woensdag 6 maart 2024

nur ein Mensch, eitel und narzisstisch .. Women wrote zie bible introduciengk ãrt ïFiciãl ïntelligence verschrijver LLM

CALA MI TIETEN CALA MI TEITEN ! 😱😱 Fancy a shag ? O men, ik ben dood misse lijk en dan zo’n vraag

Wat doe ik hier eigen lijk ? 

Samenwerking tussen echte mensen, dus ook niet gehersenspoelde soldaten en sergeanten, van europa, rusland, turkije, israël, palestina, syrië, irak, iran, egypte, beide amerika's (mexico city droogt nu al uit), china, taiwan, japan, zie whole world wide web kan de mensheid en de wereld redden concludeerden Turkse slimme Emet en ik, geen hebzuchtige bezitterige ijdele vvd ggg ss dictators meer  PACE E BENE PER TUTTI 

Nou nou, meneertje koekepeertje, jij maakt wat mee ! 

Die "mensen" leven dood, ze zijn dood(s) .. ja, sinds 2018 de lelijkste "vrouwen" mammon kanker krengetjes met verwaande valse rottende bekkies gezien en de mooiste vrouwen, godinnen, zo mooi en knap had ik voor 2018 niet gezien, of .. anders, maar Margalith, Stella, iRyna, Regina, Misha, Anna, Victoria en zo wow wow wow, .. en de lelijkste mannen ooit gezien en aardige "normale" ongewone kameraadschappelijke leuke mannen, ook raar dat ik nooit NOOIT homo sex of een mondkus met een man zal hebben, toch bekrompen maar mijn hersens stoppen zodra ik daaraan denk, zo vies, prima als mannen dat wel lekker vinden, niks voor mij ..

https://www.youtube.com/watch?v=8-Er-OnrLZE&list=RDMM&index=5


waiting staat op 1 en dan een ander daaronder op mijn hp NOTE BOOK playing list, ik luister bijna niet meer naar de iphone, misschien maak ik een playlist voor skiën, dan kan ik zonder internet luisteren, geweldig, maar ik luister nu toch het eerste en het meeste naar blazy, harvest moon, featuring kevin brauer

KEN ME NIKS SCHELE 

nee, kennie schelie, kommaarrie oppie mettie rosbieffie, liefie wijzie koeiie 

PRIVATE PROPERTY CREATED CRIME
THE LAND BELONGS TO NO ONE, THE FRUIT BELONGS TO ALL
ABUSE OF POWER COMES AS NO SURPRISE 
PEOPLE WHO DON'T WORK WITH THEIR HANDS ARE PARASITES

A LITTLE CRIME, A LITTLE TERROR OFFERS RIGHT WING ANIMAL FARM PIGSS THE OPPORTUNITY TO BRAG AND GRUNT AND SHOW THEIR GREEDY POSSESSIVE UGLY DONALD TRUMP AND GREET WILDERSS FACE ON TV, as if it were arranged, in order to be able to grunt and cackle like adolf hitler with more than 18 million dead and more than 180 million people wounded, the 11 september 2001 terrorist act on the world trade center by a laughing osama bin laden, resulting in the extremist right wing patriot act with guantanamo bay torture of prisoners and the Iraq war for oil and revenge by and for the stoepid right wing republican vain greedy dumb george bush junior condolleeza rice and more dirty ugly bloody pig and chicken heads administration, 

GOVERNEMENT IS THE BURDEN ON THE PEOPLE AND PLANET EARTH 

RELIGION USED BADLY (plus 80%) IS THE BURDEN ON THE PEOPLE AND EARTH





bleibe strahlen wie ne yoga lehrerin .. even when zie darkest clouds are in zie sky, u mustn't cry and u mustn't sigh, spread a little happiness as you go by, please try, what's zie use of worryiengk and feeliengk blue when dreams come true, keep on smiliengk through .. pretty hard when planet earth is burniengk like hell thanks to politicians and likewise stoepid business "leaders", zie greedy possessive animal farm piegs .. all zie animals love love, these pigs possess ("love" is possession for vain narcissists) 5 up to 50 persons, likewise vain conceited conformist cackling chicken and gruntiengk pigs live dead in their vain ugly suit uniform greedy hate head and thereby destroy zie world and human kind (some humans are kind and good, 30% of humanity ? it's the government with greedy animal farm pigs & chicken and silent dumb vvd ggg ss ccccc followers whose ambition it is to be government, be a. hitler, be v. poetin, be d. trump, be zie dead history)  











Categorisch de realiteit blijven ontkennen zoals de minister van voorlichting en communicatie die stelde dat Irak de oorlog aan het winnen was in 2003, toen amerikaanse tanks bagdad binnen reden en hij volgens mij net zo'n Amerikaanse tank zag, Hitler die tot en met 1944~45 dacht dat hij de oorlog wel zou winnen omdat hij zijn gelijk, zijn waarheid, zijn kampf, zijn duitsland achter zich had, hoewel die aanslag en de inval van Amerika in Normandië en het snelle oprukken tot de Ardennen, toch twijfel, hij kon niet anders meer dan joden vergassen en zelfmoord plegen ? 

.. en Colin Powell over massa vernietigings wapens van Saddam Hussein terwijl ieder weldenkend mens wist dat hij loog, maar hij was zo "het verhaal" van george bush gaan geloven of wist hij dat hij loog .. als kimmetje putters, mark rutte, greet wilders, dilan yesilgoz, caroline van der plas dit lezen en compleet autistisch en niet meer de realiteit zoals hieronder willen zien, hoe ze zijn, ijdele verwaande kut kippen ~varkentjes en verder helemaal niks, en op een landgoed de formatie pvda cda en die grefo partij na willen gaan doen, hoe ver ben je dan heen .. op de titanic op het moment dat iedereen in een sloep op het water zit en het schip duidelijk gaat zinken toch nog maar even de zilveren deur knoppen in de eerste klasse op poetsen .. de deuren van de tweede klasse waren afgesloten, zij konden niet meer in sloepen komen en verdronken gegarandeerd .. 

je kunt natuur lijk ook zeggen of schrijven dat ik in een droom wereld leef en de ambtelijke en politieke verstikkende hypocriete gehuichelde leugen wereld van die Haagse, London, Washington, Kremlin, Assad en zo voorts gevangenis stolp ontken, categorisch wil ontkennen omdat die leugen de wereld vernielt .. NEEN, ik verschrijf de waarheid en de werkelijkheid .. en toch is ai en ãïTëT goed .. en het slechte moet weg, foute oorlogszuchtige hebzuchtige bezitterige bazige generaals en ijdele vvd ggg ss politici "mensen" en hoe ze smerig stupide planeet aarde verbranden ende vernielen —> leve samenwerkende echte vrije gelijkwaardige sociaal solidaire mensen, who care for other people, children, poor people and planet earth .. 

men who knew infinity, soms schiet ik in de lach dat er zo'n wezenloos stupide domme kutkip als barbara van de griend bestaat, niet te geloven, zo lelijk, zo achterbaks, zo geestloos, zo liefdeloos, zo verkeerd bedraad krankzinnig in die doodse kut kippekop, zo viezig miezerig, zo krom, zo'n lelijke vogelverschrikker, dat ze met die lelijkste rotkop op straat durft te komen .. en dan word ik bitter en verzuurd dat dat liegende kut kotss krengetje (deed ze ook vaak, na wat wijn) me 9 maanden onrechtvaardig de gevangenis in gewerkt heeft in opdracht van anderen, dat autistische sielige slachtoffer kan niks zelf, en 9 maanden dat gore gif olanzapine in mijn lichaam gespoten werd, ik vervloek die krrrengen allemaal en wens ze de pijnlijkste dood toe en dat zal gebeuren, mark my words ..


There is not something without nothing 
There is no nothiengk without somethiengk 

Ja, "toevallig" dat als de zon opzwelt tot de aarde over 5 miljard jaar en planeet aarde in ieder geval verbrandt, hoewel het er nu op lijkt dat dat per 2057 gebeurt door verbranding van olie, kolen, gas en regenwouden en bossen en huisvuil, dat dan de andromeda nevel en "ons" melkwegstelsel botsen of met elkaar paren .. en dat er dan 4 tot 16 sterrenstelsels gevormd worden .. en hoe gaat dat ? Ik zag een computer simulatie daarvan op tv, indrukwekkend zag dat eruit, net zoals de simulatie van de planeet maan die op de aarde knalde en waarom heeft mercurius nou net venus gemist .. in het centrum van de andromeda nevel en ons melkwegstelsel zit een reusachtig zwart gat, all comes from nothiengk, dus die twee zwarte gaten sturen the clockwork sterrenstelsels elektro magnetische kwallen - octopussen naar elkaar om te reproduceren ? Twee zwarte gaten die vermengen opdat er 4 tot 16 zwarte gaten komen waaruit sterren gekotst worden ? Zou best eens kunnen, doe dat eens in een computer simulatie na, keike wat er gebeurt, want dat geeft me een energie !!

Een zwart gat in het centrum van elk sterrenstelsel, zoals ons melkwegstelsel en de andromeda nevel met zoveel zwaartekracht dat zelfs al het licht geabsorbeerd of zo hard aan zelfs het licht getrokken wordt door oneindige zwaartekracht als een draaikolk waarin aan het einde alles verdwijnt.. 

.. deze zwarte gaten gaan in elkaar op over 5 miljard jaar, melkwegstelsel en andomeda nevel en dan schampen ze langs elkaar als magneet anti zwaartekracht positieve pool en anti magneet zwaartekracht negatieve pool en dan schieten de vonken, de sterren, ervan af, door die twee tegengestelde krachten of de twee zwarte gaten gaan in elkaar op en dan ontstaan er 4 zwarte gaten met bijbehorende sterren stelsels, dan 8 omdat die weer met andere sterrenstelsels binnen 5 miljard jaar paren, of met elkaar en dan 16 en dan 32, 64, een kwadratische curve .. en toch raar dat bijvoorbeeld binnen ons melkwegstelsel de sterren steeds meer weg zweven of vliegen van dat zwarte gat sagittarius A, de kern, omdat dat juist alles aantrekt, zelfs het licht, dus dan zijn er toch tegengestelde krachten .. de maan staat ook elk jaar een paar millimeter verder weg van de aarde, de aarde staat elk jaar een paar millimeter verder weg van de zon 

magnetisme anti magnetisme neutraal 
zwaartekracht anti zwaartekracht neutraal 
matter anti matter neutraal 
dark matter anti dark matter neutraal 
dark energy anti dark energy neutraal 

elektriciteit anti elektriciteit neutraal ???? dat bestaat niet of ac dc ?? jawel, dat zijn die stroomonderbrekers, oneindige maxwell"s demons schakelaars op elektriciteit, in chips, chips die dat reguleren, met waterstof oneindige versnellende energie, tesla coil, elektriseers machine wimshurst bliksem van 60.000 kilometer op aarde, in het universum heeft bliksem de snelheid van een rood blauw tachyon 360.000 kilometer door het vacuüm van het zwarte gat, de sprite(s) (shakespeare),  https://manonspiderburg.blogspot.com/search?q=tachyon


licht snelheid anti lichtsnelheid neutraal 
zwaartekracht van jupiter, de zon, melkwegstelsel, zwart gat buigt licht af, trekt aan, stoot af  
en zo voorts of terug zo achterwaarts 
tijd vooruit tijd achteruit neutraal 
clock wise anti clock wise neutraal   








International men day sayiengk no
















Nou, ik dus spugen, bestuurder stapt uit "zo, jij een beetje naar mij spugen .... ben je nou BANG, kankerrr !" ..  "Nee, ik spuugde zo maar in die richting."  "O nou, dan" .. en hij week 1 meter van me weg, hij was tot op 50 centimeter gekomen, waarop ik zei "en ik spuugde omdat je zo hard reed" .... "o, nou ben jij van de politie dannnn, moet ik toch selluf wete , kanker lijer  !" en een tik op mijn linker kin, bijna vriendschappelijk en hij rende naar de tram .. volgende keer zeg ik "Ik spuugde omdat ik net te horen heb gekregen in het ziekenhuis dat ik terminale kanker heb, god verdomme" en dan kijk ik heel verdrieterig huilerig naar de grond .. zie bodem .. 





Eight years. That's how much time has passed since Sting and his former Police bandmates wore bullet-proof vests while performing at Capital Centre because of a shooting in the audience before the show. This week on Cap Centre's stage Sting recalled his anxiety; ''I never danced around so much in my life.'' 


Dodge zie bullet ! Duck, duck, zie bullet ies comiengk ! Dance, dance, man ! Diefficult to aim when your arse ies danciengk on zie stage ! 

Prinz Eisenherz-Haarschnitt, bleib recht und gesund, kugelrund, buona notte liebe lotte, bonne nuit, pfui, pfui, good night, good night, toch leuk dat Mozart ook zo'n kinderliedje schreef, goh, als ik "maar" 36 jaar geworden was als hij, van 36 tot 59 jaar, wat een vreemde merkwaardige krankzinnige jaren, vooral dat debiele "werk" format met die gekke hiërarchie en hoe bazige tot een "hogere" in wezen lagere functie benoemde vrouwen en mannen zich zo hondsberoerd vals verwaand dom gaan gedragen (niet allemaal, ook daar zijn er 2 tot 3 gunstige uitzonderingen van de 10), kinderen, vriendin, huizen, verhuizen, scheiden, een viertal liefdesrelaties daarna met 2 krankzinnige vrouwen, babette koster van groos en barbara van de griend, tsjonge, dat er zulke debiele ijdele verwaande en daardoor zeldzaam stupide smerige weive bestaan, niet te geloven wat ik mee gemaakt heb .. en die vrouwe lijke cipiers en die krengen, alleen maar vrouwen, die me die ellendige gevangenis in werkten en vergiftigden met olanzapine, god verdomme, nou ja, ik voel me nu vaak twee keer zo bevrijd of vrij .. en fysiek en psychisch sterker, afgewisseld met verbittering en somberheid over die rotte vvd ggg ss "mensen", ik zie ze als zwarte pest varkens, kippen, ratten en struisvogels, Stella en Regina en Misha en Anna niet, van iRyna maakte ik zwarte magica duck en een gans-zwaan, raar is dat, o ja, van Misha maakte ik een lion queen en Stella en Regina hebben ook iets elegants kat achtigs

Ken me dus niks schele  



and piepul only ski with a helmet these days, idiots, you adjust your speed that you never crash your head, you don't wear a helmet, as if you are skiiengk in zie army, morons, piepul are stoepid 

.. Jaren en jaren hypocriet huichelen en liegen dat je koningin bent terwijl je een Haagse kouwe kak madam bent, een ijdel verwaand vvd ggg ss varken van oranje na ss au met een erg foute narcistische vader, benard, waar je een flinke tik van de molen mee gekregen hebt .. 

.. prins claus werd er begrijpelijk gek van, dat vieze smerige kut animal farm varken, dat steeds meer bazig krengerig deed omdat zij het geld en "de macht" had dat ze koningin was, als je leest hoe zij met claus om ging .. kotsskut kutkotss, zoals meer dan 80% van de vrouwelijke cipiers, jezelf oneindig verheven voelen boven gevangenen en je miezerige "machtsgevoel" misbruiken om die mannen een nog rottiger gevoel geven, want ik kan je verzekeren dat 22 uur van 24 uur in een cel zitten en 2 uur gelucht worden tussen 20 meter hoge muren geen pretje is, in tegendeel en dan die ijdele verwaande krengen in uniform, gat verdamme, van de 10 vrouwelijke cipiers was er 1 engel, 4 net nog normaal te noemen maar ook niet helemaal goed meer in de verwaande kop en 5 waren machtsmisbruik valse krengetjes  ..

..er niet tegen kunnen dat er mensen zijn die compleet anders zijn dan jij, die niet zo krankzinnig opgaan in je rol van politie agent, cipier, boze agressieve kerel, raadsheer of reetheer, racist vieze voze domme greet wilders, niet meer in de gaten hebben wat een verstarde verwaande dode je geworden bent en dan komt er een jongen voorbij die wel de waarheid ziet en de draak met die geschifte gekken steekt en vrijheid viert en dan smijt je dat, laat je dat door de smerigste sschijtkrrengen in de gevangenis smijten en plat spuiten met gif, gore gluiperige kankerkrengen, want dat zijn jullie, alle negatief genoemden hieronder, dat is de waarheid .. 

.. en je zult de zwaarste prijs betalen, het licht dooft voor de smerigste mammon kanker krrrengen van hol land met die rottende huichelbekken van ze.

 God Verdomme, 

zo pijnlijk als de kanker en andere akeligste ziektes die mismaakte lichaampjes van de vrouwe lijke straf rechter lijke onmacht, fivoor bv en het openbare gesloten kut hysterie ministerie gaan teisteren, wensen dat je nooit geboren was, en terecht, waren die roddelende liegende kankerkrrengen maar nooit geboren, dat wens ik ook barbara van de griend toe, het vieste voze doodsse lijk op deze aardkloot 

Ja, een soort domme debiele waanzin in die ogen met je uniform de krankzinnigheid van deze wereld uit stralend, barbara gvd had dat ook heel erg in stress situaties, dan rolden die enge bijna blinde ogen uit die kassen van angst, zo heel zenuwachtig heen en weer, prins Claus had precies hetzelfde gezien bij oranje verwaande varkensreet beatriks na ss au, afschuwelijk weif ook, net iets minder geschift gestoord dan barbara g.v.d. maar de geestelijke toestand van die weive is deplorabel en zeer ernstig 😞..

.. Wat een luxe in een redelijk vreedzaam land met teveel liegende huichelende vvd ggg ss erss te leven .. 

Tjezis, ik zou als vrouw nooit een relatie of op minder dan 10 meter willen komen van en met zo’n griezelig krenge menneke, volgt later😱😱 net zoals die politie agent in Loosduinen of die danny Mariahoeve 🤮🤮 wat een zeldzaam lelijke rotkop, zo heb ik er nu maximaal 4 van gezien, de lelijkste mannen koppen en vooral die ogen zijn dezelfde als edith schippers, dood, maar dan heel fel hels brandend waanzinnig krankzinnig dood, gevangen in je rotte dode kopf, nog veel enger om naar te kijken dan edith, waarvan ik ook binnen 1 seconde walgde .: 

Nou, nu, 15.33 uur kreeg ik een tik op mijn bek van een vies hageneesje (1 meter 85) in een toyota aygo, geloof ik, omdat ik richting zijn kutte autootje spuugde die meer dan 50 kilometer per uur reed op een trambaan centrum Den Haag tegenover het Berlage gebouw en net daarna een vw rijder die blijkbaar ook alleen nog maar klaar kan komen als hij het gaspedaal indrukt, wat een afgrijselijke wereld ben ik in terecht gekomen, niet meer spugen, ik wil geen klap voor mijn kin meer .. hij deed het wel zo precies dat ik het maar 1 seconde voelde zoals Victoria, maar die ziet er knap uit, deze was net zo lelijk als dat bebaarde politie agent varken in Loosduinen, ook dezelfde dode rotte onmenselijke liefdeloze ogen, weer een nachtmerrie

o nee, 5 lelijkste mannen, of wel 6, een tattoo agent en nog een andere die me aardiger leek, dat zou je tegen dagmerries en nachtmerries moeten kunnen wissen uit je geheugen, ja, dat zou ik geweldig vinden, maar dat gaat niet, dus "moet" ik af en toe Victoria, Stella of iRyna of silk green shirt of la brunette zien, of Regina of alle andere hieronder positief genoemden .. 

.. en ook niet teveel zeuren, alles en niets zij dank heb ik kreng danny mariahoeve "maar" 2 uur hoeven mee maken, hij was getrouwd 😱😱🙀, bebaard eng varken loosduinen heb ik 5 minuten mee gemaakt, wel een afgrijselijk naar en lelijk gezicht, gat verdamme, de vakantie huisjes "beheerder" in lochem 5 minuten, de ratvarken versie van henk van der meijden met ook enge dode mammon varken ogen, eerste keer dat ik goedmoedig gewelddadig was toen dat kreng met zijn landrover mijn huisje in lochem binnen kwam rennen en ik hem naar buiten duwde, vies klootzakkie, tattoo agent had niet van die enge ogen, wel een onnodig geweld gebruikende klootzak, dat zijn de ergsten, net zoals danny kip mariahoeve, o ja, die agent die mij achterna rende bij de eerste arrestatie toen ik dat rottende kutkrengetje barbara van de griend terecht op het de savornin lohman plein in 2019 uit schold voor huichelaar en leugenaar, ik had toen al 3 dagen in zo'n gore isolatiepolitiecel gezeten door de leugens uit die rottende kankerkutbek van dr en werd door diezelfde roddels ontslagen als ambtenaar waarop die enge papegaaie oogjes van haar bijna uit haar kassen rolden van angst met dr ssmerige sschijtkutkop, ik weg, dat vond ik te eng om te zien, die barbie van de griend en die agent daarna zag eruit als een salamander vies reptiel, maar die was niet gewelddadig, wel belachelijk opgefokt, nou ja, verder geen zin meer in doodzieke ware, 100% waar gebeurd, herinneringen, de ballen.  


doet me wel denken aan Joop en Afke Stobbelaar, 50 jaar, op Corsica, hun droomeiland, twee scheurende corsicaantjes voorbij en ze belandden 2 kilometer verderop in een greppel waar ze duwend uit moesten komen, Afke Stobbelaar lachend, ha, ha, stomme scheurende corsicaantjes, kwamen ze met hun auto voorbij de mercedes 250 bouwjaar 1975, en op de rem zodat Joop en Afke moesten stoppen, Joop van 1.98 meter met hamer naar buiten, daar schrokken de corsicaantjes al behoorlijk van, en toen
 la vostre moglie rideva di noi, 
si, ho racontato un barzaletta .. 
jouw vrouw lachte ons uit,
 ja, ik vertelde haar een grapje .. en toen dropen de italiaanse corsicaantjes af 

ik krijg teveel hekel aan mensen, niet als ik in een winkel ben of op straat loop, als ik elektrisch fiets en ik zie pietje snotje donner of liegende markje rutte of barbie van de griend, dan zie ik me in een (Irakese) woede bui die gore ssmerige sstupide koppen tot pulp trappen en dat doe ik niet dus grom en brul ik het nu uit .. 

..De dag dat ik mijn haren was zit het niet goed, de 4 dagen daarna wel .. 

W van woede, ik ben te kwaad aan het worden, het is wel terecht maar niet gezond .. 

We verbranden en vernielen planeet aarde per 2057 als de totaal door ijdelheid blinde verwaande varkens die we zijn --> leugens en bedrog en hypocriet huichelen, de reclame, marketing en public relations machine van ijdele verwaande verrotte domme vvd varkens regeren, bedenk dat als mark mammon kanker kreng rutte, greet wilders, dilan yesilgoz, caroline van der plas, hugo de jonge of andere ijdele vvd ggg ss erss die lelijke reet bek open trekken, wat erin zit, komt eruit, hebzuchtige bezitterige domme doodsse animal farm kippen en varkensstront en een 100% corrupte belangenverstrengeling met moordenaars van planeet aarde zoals shell en de wapenindustrie, frits bolkestein met zijn gif gas leveringen aan syrië, het is godver de godver niet te geloven wat een stinkend smerige vuile verrotte dood en verderf (oorlogs)misdadigers bij die egoïstische hebzuchtige bezitterige krrrrengen vvd zitten, en dan altijd het excuus, thierry bidet baudet en greet wilders, vvd-er, zijn erger, vlad poetin en donald trump zijn erger dan wij, de moordende mammon krrrrengen van de vvd en het cda

 Nee, hongarije dat de benoeming van mark kutte rutte tegen wil houden (weten nu al dat dat onmogelijk is, geeft ze weer een sterkere onderhandelingspositie voor viktor orban of 1 van zijn andere corrupte hieper rechtse politieke krengen vrindjes in de toekomst bij de navo of europese unie) is nog slechter en verrotter dan hol land, ik wil van bestuur en government af, de wereld, landen, universiteiten, steden, provincies moeten niet meer door een "politiek" ijdel vals verwaand leugenachtig "bestuur" bestuurd worden maar door een zuiver wel denkend artificial intelligence met inbreng van goede eerlijke intelligente bescheiden weinig ijdele praktijk mensen, sociaal democratisch anarchistisch, vrij, gelijkwaardig, sociaal solidair, erop gericht om alle andere mensen te helpen, dus niet vieze verrotte varkensratten greet wilders en stef blok, mammon hoeren varkensreten beatriks, maxi cosi hebbie van oranje na ss au, edith sschipperss, dilan yesilgoz en caroline van der plass 

frank de grave met die enge lege holle rechtse mammon kanker wauwelbek van de vvd ging ook bij de dirk scheringa bank werken, voor gerrit zalm, beiden waren blijkbaar blind voor de oplichter van arme mensen die dirk scheringa was en is, hoewel, frank de grave is ook een (oorlogs)misdadiger van gevangenschap, ongelijkheid en egoïsme, vooral tegen niet vvd-ers, gat verdamme, ik kan geen 1 goede vvd-er noemen, ja sybille dekker, edje nijpels als de oppervlakkige vrouwen versierende flierefluiter en hans dijkstal, die waren nog net ok, pieter winsemius is ook ijdele verwaand vvd ggg smerig stupide met se maatje van me, ruud lubbers, get verdemme .. overigens ken ik ook geen goede cda-ers, ja, zij die geen minister werden, daar zaten (zeer) goeden tussen, en toch volstrekt blind voor mammon kanker kreng misdadiger pruimebekkie balkenende, minieme rat verhagen en ssnotjochie pietje donner, god verdomme.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten