zondag 17 maart 2024

BANK VAN DE DOOD : U BENT ONZE INVESTERING, VERSTARDE VERROTTE DOMME VARKENSMENS .. always somethiengk new and interestiengk by art iFicial intelligence verschrijver : ik begrijp heel goed waarom barbara van de griend haar borstel naar de spiegel smeet en nooit die liegende lelijke smerige stupide rotkop op de foto wilde

 wel veel verbazing dat mark smerig schijtweif edith schippers kutte rutte, dilan yesilgoz, caroline van der plas, katholieke gluiperd pieter omtzigt, kim lilliputters, minieme rat verhagen en geblondeerde greet blauwe lenzen nep ariër wilderss dat wel zo graag willen, en dan heb ik het nog niet eens over donald trump, vlad poetin, piggy willy en varkenskutkop beatriks aardappel in dr reet als ze spreekt of al dat andere hieronder genoemde hebzuchtige bezitterige ijdele verwaande verrotte doodse gore gluiperige gelovige smerige stupide tuig en crapuul .. en ik zou het prima vinden als hans teeuwen daar met zijn luchtbuks raak op schiet, dat we ze nooit meer hoeven te zien of aan te horen, waar niks of moordende kuttenblubber in zit, daar kan alleen maar niks of moordende kuttenblubber uit komen tenslotte, zoals artificial intelligence sinds 2018 en mogelijk eerder weet 

in zorro worden de slechte mensen afgemaakt, in hol land krijgt mark mammon kreng rutte en japie hopie sstront sscheffer 500.000 eur netto per jaar als secreet generaal bij de navo omdat ze het land Irak vernield hebben als hebzuchtige mammon varkens in 2003 vanwege de olie en krijgen oorlogsmisdadigers pruime bekkie balkenende en ratje verhagen meer dan 500.000 eur bruto voor holle lege onverstaanbare gore gluiperige gelovige mieterige mammon rechtse kuttepraatjes uit die stront bekkies, snodvod donner wordt vieze voorzitter bij de raad van state voor 220.000 eur bruto per jaar, edith tabakss mammon kanker kreng schippers verdient meer dan 400.000 bruto per jaar bij het vvd dsm bolwerk, de varkensreten van oranje na ss au met een inktzwart verleden bezitten meer dan 4 miljard eur en 1 miljoen mensen van de 17 miljoen in hol land leven onder de armoede grens en asielzoekers moeten buiten slapen in ter apel en zo voorts en zo voorts .... en wie laat dat gebeuren, welk laf lui hypocriet rechts schorriemorrie vindt dat allemaal prima zo .. de 14 miljoen mensen die niet onder de armoede grens zitten en de goed verdienende media en pers, people who don't work (with their hands) are parasites



dsm met edith schippers en andere vvd ggg ss krengen, de olie, kolen, gas en wapenindustrie is precies hetzelfde 

.. van barbara van de griend wist ik in het eerste 1 minuut gesprekje met haar tijdens een muzikale vertoniengk van jessica en eline rond 2010 met de slechtste muziek ooit gehoord dat het een goor gluiperig ijdel verwaand sielig slachtofferig krengetje was en volgens annemieke, waar ik toen vanaf wilde, een sloffende sloof, maar het is veel erger dan dat, het is een vogelverschrikker, een lijk, een ijdel verwaand mammon kanker krengetje met een verrot lelijk huichelbekkie met een toen overleden getikte vader en een net zo gestoorde moeder en een preutse frigide verwaande zure ouwe zus, kutkotss dus, zou het heer lijk vinden als er een tram of vrachtwagen over heen reed, zwijnereet jessica, dr dikke domme dochter, idem dito, op rotten, op tiefen, op sodemieteren, ik wil die hypocriete liegende gore gluiperige lelijke kanker weiven nooit meer zien





Deze lees ik nu, mij viel bij de inleiding het pedante gelijk hebberige toontje op, maar goed, interessant om einde lijk te lezen waar e=mckwadraat voor staat, niet dat ik het begrijp, maar nu weet ik het dan toch zogenaamd .. ik had begrepen dat zwaartekracht golven sneller gaan dan het licht (en "sterker" zijn dan het licht, men denke aan het zwarte gat .. waarin we als aarde en zonnestelsel zitten, zo laat de maan zien) en staat een elektro magnetische golf ook voor licht en hitte ? Dacht het niet, maar ja, ik ben een alfa tot en met, of, voor wiskunde een 5, een 6min als ik de uitgewerkte som of berekening als voorbeeld ernaast mag houden, natuurkunde een 3, een 5 min als ik de uitgewerkte berekening of som ernaast mag houden als voorbeeld, scheikunde een nul, of een 1 omdat ik van het periodiek systeem van de elementen gehoord heb en weet dat h2o voor water staat, 2 waterstof moleculen en 1 oxide molecuul, CO2, koolstofdioxide, SOx, stikstofoxide, nou ja, vooruit, een 1 of een 2 op 10. Lezen maar 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten