zondag 3 maart 2024

i give you zie finger, vanachtie droomie ikkie over konijne boutie, waar blijffie ? and are we finally gettiengk very near zie end ? .. ssmerigsste sschijtweiffies die niet tegen de waarheid over zichzelf kunnen en dat daarom maar laten opsluiten in een gevangenis en plat laten spuiten met olanzapine zoals barbara van de griend, met dr ijdele verwaande verrotte verstarde gore gluiperige hebzuchtige bezitterige mammon gelovige smerige stupide kippen en struisvogel rotkop

 wiet en psy truffels en af en toe de dure verse mexicana psy paddestoelen blijf ik om de dag gebruiken, dat bevalt uitstekend .. 1 klein pilletje dexamfetamine van 5 milligram werkt de eerste drie uur geweldig (omgekeerd aan verse psy paddestoelen, daar voel je je de eerste drie uur of bij heel weinig het eerste uur zeer beroerd), maar na die eerste drie uur met dexamfetamine waarbij je je geweldig voelt, voel je je daarna vaak veel minder lekker met spier kramp en verrekkingen en andere kleine pijntjes en mijn neus zit telkens pot dicht, dexamfetamine zal ik zeer voorzichtig 1 per week gebruiken en misschien stoppen of zoeken naar een natuurlijke vervanger .. 1 klein dex pilletje combineren met verse psypaddestoelen ga ik morgen, 5 maart, doen, ik heb nog 6 kleine verse psy paddestoelen mexicana .. 

audi en volkswagen de meest irritante rijders, agressief, gevaarlijk, bmw en mercedes ook, zelfs toyota tweemaal, ook volvo tweemaal een irritante opdringerige bumperklever, 1 keer een kia rijder waarop ik spuugde, zo gevaar lijk, zo onverantwoorde lijk rijden, man, waar zit je verstand, niet eens in je reet, en gisteren zelfs een hyundai i20 met een kleine donkere jongen erin, van de 7 irritante rijders hebben er 4 een kleur en 3 zijn witte kleine pikkies .. .. hoewel ik sinds 2019 en 2020 de frustratie over slecht behandeld en gediscrimineerd worden begrijp, het is mij ook op een zeer vernederende wijze gebeurd door de ijdelste vvd ggg ssmerigsste sschijtweiffies, ga je dat NOOIT afreageren in je blikken koek trommel, God Verdomme, stel je voor dat je een zeer levendig kind aan rijdt dat vrolijk de straat op rent, ik heb automobilisten gezien die in een rustige straat keihard aan het toeteren waren tegen mijn vier jarige dochter die vrolijk op haar fietsje reed, zou die klootzak het liefst keihard voor zijn lelijke verrotte verwaande domme doodse bek rammen 

Dan rijd je in een moord auto, die in hol land zoveel ongelukken veroorzaken, en je verbrandt de wereld, zelfs in elektrische (die bijna altijd goed rijden, 1 keer een irritante elektrische en ik mag de tesla niet meer, vond ze vroeger de mooiste, nu niet meer, ook vanwege elon musk) dus dan zou je super voorzichtig en bescheiden moeten rijden, scheuren en agressief rijden vanwege frustratie over je kleine pikkie, er zijn sowieso veel te veel auto's in den haag, ook dat nog .. 

.. ik heb in mijn leven slechts 3 vrouwelijke agressieve rijders gezien of meegemaakt, mannen heb ik er meer dan 1000 gezien, vrouwen rijden iets dommer en meer blind, alsof ze maar de helft zien, ze rijden vaker tegen paaltjes of andere auto's op en zien fietsers soms helemaal niet .. van die dingen .. van die dingen .. en ook zo irritant toeteren terwijl het stoplicht 100 meter verderop toch op rood staat en het gaspedaal hard indrukken en de auto dwars het fietspad op zetten om maar als eerste weg te kunnen, als ik politie (agent) zou zijn, dan zou ik van zeker 10% het rijbewijs en de auto in nemen en ik zou het liefste 50 % minder auto's zien .. 

.. WIND TURBINES OP AUTO'S DIE DOOR 4 MENSEN IN DEN HAAG MET FAMILIE GEBRUIKT WORDEN, DUS ruim 60% MINDER AUTO'S IN DEN HAAG, ALLE MET WINDTURBINES IN EEN VLEUGEL ACHTERAAN DIE NAAR BENEDEN EN NAAR BOVEN KAN, GEEN OLIE MEER VERBRANDEN, OOK NIET OM DE (NU TE GROTE IN ELEKTRISCHE AUTO'S) BATTERIJ IN DE AUTO TE LADEN VOOR ELEKTRICITEIT WANT DIE LEVEREN DE WINDTURBINES VANAF 20 KILOMETER PER UUR, DUS OOK VEEL MINDER AUTORITTEN VOOR MINDER DAN 5 KILOMETER, DAN GA JE MAAR MET DE FIETS en ~ of  OPENBAAR VERVOER EN TREIN MET WIND TURBINES 

God Verdomme  




my cat’s facial colouring looks like a hand flipping you off 























































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten