere negatief genoemden zou kunnen laten gooien, dan zou ik dat doen, maar sinds ik gelezen heb hoe de bokser cassius clay of muhammed ali over wraak dacht, if you kill my dog, i kill your dog and you, nee, wraak is net zo zinloos als het zijn van de lafste lelijkste rotkop barbara van de griend, het viezige miezerige mammon kanker lijertje met dr rottende zure bittere huichelbekkie 















some other pretentious prickss and cuntss in 1923
 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮









Het probleem is dat gore gluiperige gelovigen de waarheid niet willen horen of lezen 

















ik ben en blijf laaiend enthousiast over om de dag minder dan 1 gram wiet of (en) 1 gram psy truffels eten en ook verse MAZTECA psy paddestoelen (eerst 3 uur hel, dan bevrijding en verlossing, geweldig gevoel) en zelfs 1 klein pilletje 5 mg dexamfetamine per week (daar het meeste onzeker over), heel vervelend is het dat je soms midden in de stad dringend naar de wc moet en dan binnen 1 minuut een wc gevonden moet hebben, anders loopt het in je broek .. vooral met dexamfetamine en in 2014-2015 -2020 in combinatie met lach gas, 2 slagroomcapsules, had ik daar last van, nu zelden (ik gebruik geen lach gas meer) behalve met dexamfetamine .. instant diarree .. kon het maar over v. poetin, assad, d. trump, e. musk, b. van de griend, m. rutte, e. schippers, g.wilders, d.yesilgoz, c. van der plas, pruimpie balkenende, m.verhagen, b. w.a. en m. van oranje na ss au zorreguieta enzovoorts heen 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten