donderdag 14 maart 2024

Goh, het leukste en de grap~pig~ste is zahn artzt tandenfee Roemeense Irina Ignat die me in haar stoel en daarna door me met een simpel kin gebaar uit haar kamer met haar autoriteit weg te sturen --> en nou wegewezen jij, na me eerst vanwege "nei, menier van veenendaal, die spoel masjien werk niet, menier fan peenendaal, fanwege storiengk en dus kunt u hu niet spoelen" en na de behandeliengk zat mijn mond dus vol spuuk en gaf se mei een klapje op mein hoofd en sei "spoelen" maar, hu ha, dat gevoel van je eigen sperma of wat water met gruis en zo door te slikken op haar commando .. ik schoot schaterend haar heiligdom, haar tandartskamer, uit ,, dat was ook omdat ik haar een enigszins gemene streek leverde en ook weer niet (ja, ik wil met jou of, heu, meteen trouwen wil jij ?! .. en net dat kreng barbara mee gemaakt en ik ben ook met astrid), ja, ze was duidelijk ontstemd dat ik iets fouts van haar door had, maar zij loste het op de leukste manier op door haar superieu(o)riteit zo in het echt via humor te bewijzen, dat krrrreng barbara kon er niet tegen dat ik dat rottende smerige stinkende lelijke huichelbekkie van haar door had, plus plus plus dat irina ignat het daarna ook nog eens super royaal "goed" maakte met via een omweg sexy zuchtend klagend geil kreunend tegen mij te zeggen "NEEN, NEEN, MENIER van veenendaal, aaaaah haaaaaa, neen neen ooooh menair vain vainendaal", dat ik spijt had niet met haar samen te mogen en kunnen sein








Geen opmerkingen:

Een reactie posten