woensdag 13 maart 2024

Waarom heeft Mand(r)ango haar nou niet kleinere borsten gegeven, wat een schitterend kunstwerk is het toch .. en als ik moet kiezen tussen de elektrische fiets en Mondango, dan kies ik voor de electra glide bike .. Ik hep soooo waa waa waa waanzinnig gedroomd, nachtmerrie, dagmerrie, dat ik 9 maanden in de gevangenis zat en daarna 9 maanden gif injecties kreeg omdat ik de waarheid schreef en dat de wereld werd over stroomd .. met hypocrisie, gehuichel en leugens van lelijke smerige stupide krengetjess en dat de wereld daardoor verbrandde and efferie body stared and did nothiengk, dus niet iedereen riep hieperdepiep

Dames en eere, dames en eere ! onder de ontzielende begelijding fan kim lilliputters formere we thans het kabinet farke wilders 1 .. en tot oofermaat fan ramp sie ik een foto fan marg reet fan de griend lookiengk exactly like me granny 😨😱 vat in any name hafe i done to deserve thies .. fortunately my cat loves me and zie feeliengk is mutual, flexiebebel strategies to survive thies helliesh goddess forsaken planet. 

Geen 1 van die kalere lijers aan de formatietafel hep kinderen dus dan maakt het nog minder uit dat ze hol land en warme menselijkheid en vrijheid en gelijkwaardigheid en sociale solidariteit en planeet aarde vernielen 

Nu ik heel veel elektrisch fiets valt me op dat meisjes en vrouwen in het verkeer maar de helft van de gemiddelde man zien en dat dat afgelopen 2 maanden tweemaal tot een ongelukje leidde (niet met mij), ongetwijfeld zien en voelen vrouwen op een ander gebied veel meer .. en als het licht op groen springt, dan steken ze zonder verder te kijken over, ook zeker 8 keer gezien, mannen kijken altijd even of er niet een wildebras aan komt zetten, een gevaarlijk geloof in regeltjes en andere schijnzekerheid, you and your false securities .. on our way to a burning planet by 2057




Nee, een rotschop geven zou ik zelf ook niet doen, ik zou ze ook niet op schoot nemen en de sielige smerige kleutertjes vermanend toe spreken, wat staat ons dan wel te doen ? 

Laat nou toch eens merken dat we in hol land compleet klaar zijn met die beschamende scherts vertoning van “de regering en de overheid” en geef greet wilders, caroline en dilan een rotschop het land uit, de noordzee in met dat ijdele verwaande hebberige bezitterige liegende huichelende mammon kanker tuig .. het vervelende is dat meer dan 30% in hol land zichzelf dan een terechte rot schop moet geven .. stik maar in je eige kouwe kak

 .. if you got your conceited chicken dead head up your arse .. als weu eur meur beu heuren, ceunfermeuren, wir haben es nicht gewusst, wir wollen es nicht wissen, fort fahren mit unserer totes existenz.. wir existieren gar nicht .. 

.. EN VOORAL DIE GEHEIMHOUDING VAN HET "OPENBAAR" MINISTERIE, NIETS DOEN TEGEN HUGO DE JONGE bij vws met zijn stiekeme geheime dealtjes van 18 miljoen eur met se cda vrindje siewert van der linden, NIETS DOEN TEGEN GORE GLUIPERIGE HAAT ZAAIENDE RACIST GREET WILDERS, MAAR WEL EEN MAN DIE DE WAARHEID ZIET TWEE WEKEN OPSLUITEN MET EEN BEDANKJE VAN KANKERGEZWEL GREET WILDERS, GOD VERDOMME

Maar varkentje greetje wilderss krijgt weer aandacht, zelfs van mij, daar moet ik maar eens mee stoppen, het blijkt toch niks te helpen .. als ik 10 mensen ook zou kunnen laten nadenken over wat er echt aan de hand is, dan is het goed ..

 .. vier ervaren intelligente mensen vertelden mij dat als iemand zaken online op internet schrijft, bedreigingen, dat je dat dan niet in de praktijk brengt (.. tenzij de man een gewelddadig verleden heeft, dan is het wel gevaarlijk) .. door daar open over te zijn, krijg je niet van die valse verwaande doodsse smerige schijtweiffies die bepalen, die zich godin almachtig wanen bij dat vervloekte openbare gesloten kut hyssterie minissterie, de schutz staffel van adolf hitler, bescherming van adolf hitler en de nazi's


OPEN BAREN 

OPEN BAAR 

OPEN BAAR MAKING 

Door mijn en de algemene ellende van de afgelopen 6 jaar krijg ik het idee dat "de overheid" aan de kant van de verkeerde crimineelie staat, als ik het nieuws lees en zie .. greet wilders moet de gevangenis in, er is (ook hier) aangetoond dat "de overheid" en het openbare gesloten stinkende smerige kut hysterie ministerie en de vrouwe lijke straf rechter lijke (on)macht ook de moordende mammon kanker krengen van de aarde zijn 

.. en de vvd ggg ss, vrome voorname ijdele verwaande verrotte doodse gore gluiperige gelovige stupide smerigen blijven maar doorgaan met planeet aarde en sociale solidariteit, vrijheid en gelijkwaardigheid vernielen omdat ze zelf van die ijdele vvd ggg ss erss zijn

 zie bijvoorbeeld de politieman die een neger die tegen zijn kinderen in de auto sprak zo laf in zijn rug schoot en toen verlamd daardoor in het ziekenhuis met handboeien aan zijn bed lag en smerig stupide moordend mammon kanker zwijntje donald trump (capitool bestorming) de politie man die dat deed complimenteerde op twitter en Floyd lag daar verlamd in het ziekenhuis met handboeien aan het bed geketend .. 

.. in hol land, den haag, werd in het zuiderpark een neger met een nekklem vermoord omdat hij vrolijk bij een festival tegen 4 agenten riep "i got a gun" .. bij den haag hs werd een autistische jongen dood geschoten door de politie .. en ze hebben een rotbaan bij de politie, al die ellende en armoede zien, nooit "maten naaien", ook al doen ze dingen waarvan je moet overgeven .. en er zitten echt verrotten tussen, natuurlijk, in een land opgroeien waar oorlog heerst, in armoede op groeien, continu door greet wilders beledigd worden, dan is dat niet makkelijk .. en als agent werken voor een academische brallende rechtse mammon kanker praatjes commissaris "commandant" en werken voor die laffe liefdeloze ijdele vieze verwaande domme krengetjes van het "openbare" ministerie en mammon kanker gezwel erik akerboom van 400.000 eur bruto per jaar vanwege zijn "verantwoordelijke" baan, royaal goedgekeurd door bondgenoten van de vvd en vvd pvv greet wilders ..en conform macho gedrag bij de politie of het leger ..  en het zijn vaak testosteron geladen jochies van 20-28 jaar die als agent beginnen .. en er wordt meegegeven dat zij de baas (moeten) zijn op straat 

.. doodzieke mammon kanker lijerss in een doodzieke "mensen" animal farm varkenskippen wereld 

abuse of power comes as no surprise

power corrupts and absolute power corrupts absolutely   

 greet wilders, moordenaar en oorlogsmisdadiger in irak in 2003 en ook schuldig aan het imiteren van adolf hitler door haat te zaaien, racistisch te zijn, te discrimineren en buitenlanders die door dictators in holland belaagd (en vermoord) worden te vervloeken moet minimaal 2 weken in de gevangenis en eigen lijk levenslang, vies smerig schijtvarkentje met je verrotte lelijke varkenskanker kut kop, net zoals de hier onder negatief genoemden en ijdel kakelend kleuterke kim putters is klaar om se volgende stapje te zetten in de formatie van een stelletje hebzuchtige bezitterige mammon kanker lijerss bij elkaar op se dwerge geite paadje  GODVER DE GODVER DE GODVERRRRRDOMME 

Niels Bohr Quotes

The best weapon of a dictatorship is secrecy, but the best weapon of a democracy should be the weapon of openness.













Waar komt de uitdrukking "things that you are liable to read in the bible, it ain't necessarily so" vandaan ? 

It Ain't Necessarily So [From Porgy and Bess] Ira Gershwin 





















Van zure zunige pseudo grefo “linkse” ingenieur jeroen dijsselbloem ben ik ook al geen fan, in tegen deel, pfew, moeilijk leven gekregen sinds 2018, ik mag de animal farm varkensmens niet en zie teveel en maak me te druk, kwaad en boos en dan leef je niet lang .. en ik lach steeds minder, ook geen goed teken .. en 1klein pilletje dexamfetamine van 5 milligram in combinatie met psy truffels is geweldig (stimulered, fysiek en psychisch), na 8 uur is dat uitgewerkt en dan krijg ik een te harde klap (Herman brood 😱😱 nam wel 50-200 milligram per dag 😱😱 en david, rotte zoon, 8 tot 16 pilletjes per dag, dan ga ik echt dood als ik dat zou doen) .. 

.. nee, ik gebruik geen dexamfetamine meer, ik slaap er slecht van en de dag daarna ben ik zo geradbraakt en kapot en moet ik bijna overgeven, kokhalzen, als ik onder andere greet wilders en laurentrien nicotientje op de foto zie, izznogood .... ik hou het bij de natuur, die ook al behoorlijk heftig is maar me per saldo een gezond goed gevoel geeft met iets teveel de waarheid en hoe het echt is, pas sinds 2018 zie ik hoe erg en hoe vreselijk de varkenskippemens is, niet te geloven .. en als ik denk aan dat rottende huichel kippebekkie van barbara van de griend, dan kotss ik daad werke lijk op dr lelijkste liegende miezerige viezige muizekankerkutkop











Lijkt me nagenoeg onmogelijk om te bewijzen, nou niet weer aan rita verdonk denken, bijna net zo walge lijk als viezig miezerig liegend huichel rotbekkie barbara van de griend .. en stupide sexist hugo de jonge heeft de samenleving 18 miljoen eur gekost, van die dingen..  en dan heb ik het hieronder over mark edith mammon kanker tabaksindustrie dsm shell unilever bedrijfsdode schippers kutte rutte, over 1 op 1 corruptie en de aarde vernielen gesproken, the disgrace, the burden, de hebzuchtige bezitterige vvd ggg ss erss, de oorlog in irak vanwege olie, stef blok die maxi cosi hebbie hebbie zorreguieta naar al saud stuurt om de olie belangen van hol land veilig te stellen, stelletje smerige stupide mammon kanker lijerss 

.. als ik aan kees van kooten als ralph ternauw of f. jacobse denk, dan schiet ik nog vaak in de lach, wat was en is hij goed ! Bob den uyl en remco campert en vroeger herman brusselmans heb ik als ver~ãï~schrijver het meeste om gelachen en ook daar was kees van kooten met het verhaal "de gestranden" de eerste waarvan ik in de lach schoot. Gelukkig maar dat die lach er af en toe nog is, telkens als ik aan die huichelende liegende ijdele verwaande smerige smoeltjes van de vrouwe lijke rechter lijke onmacht en het om en fivoor denk, al die gore gluiperige liefdeloze kanker weiffies daar, dan word ik zo somber. 







Hoe gaat pisses alexia met ons belastinggeld om ? Hoe gaan varkensreten wa, b en m van oranje na ss au met het belastinggeld van echte werkende mensen om ? 

People who don’t work with their hands are parasites 










  • WorldReuters
  • Ukraine knocks out Russian refinery in major attack

  • MOSCOW (Reuters) -Ukraine pounded targets in Russia on Tuesday with dozens of drones and rockets in an attack that inflicted serious damage on a major oil refinery and sought to pierce the land borders of the world's biggest nuclear power with armed proxies. Russia and Ukraine have both used drones to strike critical infrastructure, military installations and troop concentrations in their more than two-year war, with Kyiv hitting Russian refineries and energy facilities in recent months. Russi

    4673 min read
  • WorldReuters
  • Thousands protest in Slovakia against government's policy toward Russia

  • Thousands of people took to the streets of Slovakia's capital Bratislava on Tuesday to show support for Ukraine and protest against the Slovak government, which critics say has veered too close to Russia. Prime Minister Robert Fico's government has raised alarm among critics since taking power last October with its strong criticism of Europe's military aid to Ukraine and its push to renew Russian ties both culturally and politically. The latest instance came this month when Slovakia's Foreign

    3682 min read
  • PoliticsABC News
  • After Orban says Trump won't fund Ukraine, Trump campaign says Europe should pay more of war costs

  • After Hungarian Prime Minister Viktor OrbΓ‘n claimed in a recent interview that former President Donald Trump told him he would suspend U.S. military aid to Ukraine to end its conflict with Russia, the Trump campaign is doubling down on Trump's previous comments that other countries should pay more of the cost of the Russia-Ukraine war. "President Trump has repeatedly stated that a top priority in his second term will be to quickly negotiate an end to the Russia-Ukraine war," Trump campaign comm

    3713 min read
  • CelebrityLA Times
  • Sharon Stone identifies producer who allegedly pressured her to sleep with her 'Sliver' co-star


Geen opmerkingen:

Een reactie posten