vrijdag 1 maart 2024

politiek en ambte lijk Den Haag is een beschamende doodzieke vertoniengk .... gezanik over waterpompen die gasverbruik verminderen, NU stoppen met gas en overschakelen op waterstof ~ elektriciteit, het kan, teveel incompetente huichelende hypocriete hebberige ijdele vvd ggg ss ministertjes als hugo de jonge en nog meer dienovereenkomstige ambt e naren als marjolein sonnema, kakelende en knorrende nitwits die niets weten en niets kunnen en dat geheim willen houden en de wet openbaarheid van bestuur en de wet open overheid misbruiken, zoals de vvd en cda alles misbruiken vanwege het hebberige bezitterige mammon geloof

 hoe meer eigen dom .. 

.. ook zo dubbel voor mij, dan weer schaterend, dan weer verbitterd verzuurd, dan weer "verliefd" (nee, dat is het niet, verliefd klinkt zo puberaal, ik was en ben "verliefd" op Stella, iRyna, Regina, Victoria, Nicole, Misha (en Misha zei bijvoorbeeld vanaf het begin dat ze een vriend heeft en niet eens een afspraak wilde terwijl ik "gewoon" kennis wilde maken en nooit een "move" of kussende bewegiengk of wat dan ook zou maken) en anderen, ik vergeet de belangrijkste, of verlangen naar Poolse Carolina als ze met een zwarte latex broek rond loopt, al met al i love it .. zou toch leuk zijn om een affaire te kreige met zo’n dame of Iryna of Elena, Elèneuh, Stella (eigenlijk te jong maar zij is zo volwassen en ik zo kinderlijk dus kan het wel, zij heeft 100% duidelijk gemaakt dat ze niet wilde vanaf bijna het begin, wel ontzettend leuk dat zij de eerste twee keer contact maakte of legde, je maakt contact, je legt contac) of een dame als WVictoria Wilczok of Nicole Ross .. met als klein probleempje dat ik me soms minderwaardig voel en mogelijk teveel please, dat doe ik sinds annemieke bijna altijd in het begin, hoewel ik ook weet dat mijn extraverte dans en verondersteld grappige gedrag nu afstotend of afstotelijk werkt .. werken 

kennie dussie nie schelie, waarrie blijffie konijneboutie, nog nie gehattie 

De foto's van het grootste kunstwerk zijn zoveel minder mooi dan in het echt, in het echt zie je op 4 vierkante centimeter de vreemdste insecten, donald duck, een zonnegod enzovoorts enzovoorts en het schilderij of wat het ook is, ik ben zo nieuwsgierig hoe het gemaakt is, verandert continu en oefent invloed uit op de omgevingk en omgekeerd en staat in contact met de dood of keert deze om, het schilderij hieronder van de afrikaans spaanse mallorcaanse hippie mens in een sexueel geladen haarscherpe ronde octopus van de 4 vorm .. ik ga waarschijnlijk de helft van de foto's weg halen .. (over)morgen .. manana  



Goh, audrey Hepburn was de grote liefde van Wim de Bie 😻🙀😱, sommige kunstwerken zijn meer fotogeniek dan andere, mijn favoriete nu, de spaans afrikaanse majorca Mondrango Mandango menselijk veranderlijk octopus beeld op een twee dimensionaal linnen doek van geverfde zandkorreltjes met minstens 40 miniaturen tussen de strakste ronde welgevormde lijnen, is niet zo fotogeniek, de Aphrodite met sterrenbeeld teken maagd hieronder, een zeefdruk in een oplage van 1000 is meer fotogeniek, ook in het echt schitterend, maar de Mandango vind ik nu het allermooiste, het is minder fotogeniek dan Aphrodite hieronder en de Laureau onderaan, een Franse dame kunstenares die in Nederland woont is in het echt schitterend en via de foto nog mooier of intenser en dieper anders .. zo ziet zij mooi Nederland, ik vind het een te mooi Nederland, zoveel mooie huizen aan het water zijn er in Nederland niet, maar een schitterend schilderij, mooi, mooi, mooi






Dit zou Mandango kunnen zijn ? 






















Volgens mij betekent XXXXVIII 48 en 2008 ? O nee, dan zou het MMVIII zijn .. 48 dus, jammer, ik zou 2008 als het jaar dat dit kunstwerk gemaakt is mooier vinden en ik dacht eerst dat het 2008 betekende















































































































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten