zondag 3 maart 2024

Enigszins jammer dat dit mooie nummer verbonden is met Charlotte Dijkgraaf, dochter van minister van ocw, niet klaas maar robbert dijkgraaf, moeder schrijfster pia de jong ? of so kwenie kennie schelie van 18 jaar, hoe schitterend knapste mooiste ook, liever had ik dit lied gedeeld met Iryna .... maar ja, die zie ik ook nooit meer, dus dan maakt dat niks uit en ben ik blij het mooiste muziek nummer gehoord te hebben..

.. Stella heeft het tweede mooiste nummer met 10 anderen ( "we are planets" van Fran en Oliver Koletzki .. Anna home konstantin sibold remix Adriatique ! .. Silk Green Shirt en Victoria de hanging tree !) en tweede is soms of vaak beter dan eerste .. nu klets ik new age onzin .. de top tien van de playlist bij mijn hewlett packett probook en de iets oudere van de lenovo yoga n23 lap top is top, maar die van de iphone favoriete playlist is niet goed, raar dat de favoriete playlist op 3 verschillende devices zo verschilt .. die van de hp notebook, lenovo yoga n23 lap top en iphone se 2020, hoewel bij die laatste wel meer verrassingen tussen staan ..

 ..wat ken mij dat nou schele ? ken me gewoon niks schele

 

https://www.youtube.com/watch?v=7W-qPX2s7Mw&list=RDMM&index=3
















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten