maandag 4 maart 2024

En dan ook weer zo'n verschrikke lijk blond huichel kutje trutje van 16 of 17 jaar in de jumbo zien (ik herkende haar wel meteen als een valse verwaande vrome preutse domme doodsse), dat meteen met een schoonmaakspuit aan komt rennen en tegen een griezelige allochtoon die bij dezelfde jumbo eventjes werkt, hij zei dat hij daar voor het eerst in twee maanden weer eens was, zegt dat ik aan de pin automaat likte terwijl ik van dichtbij naar de cijfers keek die ik in toetste, net zo'n viezig miezerig preuts moralistisch nuffig bange lijk vals verwaand dom doods kutkrrrrengetje als barbara van de griend, ze zouden zulke harde klappen voor die roddelende huichelende kutkippekoppies moeten krijgen dat het ze duizelt en dat ze einde lijk begrijpen dat ze dat nooit meer moeten doen, het is moord op de goede en betere mens en vooral planeet aarde, lelijkste laffe kankerrrrkrrrrengetjess, er zijn veel teveel ssmerige sschijtweiffies in hol land, dat komt door de moeder en misschien valsse lafheid naar een dominante vader, dat laatste weet ik niet zeker, het voorgaande wel, jumbo arnold spoelplein waar ik dezelfde vuile vieze dode rottende ogen bebaarde dooie diender van 2020 zag met se ssmerige sschijt kanker nsb varkens kutkopf die ik er eigen lijk af zou willen slaan, lelijke gewelddadige gore gluiperd

Gat Verrdamme, wat een zielige zombies in den haag, was toch een mooie stad tot ik laf vals verwaand dood(ss) kankerkreng barbara van de griend leerde kennen .. je ziet meteen dat die dooie diender met die rotte rete domme kanker kut kopf terecht nooit kinderen had, get that ugly shitty head out of your arse, stinking stoepid ss nitwit, oneindige stupiditeit weer eens in beeld gebracht en ik ben er zo vies van, dat geünifomeerde lelijke bebaarde dooie kanker ogen varken  

gelukkig nog steeds 1 op de 1000(0) dames een potentiële relatie en mijns ondanks geloof ik nog steeds in een bepaald soort goedheid en mooiheid en het tegengestelde zijn van ijdele vvd ggg ss van Stella, Victoria, Regina, Misha, Debbie, Anke, Astrid en veel anderen, maar wel meer laffe valse bangheid en nou ja, best zwaar voor een eenvoudige jongeuh ken ik je wel fertelle en ik sweer je jongeuh, als ik die lelijke krengeuh tegeuh kom euh, danneuh weteuh ze niet welkeuh demoneuh zombie konijneuh ikkeuh op ze af stuureuh 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten